• Hallo mensen uit Groningen en (wijde) omstreken,

    Er zijn in 2015 twee zeer succesvolle Groningen meetings geweest. Natuurlijk moeten we deze traditie in het nieuwe jaar gewoon voortzetten. Ik zag de afgelopen dagen de topics over meetings op andere plaatsen in het land, dus hier ook alvast een plek om plannen te maken voor het hoge noorden. :Y)

    Waar?
    Groningen, de stad van de aardbevingen en Knol's Koek. We kunnen net als voorgaande keren afspreken op het stadsbalkon (zie mijn prachtige kaart van de eerste meeting) bij het Peerd van Ome Loeks. Dat zou goed te vinden moeten zijn voor iedereen.

    Wat?
    De picknick vorige keer was enorm geslaagd, zelfs al regende het. We zouden zoiets weer kunnen doen en bij goed weer dit keer misschien daadwerkelijk ergens op gras gaan zitten, in plaats van een pleintje bij de universiteit. Er zijn ook altijd wel winkels open, of anders kunnen we gewoon tot sluitingstijd bij de de Hema rondhangen en daarna naar de McDonalds migreren, zoals vorige keren (dat rijmt, dus het moet wel iets goeds zijn). Wij zijn zo vrij als de dikke patatduiven op de Vismarkt.

    Wanneer?
    Zaterdag 15 oktober! We verzamelen om 13:00.

    Wie?
    Zeker
    * Square - Inge - 20 - Geen voorkeur voor datum
    * Krull - Emma - 21 - Geen voorkeur voor datum
    * Tatooine - Marleen - 20 (21 in oktober) - Geen voorkeur voor datum
    * Gibbs - Yoyolandaaaaa - 19 wenkbrauwwiebels - Niet eerder dan mei
    Salaryman - Sam - 24
    Brynjolf - Laura - 22
    * Chomesuke - Daniela - 24 - Voorkeur voor na 6 oktober

    Misschien
    * Dratini - Margot - Tijdloos - Geen voorkeur voor datum
    Genius - Jaq? - ? - Geen voorkeur voor datum
    * Tomcat - Andrea - ? - Hangt van datum af
    (Solemnly - Linde - 15 - Hangt van datum af) > Inactief?
    Bjergsen - Jaimy - 18 (dan waarschijnlijk 19) - Geen voorkeur voor datum

    * = mensen die datumprikker hebben ingevuld/hebben laten weten dat ze de beslissing van de rest afwachten


    Als je (misschien) wilt komen, vul dan alsjeblieft even het volgende lijstje in. ^^
    Naam:
    Leeftijd:
    Ik kom: zeker/misschien
    Heb je al een voorkeur voor een bepaalde periode? Is september/oktober/november goed, of juist totaal niet?


    [ bericht aangepast op 14 okt 2016 - 22:17 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nope, dat wordt 'm niet voor mij. Veel plezier!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik kom misschien hierheen! ;D


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb een ns dagkaart gekocht! Whoehoe

    Dat zijn nog niet zoveel mensen die zeker komen :o

    Tetsuya schreef:
    Ik heb gekeken of ik even langs kan, maar helaas :c Het zou namelijk betekenen dat ik maar 1-2 uur aanwezig kan zijn & ik ben 2x zo lang onderweg :c

    Ahavah schreef:
    Nope, dat wordt 'm niet voor mij. Veel plezier!


    Nohh. (no_chears)




    Salaryman schreef:
    Ik kom misschien hierheen! ;D


    Je bent zeer welkom, want het lijkt erop dat het echt een mini-meeting gaat worden, ha. :Y)



    Krullie schreef:
    Ik heb een ns dagkaart gekocht! Whoehoe


    Yay! (:


    En mensen die nog op misschien staan, laat het alsjeblieft weten als je enig idee hebt of je wel/niet kunt, want ik durf op dit punt niet nog meer herinnerings-gb's rond te sturen. Wat last minute ja's zouden heel leuk zijn. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Het gaat me toch niet lukken, sorry!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik probeer vrij te krijgen. :c
    Anders zijn jullie toch genoodzaakt allemaal een kast te kopen bij Ikea en af te rekenen bij de leukste cassière (ik dus he). :Y)

    [ bericht aangepast op 5 okt 2016 - 18:48 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik ben Sam en ik ben 24 ;D!


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik kijk volgende week donderdag/vrijdag even hoe het er voor staat hier thuis want mijn moeder wordt aankomende vrijdag geopereerd dus moet ze rustig aan doen daarna wat betekend dat ik veel moet helpen. :3

    Je hoort het dus van mij volgende week. ^^

    Guitarist > Downworlder

    [ bericht aangepast op 5 okt 2016 - 22:06 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Scribe schreef:
    Het gaat me toch niet lukken, sorry!


    Jammer! :c



    Miall schreef:
    Ik probeer vrij te krijgen. :c
    Anders zijn jullie toch genoodzaakt allemaal een kast te kopen bij Ikea en af te rekenen bij de leukste cassière (ik dus he). :Y)


    Q's eerste echte Ikea-meeting! :Y)



    Salaryman schreef:
    Ik ben Sam en ik ben 24 ;D!


    Wacht, jouw naam wist ik volgens mij ook gewoon, bij nader inzien. Dankje, in ieder geval, haha! :'D



    Downworlder schreef:
    Ik kijk volgende week donderdag/vrijdag even hoe het er voor staat hier thuis want mijn moeder wordt aankomende vrijdag geopereerd dus moet ze rustig aan doen daarna wat betekend dat ik veel moet helpen. :3

    Je hoort het dus van mij volgende week. ^^

    Guitarist > Downworlder


    Oei, sterkte, en beterschap voor je moeder! En is goed, laat het maar weten als je het beter kunt inschatten. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Zet mij denk ik maar op zeker (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Square schreef:
    (...)

    Oei, sterkte, en beterschap voor je moeder! En is goed, laat het maar weten als je het beter kunt inschatten. ^^


    Thanks ^^


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik kom zeker, tenzij ik zwak ziek en misselijk ben!

    [ bericht aangepast op 6 okt 2016 - 21:56 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Psst, Inge, start de what's app-groep, want ik vergeet steeds dat de meeting er is (en dat gebeurt niet als ik wordt ondergespamd door jullie).


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Gibbs schreef:
    Zet mij denk ik maar op zeker (:

    Salaryman schreef:
    Ik kom zeker, tenzij ik zwak ziek en misselijk ben!


    Yesss. *O*



    Tatooine schreef:
    Psst, Inge, start de what's app-groep, want ik vergeet steeds dat de meeting er is (en dat gebeurt niet als ik wordt ondergespamd door jullie).


    Het leek een beetje suf om een Whatsappgroep te maken met drie mensen, haha, maar nu kan het inderdaad wel. :Y)


    Sam, jij bent de enige op de zeker lijst van wie ik geen nummer heb. Kun je me dat sturen? ^^ Tenzij je niet in de appgroep wilt, natuurlijk, dat kan ook.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan