• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 18 jan 2016 - 17:38 ]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Aaaaaah, zo zenuwachtig! Whyyy?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik voel me echt gehaat hier. Ik weet dat ik er geen fuck om zou moeten geven en zo, maar ik kan het gewoon niet ontlopen. Dat knagende gevoel. Soms heb ik spijt dat ik terug ben gekomen, maar dan spreek ik weer met die geweldige mensen en dan ben ik blij om mijn keuze. Al zegt de rest van mijn aanwezigheid hier dat ik gewoon beter op zou kunnen rotten.


    I'm your little ray of pitch black.

    Nia schreef:
    Ik voel me echt gehaat hier. Ik weet dat ik er geen fuck om zou moeten geven en zo, maar ik kan het gewoon niet ontlopen. Dat knagende gevoel. Soms heb ik spijt dat ik terug ben gekomen, maar dan spreek ik weer met die geweldige mensen en dan ben ik blij om mijn keuze. Al zegt de rest van mijn aanwezigheid hier dat ik gewoon beter op zou kunnen rotten.

    Nee nee nee nee, niet doen. Het is zoveel leuker hier met jou erbij.


    Caution first, always.

    Ik heb een 8 voor Engels EXAMEN! Holy moly.

    Shit, nu voel ik me weer slechter.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Dadelijk een of ander stom samenwerkingsvak waarin niemand wat doet want mijn groepje is stom en lui. JIPPIE


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nia schreef:
    Ik voel me echt gehaat hier. Ik weet dat ik er geen fuck om zou moeten geven en zo, maar ik kan het gewoon niet ontlopen. Dat knagende gevoel. Soms heb ik spijt dat ik terug ben gekomen, maar dan spreek ik weer met die geweldige mensen en dan ben ik blij om mijn keuze. Al zegt de rest van mijn aanwezigheid hier dat ik gewoon beter op zou kunnen rotten.

    Waarom denk je dat? Je wordt niet gehaat. Dat zou heel moeilijk zijn voor zo'n fantastisch persoon.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nia schreef:
    Ik voel me echt gehaat hier. Ik weet dat ik er geen fuck om zou moeten geven en zo, maar ik kan het gewoon niet ontlopen. Dat knagende gevoel. Soms heb ik spijt dat ik terug ben gekomen, maar dan spreek ik weer met die geweldige mensen en dan ben ik blij om mijn keuze. Al zegt de rest van mijn aanwezigheid hier dat ik gewoon beter op zou kunnen rotten.


    Be like the cat. I know its hard, but try to <3 En anders, weet je nog al die mensen die blij verrast waren toen je terug kwam! Ik en heel veel andere mensen zouden je echt missen als je weg zou gaan darling :3
    Misschien klink ik nu echt heel hypocriet, want ik ben zelf net een uurtje terug. Maar ik wil gewoon in ieder geval zeggen dat je moet proberen niet je humeur te laten verpesten zoals ik dat deed. Just keep swimming.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2016 - 14:54 ]

    Vrijdagavond Star Wars nog een keer in de bios zien. Dat gaat echt mijn beloning zijn voor dit examen. Omygod zoveel stress deze laatste week. En dan nog 2 presentaties. Cryyyyy.

    Nia schreef:
    Ik voel me echt gehaat hier. Ik weet dat ik er geen fuck om zou moeten geven en zo, maar ik kan het gewoon niet ontlopen. Dat knagende gevoel. Soms heb ik spijt dat ik terug ben gekomen, maar dan spreek ik weer met die geweldige mensen en dan ben ik blij om mijn keuze. Al zegt de rest van mijn aanwezigheid hier dat ik gewoon beter op zou kunnen rotten.


    Er zijn altijd mensen die je minder gaan mogen, waarom weg gaan vanwege diegene als er hartstikke leuke mensen zijn waar je mee kan praten? ^-^


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Tamir schreef:
    (...)
    Nee nee nee nee, niet doen. Het is zoveel leuker hier met jou erbij.



    Zahara schreef:
    (...)
    Waarom denk je dat? Je wordt niet gehaat. Dat zou heel moeilijk zijn voor zo'n fantastisch persoon.


    Trees schreef:
    (...)

    Be like the cat. I know its hard, but try to <3
    En anders, weet je nog al die mensen die blij verrast waren toen je terug kwam! Ik en heel veel andere mensen zouden je echt missen als je weg zou gaan darling :3


    I didn't ask for this sweeties, but thanks. <3 You guys are awesome. Ik ben niet van plan weer weg te gaan, maar soms heb ik wel het idee dat ik daar zoveel dingen veel simpeler mee zou maken. Gewoon constant je best doen voor alles, en dan wordt het niet gewaardeerd kost zo zijn tol. :c

    Shawn schreef:
    (...)

    Er zijn altijd mensen die je minder gaan mogen, waarom weg gaan vanwege diegene als er hartstikke leuke mensen zijn waar je mee kan praten? ^-^


    Ik weet dat je gelijk hebt, maar soms weegt het negatieve zwaarder, ik denk dat iedereen dat gevoel wel kent. Soms is het gewoon vervelend dat als je goed probeert te doen maar niemand het ziet of dat het gewoon totaal genegeerd wordt, ondanks alle moeite die erin gestoken is. Soms is het gewoon vreselijk vermoeiend, maar ik neem aan dat iedereen zich wel in dat gevoel kan inleven.


    I'm your little ray of pitch black.

    Nia schreef:

    I didn't ask for this sweeties, but thanks. <3 You guys are awesome. Ik ben niet van plan weer weg te gaan, maar soms heb ik wel het idee dat ik daar zoveel dingen veel simpeler mee zou maken. Gewoon constant je best doen voor alles, en dan wordt het niet gewaardeerd kost zo zijn tol. :c


    Hier ben ik het volledig mee eens en ik kan er weinig tegenin brengen. Maar probeer je op het positieve te richten lieverd <3

    Damn Theorie II is gewoon te ingewikkeld voor een simpele ziel als de mijne die gewoon van geschiedenis houdt en niet perse wil weten wat voor ingewikkelde ideeën er achter zitten


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    ... altijd degene die er niet tussenhoort, dankjewel.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ew ew ew, ik ben zo done hiermee. De afgelopen paar dagen heb ik telkens heel braaf hele dagen geleerd, maar mijn motivatie is vandaag echt diep voorbij het nulpunt gezakt. En ik kan de voorbeeldvragen niet eens openen, pff. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan