• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    I hope you're having a great day

    Trees schreef:
    (...)

    Not because of me I hope? D:


    A little. I was just so worried. But I'm fine now c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    FOxlove schreef:
    Zal ik het mijn moeder vertellen..? Wil ik de kans lopen dat ik haar pijn doe? Wil ik de kans lopen dat ze me gaat haten en nooit meer normaal aan kan kijken? Wil ik dat ze me morgen ochtend wakker maakt wetende van al mijn innerlijke gevechten? Dat ze elke keer naar mijn pols staart als ik een t-shirt aan heb..? Ik ben bang maar ik moet hulp krijgen voordat ik mezelf iets aandoe, maar ik ben al zo lastig.. Al die ziekenhuis bezoekjes, die dure ortho.. En dan ook nog dit?

    Als iemand die zelf met deze dingen te maken heeft gehad (en gestopt is), maar tot op de dag van vandaag nog nooit iets heeft gezegd erover tegen haar moeder, wil ik even zeggen dat je me altijd een berichtje mag sturen! Ik weet wat je doormaakt.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2016 - 23:58 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Trees schreef:
    Ik zat even serieus te overwegen... zou het lukken als ik van dat ding spring? Stel dat wel... stel dat niet... wie zou ik bellen? Een bericht achterlaten? Wat zou ik dan schrijven? Maar ik wil het eigenlijk helemaal niet, maar toch ook wel. Fuck I need to hear someones voice saying it will be all right. Words mean nothing to me now.

    Ook al betekenen woorden nu niets voor je, wil ik toch even wat zeggen. Ik snap echt zo goed dat je dit overweegt, want ik dacht dat ik mijn suïcidale gedrag achter me had gelaten, maar elke keer dat ik op een plek fiets die twee meter van het spoor vandaan ligt, ben ik alleen maar bezig met plannen hoe ik daar het beste zelfmoord kan plegen. Maar anyways, ik wilde gewoon zeggen dat je het echt niet moet doen, het leven kan nu kut zijn, maar we zijn nog jong en het leven is zo moeilijk en alles maar je bent niet op de wereld gekomen om er zelf een eind aan te maken (denk ik). You will be alright. Really.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Nee, ik wil niet bellen met mijn net ex-vriendje op dit moment. Waarom in hemelsnaam wil je met mij bellen nu? Just don't. En hoezo 'juist omdat je zegt dat je emotioneel bent nu'. Thanks voor de random huilbui


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Trees schreef:
    (...)

    Ik zat in het zelfde dilemma. Vertel het haar, alsjeblieft. Je doet jullie beiden meer pijn en onrecht aan als je het niet doet. Hug <3


    zou ik je een pb mogen sturen hierover? idk ik heb advies nodig.. :$


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oh tuurlijk... waarom ook niet...


    16 - 09 - '17

    Lieve mama, je bent een schat, je bent een muzikale schat, maar ik geloof dat zeven over twaalf 's nachts nou niet echt de prime time is om heel hard de liedjes van de musical Hair te gaan zinnen. Het is middernacht. There's no sunshine to let in. Ga slapen. :W


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Dierden schreef:
    (...)
    Ook al betekenen woorden nu niets voor je, wil ik toch even wat zeggen. Ik snap echt zo goed dat je dit overweegt, want ik dacht dat ik mijn suïcidale gedrag achter me had gelaten, maar elke keer dat ik op een plek fiets die twee meter van het spoor vandaan ligt, ben ik alleen maar bezig met plannen hoe ik daar het beste zelfmoord kan plegen. Maar anyways, ik wilde gewoon zeggen dat je het echt niet moet doen, het leven kan nu kut zijn, maar we zijn nog jong en het leven is zo moeilijk en alles maar je bent niet op de wereld gekomen om er zelf een eind aan te maken (denk ik). You will be alright. Really.


    Thanks... I guess.



    FOxlove schreef:
    (...)

    zou ik je een pb mogen sturen hierover? idk ik heb advies nodig.. :$


    Tuurlijk! Alleen ben ik nu niet zo in een goede stemming, dus ik antwoord morgen denk ik. Als je dat niet erg vind ^^



    Wiarda schreef:
    Lieve mama, je bent een schat, je bent een muzikale schat, maar ik geloof dat zeven over twaalf 's nachts nou niet echt de prime time is om heel hard de liedjes van de musical Hair te gaan zinnen. Het is middernacht. There's no sunshine to let in. Ga slapen. :W


    Says the one calling me in the dead of night to talk about foot-fetish and zombie cows :')

    [ bericht aangepast op 21 jan 2016 - 0:09 ]

    ... Hoe bedoel je 'selfish'? :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben echt veel te hyper en impulsief om normaal te doen dus ik ga maar gauw weer weg voor ik nog meer schade aanricht hahhaha.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Trees schreef:
    (...)

    Says the one calling me in the dead of night to talk about foot-fetish and zombie cows :')


    geeft niet, snap ik totaal. Ik stuur hem denk ik morgen ook pas sinds ik nu even Degrassi af ga kijken!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Trees schreef:
    (...)

    Says the one calling me in the dead of night to talk about foot-fetish and zombie cows :')

    Psst. Wil je een foto zien van mijn streepjessokkendragende zombiekoe? Ik neem haar mee als date naar het vreemde feestje bij mijn Frans docent. (wbw)
    Maar goed, zij is mijn moeder, dus indirect is het haar schuld dat ik onschuldige mensen voor een halfuur lastigval over koeien en sokken en gymlessen. Want genen. En opvoeding. Of zo. :W


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik word hier kotsmisselijk van.


    Caution first, always.

    Dit duurt veels te lang. Schiet nou eens op D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Eigenlijk zou ik gewoon moeten gaan slapen. Ik ben echt moe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.