• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Buurman_Mol schreef:
    De underboob pen challenge (Y)

    Je weet ook waarom die "challenge" er is? (:


    // wachten duurt lang. Vooral in de kou.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2016 - 17:23 ]

    Whatsapp moet echt een paar nieuwe emojis hebben. Een man die een man kust en een vrouw x vrouw onder andere.

    Sahrotaar schreef:
    Whatsapp moet echt een paar nieuwe emojis hebben. Een man die een man kust en een vrouw x vrouw onder andere.


    Daar ben ik het wel mee eens, aangezien ze ook poppetjes met verschillende huidskleuren hebben c;


    26 - 02 - '16

    Eshkeri schreef:
    (...)

    Daar ben ik het wel mee eens, aangezien ze ook poppetjes met verschillende huidskleuren hebben c;

    Inderdaad, de LGBT's worden weer vergeten. Ik dacht dat er meerdere huidskleuren waren omdat het anders discriminerend was, maar dat is de LGBT vergeten ook lijkt me.

    Sahrotaar schreef:
    (...)
    Je weet ook waarom die "challenge" er is? (:



    Nee, maar je mag het wel vertellen


    Sarah = ongewoon sexy

    Deze vreselijk irritante kinderen die geen seconde stil zijn in de stilte coupé in de trein. Waar de fuck zijn de ouders en waarom zeggen ze er niks van?

    Buurman_Mol schreef:
    (...)


    Nee, maar je mag het wel vertellen

    Mensen die de potlood/pen onder hun borst kunnen houden hebben "hangborsten".

    Van wikipedia
    A pencil is placed in the inframammary fold, between the breast and chest. If the pencil does not fall, the woman has "failed the pencil test" and needs to wear a bra. The supposition is that breasts that are not pendulous are self-supporting and do not need the added support of a bra.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2016 - 18:33 ]

    Ik moet hier mijn hart luchten? ja?

    Mijn toetsenbord is gesloopt door mijn broertje <3


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Doei internet.


    Caution first, always.

    Eindelijk weekend.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ugh damn. Ik heb genoeg theorieën geleerd om de rest van mijn leven content te zijn en te bidden dat er nooit een nieuwe historische stroming komt. Ooit. Ever.
    Ben ik klaar voo mijn tentamen morgen? Sure as hell not


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Uuuuuugh!


    16 - 09 - '17

    @hierboven hahahaha die challenge is echt al superoud. Mijn oma deed die nog tijdens haar brugklastijd om te kijken wie een beha moest en wie niet inderdaad, maar het is volgens mij meer een gewone test dan een challenge als de cinnamon challenge of zo.

    // Jip voor de laatste keer, je bent allergisch voor sesam. Erg allergisch voor sesam. Eet geen sesam uit beleefdheid, wtf, je hele onderlip en tong zijn nu opgezwollen. :W


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Yessss, eindelijk klaar met die verdomde toetsweek!
    Hopelijk wordt het weer even rustig, zodat ik kan bijkomen voor de volgende weer begint...


    Stenenlikker

    Ik ben officieel beschaamd over wat mijn vriendin in de winkel heb geschreeuwd.

    Er waren kerstboomwafels en opeens begint ze te roepen in een overvolle winkel;
    'Rijkelijk te laat en rijk van smaak' met een dikke vette knipoog en iedereen keek naar ons alsof wij fuckin retards waren :')


    IT WASN'T EVEN FUNNY :'c


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    ^betekent dit dat ik nooit meer een bh hoef te dragen?!? living the dream


    i put the fun in funeral