• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    I found in you
    What was lost in me.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Longontsteking, greaat.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Ik heb echt een pauze nodig.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    IK HEB HET
    Omg
    oke
    en nu niet zovaak luisteren dat ik het zodadelijk al beu ben c:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    I shouldn't be listening to this album because it makes me feel hurt more and more but I love this band dangit.
    I don't want to feel like this.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    IT'S OMDFASJDFK So PERfecT


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Zucht, op naar mijn vriend. Ik heb echt geen zin.

    Wie bedenkt het dan ook om op de deadlinedag van zijn PWS naar opa's verjaardag en theaterles van 2,5 uur te gaan. Stressen, holy shit (cat)

    Oh man, op mijn verjaardag besef ik elke keer opnieuw dat ik minder lelijke snaps moet sturen. :W


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Wanneer je moeder een vette discussie met iemand buiten heeft en jij er iets van zegt en zij je meteen gaat aanvallen. Wtf mam, WTF.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het is onze hond. Als wij zeggen dat hij niets extra's meer mag, je toch een kluif gaat kopen, deze geeft, hem deze in één keer op laat eten... Wat is er precies mis met jou? Koop zelf een hond die je vet kan mesten en laat de onze met rust.


    She's imperfect but she tries

    De underboob pen challenge (Y)


    Sarah = ongewoon sexy

    Not interesting enough for you? -.-


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Straks voor de tweede keer naar Star Wars. HELL YES.