• Hallo mensen uit Groningen en (wijde) omstreken,

    Er zijn in 2015 twee zeer succesvolle Groningen meetings geweest. Natuurlijk moeten we deze traditie in het nieuwe jaar gewoon voortzetten. Ik zag de afgelopen dagen de topics over meetings op andere plaatsen in het land, dus hier ook alvast een plek om plannen te maken voor het hoge noorden. :Y)

    Waar?
    Groningen, de stad van de aardbevingen en Knol's Koek. We kunnen net als voorgaande keren afspreken op het stadsbalkon (zie mijn prachtige kaart van de eerste meeting) bij het Peerd van Ome Loeks. Dat zou goed te vinden moeten zijn voor iedereen.

    Wat?
    De picknick vorige keer was enorm geslaagd, zelfs al regende het. We zouden zoiets weer kunnen doen en bij goed weer dit keer misschien daadwerkelijk ergens op gras gaan zitten, in plaats van een pleintje bij de universiteit. Er zijn ook altijd wel winkels open, of anders kunnen we gewoon tot sluitingstijd bij de de Hema rondhangen en daarna naar de McDonalds migreren, zoals vorige keren (dat rijmt, dus het moet wel iets goeds zijn). Wij zijn zo vrij als de dikke patatduiven op de Vismarkt.

    Wanneer?
    Zaterdag 15 oktober! We verzamelen om 13:00.

    Wie?
    Zeker
    * Square - Inge - 20 - Geen voorkeur voor datum
    * Krull - Emma - 21 - Geen voorkeur voor datum
    * Tatooine - Marleen - 20 (21 in oktober) - Geen voorkeur voor datum
    * Gibbs - Yoyolandaaaaa - 19 wenkbrauwwiebels - Niet eerder dan mei
    Salaryman - Sam - 24
    Brynjolf - Laura - 22
    * Chomesuke - Daniela - 24 - Voorkeur voor na 6 oktober

    Misschien
    * Dratini - Margot - Tijdloos - Geen voorkeur voor datum
    Genius - Jaq? - ? - Geen voorkeur voor datum
    * Tomcat - Andrea - ? - Hangt van datum af
    (Solemnly - Linde - 15 - Hangt van datum af) > Inactief?
    Bjergsen - Jaimy - 18 (dan waarschijnlijk 19) - Geen voorkeur voor datum

    * = mensen die datumprikker hebben ingevuld/hebben laten weten dat ze de beslissing van de rest afwachten


    Als je (misschien) wilt komen, vul dan alsjeblieft even het volgende lijstje in. ^^
    Naam:
    Leeftijd:
    Ik kom: zeker/misschien
    Heb je al een voorkeur voor een bepaalde periode? Is september/oktober/november goed, of juist totaal niet?


    [ bericht aangepast op 14 okt 2016 - 22:17 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    I shall send my phone number!


    No growth of the heart is ever a waste

    De groep bestaat. (nerd)

    Sam, als jij er niet in zit, heb ik een verkeerd nummer ingevoerd en een willekeurig persoon toegevoegd. In dat geval zou een seintje goed zijn. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wie weet er al meer?

    Hoeveel % kans dat je komt? Waardoor kom je wel / niet?

    Weinig kans dat ik vrij krijg, denk ik. Meh. D:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik kom ook! Laura, 22, zeker. (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Miall schreef:
    Weinig kans dat ik vrij krijg, denk ik. Meh. D:


    Ah, dat is jammer. (no_chears) De Ikea ligt nogal een eind buiten het centrum, maar wie weet waar de meeting ons heen voert, wie weet.



    Brynjolf schreef:
    Ik kom ook! Laura, 22, zeker. (:


    Awesome! Emma heeft me meteen je nummer ge-app't, dus ik heb je al toegevoegd aan de appgroep. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Snik, ik ga geen vrij kunnen krijgen. D:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    Snik, ik ga geen vrij kunnen krijgen. D:


    Ah, wat flauw. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ah, wat flauw. (no_chears)


    Voor een volgende meeting houd ik me aanbevolen. :Y)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ugh ik wil heel graag komen, maar dat gaat me denk ik toch niet lukken.
    Ik heb vandaag al een boel klusjes in huis gedaan (die mijn mams normaal doet als ik 's middags werk) en ben nu gewoon hartstikke kapot, en moet ik volgende week ook naar Groningen voor controle dus doe ik even zuinig met het geld.
    Sorry.

    Ik hoop dat er nog een meeting in Groningen komt, dan wil ik zeker weten ook komen. (no_chears)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Tot hoe laat blijft iedereen? Ik zal zelf graag de bus van rond vier uur weer terug nemen ivm halloweenfeestje in de avond.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Na het avond eten ga ik weer terug reizen.

    Ik blijf in de stad om wat te kanen en daarna reis ik terug ;D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Het is eindelijk echt duidelijk voor mij, IK BEN ER MORGEN BIJ ^_^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Kanda schreef:
    Het is eindelijk echt duidelijk voor mij, IK BEN ER MORGEN BIJ ^_^



    JAAAAAAAAA C:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •