• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zahara schreef:
    (...)
    Hehehe, ik heb al geantwoord c:

    Godverdomde, ik jank me kapot om die gozer. :'D


    What's up? Wanna talk?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben bang dat ik zijn hart breek, maar het is gewoon niet mogelijk wat hij wilt. I'm so sorry..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ipseity schreef:
    (...)

    What's up? Wanna talk?

    Hahaha, nee. Er is niks ergs. Het is gewoon iets waarbij ik tranen met tuiten moest lachen :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zahara schreef:
    (...)
    Hahaha, nee. Er is niks ergs. Het is gewoon iets waarbij ik tranen met tuiten moest lachen :'D


    Oooh zo! hahaha. Gelukkig maar. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik kan dit toch godverdomme niet? Hoe verwachten mensen dit altijd van mij? Ik ga zelf ook kapot van binnen, lieve schat, ik wil mezelf ook het liefst nu per direct afmaken maar we kunnen niet allemaal krijgen wat we willen hè? Dus sorry dat Degrassi binge watchen het enige is wat me nog een beetje leven geeft.. Sorry dat ik mijn eigen behoeftes voor die van anderen zet op dit moment!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ipseity schreef:
    (...)

    Oooh zo! hahaha. Gelukkig maar. :3

    Hahaha. Klik :'D.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb zo'n trek D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Trees schreef:
    Wauw, ik ben zo ziek dat ik jaloers ben op de aandacht en liefde die anderen krijgen, zodat ik niet meer zie wat ik zelf krijg. Het is zo vermoeiend steeds maar hogere eisen aan jezelf te willen stellen, Godverdomme.


    Accurate beschrijving van mij omg


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Het ontroert me dat mensen speciaal zo lang opblijven voor mij terwijl ze vandaag examen hebben. <3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Omfg, rot alsjeblieft op met je wierook.


    Caution first, always.

    Galinda schreef:
    Kom op. Niet janken.

    What's the matter? :c


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het is echt dood op Q. Ik ga maar slapen :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Eigenlijk bedenk ik me net wat.. mn beste buddy heeft me geen gelukkig nieuwjaar gewenst.. Ik wachtte speciaal op haar, vanwege dat ik altijd het gesprek moet beginnen, maar volgens mij kan ik dat nu wel vergeten. :c


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Fuck dit. Ik krijg tijdelijke tremor van die nieuwe puffer. Ugh...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Verdomme ik ben zo moe! Ik wil de trein, en vervolgens de bus, rechtsomkeert naar huis nemen. Ugh.


    26 - 02 - '16