• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    I hope you're having a great day

    Eeeeeeenzaam en alleen


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Vind je het vreemd dat ik alles weer zo zat wordt? Altijd datzelfde gezeik...


    16 - 09 - '17

    Ugh ugh, mijn grootste probleem met het internet op dit moment is dat ik jullie niet allemaal kan komen bedelven onder dekens, kussens, puppy's en chocola. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Einar schreef:
    Eeeeeeenzaam en alleen


    Hoi Margotje!


    Sarah = ongewoon sexy

    Waaaaauw, zelfs een Tumblr FB pagina weet me op de zenuwen te werken. Doei nutteloze rotwebsite. (:


    Caution first, always.

    Reigns schreef:
    Vind je het vreemd dat ik alles weer zo zat wordt? Altijd datzelfde gezeik...


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik kan echt niet voor zonsopgang opstaan.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Well, gister zei ik dat vandaag wel beter zou worden. Maar ik voel me nog net zo kut en heb niet chill geslapen. Vanmiddag slaapmiddelen halen dus.

    En het is maar goed dat ik mijn mobiel op stil had gezet. Om kwart over 12 vannacht verzon je het eens om te reageren op mijn berichtjes.

    My back hurts, my head hurts, I am dead tired and I have two Spanish orals today and need to finish my essay. Oh joy.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb gedroomd over Last Life, hoe het verder zou kunnen gaan. Handig soms dat je dromen je op ideeen brengt. Whahha.

    Leuk deze ruzies. Ik ga al kapot van binnen, en nu dit gezeik ook nog op me? Geen wonder dat ik mezelf elke nacht in slaap jank!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wiarda schreef:
    (...)
    Psst. Wil je een foto zien van mijn streepjessokkendragende zombiekoe? Ik neem haar mee als date naar het vreemde feestje bij mijn Frans docent. (wbw)
    Maar goed, zij is mijn moeder, dus indirect is het haar schuld dat ik onschuldige mensen voor een halfuur lastigval over koeien en sokken en gymlessen. Want genen. En opvoeding. Of zo. :W


    Zeg, we gingen geen oude koeien uit de dood halen! Maar jouw streepjessokken wil ik best zien *wenkbrauwwiebel* Hmmmmm :9~

    Wacht, heeft de meid met wie me hij vroeger kinda bedrogen had nu een crush op mij? HAHAHA

    what the fuck


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Waarom zijn mensen zo dom? Zo verziek je het voor iedereen die nog niet zo ver is. Echt fijn.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wauw.... Ik heb net 10 uur geslapen en afgelopen tijd heb ik nou ook niet echt weinig geslapen ofzo...


    Stenenlikker