• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    O gawd. Zo over een half uurtje voor een uur op een anderhalf jarige baby passen. THE HELL DOE JE MET ZO'N DING? Uuuugh, ik hou niet van kinderen. Mjah, alles voor goede buurtjes, right? xd Buhhhhh


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik zit ook in dit samenswerkings groepje. Ik zou het fijn vinden als er ook gewoon tegen mij gepraat zou worden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    And this could
    be my
    great awakening but
    how would
    I know
    cause it's all noise to me

    Nothing I can do will make you hear


    i put the fun in funeral

    No pain no gain

    Dan hebben we koortslip, ongesteldheid en verkoudheid gehad, besluit mijn lichaam een keelontsteking te ontwikkelen. Ik heb thee met honing nodig, nú, ik heb echt geen zin om weer ziek te zijn please D:

    Ik heb het echt gehad met dit kut ijs overal. Je kan gewoon niet meer normaal ergens lopen zonder uit te glijden.

    // Lijn 65 rijdt het transferium op waar lijn 3 al wacht. Lijn 3 denkt 'laat ik snel wegrijden zodat de mensen uit lijn 65 een kwartier moeten wachten en te laat op school komen'.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2016 - 10:14 ]

    Ik mag waarschijnlijk binnenkort wéér naar de kaakchirurg en het zit er ook redelijk dik in dat ik een prothese moet. Fml.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2016 - 10:40 ]


    26 - 02 - '16

    I just went ahead and bought this. So excited! I live for bargains like this. :'D


    The truth is out there.

    Ipseity schreef:
    O gawd. Zo over een half uurtje voor een uur op een anderhalf jarige baby passen. THE HELL DOE JE MET ZO'N DING? Uuuugh, ik hou niet van kinderen. Mjah, alles voor goede buurtjes, right? xd Buhhhhh

    Hahaha. Ergens verstoppen waar je het enge ding nooit meer tegenkomt kidding people... i think hehehe :'D Ik dacht dat jij zo'n kinderliefhebber was, Yolanda? /wbw


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh em gee. Ik heb mijn HACCP examen gehaald.


    26 - 02 - '16

    Alles van mijn examen ingeleverd. Het einde is in zicht.

    Ik heb zo'n zin in Jinek vanavond! Gaaf om dat live mee te mogen maken, hehe.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    BWeeeeh PWS, met vandaag als deadline kan ik het woord wel uitkotsen (cat)

    Ik heb medelijden met mijn kat.


    26 - 02 - '16

    Weekend.. EINDELIJK. Deze week is denk ik wel de zwaarste geweest dat ik ooit heb moeten meemaken, wat een klote week. Gelukkig is deze week nu over en kan ik me weer richten op de leuke dingen: schrijven..!


    — Inner peace, it's hard to find. —