• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 18 jan 2016 - 17:38 ]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Verveeeling.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hoe ga ik in een halfuur mijn levensverhaal vertellen tegen een onbekende vrouw
    om 8 u 's ochtends
    8u 's ochtends!!!


    i put the fun in funeral

    Ik moet eigenlijk een essay schrijven voor literature van 1200 woorden maar ik schrijf liever 1200 woorden voor mijn story :Y)


    The Fairytale Happened

    There's no hope.. All I feel is darkness and I don't know if I can keep this up..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    FOxlove schreef:
    There's no hope.. All I feel is darkness and I don't know if I can keep this up..


    Keep your head up, you can do it!


    The Fairytale Happened

    FOxlove schreef:
    There's no hope.. All I feel is darkness and I don't know if I can keep this up..

    Hoe de fuck was die usernaam nog niet bezet? Bij deze claim ik hem. Hihi. Of ik moet tegen die tijd een andere leuke vinden.

    // En we gaan weer naar huis glijden over het ijs. Zo efficiënt om thuis te komen.

    new username <3

    Doei sneeuw. Het was kort, maar wel leuk met je. Hopelijk zie ik je snel weer.

    Haha awh, wat een leuke en onverwachte reactie. Nouja in ieder geval mijn uitbesteding af. Het lijstje wordt steeds korter en de einddatum is in zicht.

    Mijn kamer is bijna klaar. Nou ja, bijna opgeruimd en alles staat op z'n plek ;3

    [ bericht aangepast op 18 jan 2016 - 18:14 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik houd van mijn nieuwe grill. Tosti met ham, kaas en ananas, omnomnomnom. :3

    [ bericht aangepast op 18 jan 2016 - 18:22 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Slecht examen gehad. Daarna ging ik naar de winkel om lampjes voor de fiets te kopen. Bleken er geen batterijen bij te zitten. Twee keer moeten batterijen kopen, omdat ik de foute had. Daarna moesten er blijkbaar in mijn achterlicht ook batterijen. Die hadden ze niet. Dan waren ze gelukkig wel zo lief al om het lampje dat ik had open gedaan terug te nemen (die mensen hadden echt al medelijden met me, want ik stond daar te wenen omdat ik gewoon naar huis wou en dat ging niet, want dan zou ik een boete krijgen) en toen heb ik gelukkig een nieuw lampje kunnen kopen dat wel werkte.
    Mijn longen doen nu echt pijn van de kou.


    What would Emma do?

    Verhalen met een open einde. Grr. "Afgelopen". Er gebeurd net iets ernstigs en het verhaal eindigd met 'het komt allemaal goed'. Wauw.

    Aowisjkhjdskhfdsl. *dead*.


    The truth is out there.