• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 18 jan 2016 - 17:38 ]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Wiarda schreef:
    wat nou als blijkt dat Whatsapp een zeer zeer zeer goed uitgewerkt virusprogramma blijkt te zijn dat in de afgelopen +/- acht jaar of zo (geen idee wanneer het begon) op miljarden telefoons is geplaatst en vanaf volgende week alle technologie helemaal corrupt gaat maken

    jongens dit zou een film kunnen zijn

    Dat brengt wel enkele suggesties/ideeën voor een verhaal.. /wrijft kin bedenkelijk


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wiarda schreef:
    (...)
    inmiddels is het een soort rare stamkroeg geworden met mensen waarvan ik de helft ook maar echt ken en waar de helft gesprekken houdt en de andere helft op tafels staat en willekeurige dingen over hun leven door de ruimte roept en het is allemaal chill en ok en i love it

    Soms doe ik het allebei tegelijk (ook in het echt). Het gaat ongeveer zo:
    "Nee, ik denk niet dat de politieke crisis in Mexico-"
    "Wacht even - IK VOEL ME VANDAAG EEN BEETJE ZIEKJES. DE BUSCHAUFFEUR WAS WEL HEEL AARDIG VANDAAG."

    [ bericht aangepast op 20 jan 2016 - 1:50 ]


    Tijd voor koffie.

    Ik moet eens gaan slapen.


    16 - 09 - '17

    Slapen, slapen, slapen. Nu. D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    De gemakkelijkste manier om Justin Bieber fangirl geluiden uit mij te krijgen: een link naar letterlijk honderden grammaticaboeken. Negen verschillende boeken over Zweeds! Ze hebben zelfs conlangs, omfg. Baskisch! Kwaza! Ancient Egyptian, holy shit. :9~:9~:9~


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Natuurlijk.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh mijn God, een Frans boek over informeel Latijn. Ik heb geen dag in mijn leven les gehad in normaal, klassiek Latijn en de stap van HP-niveau Frans naar academisch Frans is waarschijnlijk meer een soort sprong over een slotgracht, maar mijn hart zegt ja. *O*

    (Mijn hart vindt het ook geweldig dat dit boek Introduction au latin vulgaire heet, want dat klinkt als iets heel anders.)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Oh mijn God, een Frans boek over informeel Latijn. Ik heb geen dag in mijn leven les gehad in normaal, klassiek Latijn en de stap van HP-niveau Frans naar academisch Frans is waarschijnlijk meer een soort sprong over een slotgracht, maar mijn hart zegt ja. *O*

    (Mijn hart vindt het ook geweldig dat dit boek Introduction au latin vulgaire heet, want dat klinkt als iets heel anders.)

    Mijn taalwetenschappelijk hart ging al sneller kloppen toen ik de Wikipedia pagina vulgair latijn ontdekte :'D

    [ bericht aangepast op 20 jan 2016 - 7:40 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Wiarda schreef:
    (...)
    inmiddels is het een soort rare stamkroeg geworden met mensen waarvan ik de helft ook maar echt ken en waar de helft gesprekken houdt en de andere helft op tafels staat en willekeurige dingen over hun leven door de ruimte roept en het is allemaal chill en ok en i love it


    Dit zegt het wel zo'n beetje ja. Goede samenvatting


    Sarah = ongewoon sexy

    Zahara schreef:
    @ Painkiller: Aah, vandaar! Haha. Via via. Ooh, wat is dat toch fijn, vriendjespolitiek :'D
    @ Bostick: Krijgt iedereen dat bericht? Ik heb niks binnen gekregen.


    Ik heb hem ook gekregen, alleen dan in de vorm van een melding bovenin dat zwarte schermpje. (En anders geschreven. c:

    [ bericht aangepast op 20 jan 2016 - 8:15 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Hoera, de slimheid zelve houdt de badkamer bezet als ik me moet klaarmaken voor school. Maar goed dat ik gebracht word, al moet ik ook zo al weg met de auto.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2016 - 9:01 ]

    Oh God, het is zo irritant als je de hele tijd moet niezen, maar het weer weg trekt D: Wees eens consequent stomme neus.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2016 - 9:41 ]

    'Heb ik je uit je bed gebeld?' Gofdsvgfh, je zou om 10:00 komen en niet om 9:30. Klusjesmannen, echt. :')


    Caution first, always.

    Tamir schreef:
    'Heb ik je uit je bed gebeld?' Gofdsvgfh, je zou om 10:00 komen en niet om 9:30. Klusjesmannen, echt. :')


    Oh god alle trauma's aan schilder Harry komen weer boven


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Tamir schreef:
    'Heb ik je uit je bed gebeld?' Gofdsvgfh, je zou om 10:00 komen en niet om 9:30. Klusjesmannen, echt. :')


    Onze klusjesman kwam gisteren terwijl ik mijn bh aan het uittrekken was in de bijkeuken :')


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt