• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb nog liever dat ik tijdens die operatie sterf dan dat ik zoals nu door het leven moet.


    Caution first, always.

    What the fuck moet jij met mijn Facebook. Je bent toch zo gelukkig met mijn ex? Donder op please.


    26 - 02 - '16

    Bedankt voor de achtergrond informatie
    Het krijgt natuurlijk alleen opeens aandacht omdat vrouwen er een selfie van maken, wat natuurlijk gewaardeerd wordt


    @Sarah, probeer het eens. Misschien bevalt het!


    Sarah = ongewoon sexy

    Buurman_Mol schreef:
    Bedankt voor de achtergrond informatie
    Het krijgt natuurlijk alleen opeens aandacht omdat vrouwen er een selfie van maken, wat natuurlijk gewaardeerd wordt


    @Sarah, probeer het eens. Misschien bevalt het!

    Precies. Ik denk dat veel het doen om maar foto's van hun underboob te kunnen maken en niet de reden er achter kennen.

    // bijna op schiphol. Word met de minuut zenuwachtiger. Ik weet nu al dat ik weer te zwak ben om er over te praten.

    Buurman_Mol schreef:
    Bedankt voor de achtergrond informatie
    Het krijgt natuurlijk alleen opeens aandacht omdat vrouwen er een selfie van maken, wat natuurlijk gewaardeerd wordt


    @Sarah, probeer het eens. Misschien bevalt het!


    Doe het al op zero-fucksdagen, maar het is niet echt super sociaal geaccepteerd of zo


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    ^betekent dit dat ik nooit meer een bh hoef te dragen?!? living the dream

    Welcome to the club (:

    Omg. Mijn vader wil een Dacia Logan. Als hij die auto koopt en ik heb mijn rijbewijs, jat ik dat ding!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Deze combinatie van username en pf maakt dat ik mezelf op het forum weer een stuk beter herken, haha, oops.


    Stenenlikker

    Ik heb weekend maar nog steeds stress ik hem dood :(


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Audacity schreef:
    (...)

    Doe het al op zero-fucksdagen, maar het is niet echt super sociaal geaccepteerd of zo



    Mensen moeten niet zoveel klagen over de bhloosheid van anderen.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2016 - 20:11 ]


    Sarah = ongewoon sexy

    QUIZLET IS SO FUCKIN DROOG AND I HATE IT


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    I'm so down. Lol.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ewijn schreef:
    Deze combinatie van username en pf maakt dat ik mezelf op het forum weer een stuk beter herken, haha, oops.

    Nou herken ik je weer! :3 Ik heb je volgens mij op fb right. Jij was diegene met die leuke muziek c:

    [ bericht aangepast op 22 jan 2016 - 21:43 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb een crush op Kylo. Oeps.

    KyloRen schreef:
    Ik heb een crush op Kylo. Oeps.


    Echt? Dat zag ik niet aankomen. BTW, ik zag vandaag batterijen met Kylo Ren erop. Huh?


    Rest in Peace, Son of Gondor