• 'You don't really know what you're made of until a moment like that, you know, when it's kill or be killed, and there's just nothing between you and the tip of the spear.'


    De serie speelt zich 97 jaar na een nucleaire oorlog af. De enige overlevenden zijn de circa 4000 inwoners van ruimtestations die rondcirkelen boven de Aarde. De ruimtestations hebben zich gebundeld tot een geheel; "De Ark". Hulpmiddelen zijn schaars en op elk misdrijf staat de doodstraf, tenzij de dader de leeftijd van achttien nog niet heeft bereikt. 100 jeugdige bewoners, veroordeeld voor wat op de vooroorlogse Aarde relatief kleine misdaden en misdrijven zouden zijn geweest, worden nu beschouwd als "overtollig" en worden op een missie gestuurd om te testen of het aardoppervlak weer bewoonbaar is geworden.





    Die-hard fans:
    The100 • Kelly • 20 • seizoen 3 • Jasper, Monty, Octavia, Bellamy, Marcus, Abby, John, Lincoln, Harper, Emori, Bryan, Nathan • Jonty, Linctavia, Mabby, Marper, Jemori, Nyan •
    Bayley • Sylvie • 22 • seizoen 3, afl 9 • Bellamy, Jasper, Monty, Octavia, John, Lincoln, Lexa • Loctavia, Mabby, Flarke, Jaya •
    Nundu • Fanny • 16 • seizoen 3 • Raven, Octavia, Wells, Bellamy, Marcus Kane, John Murphy, Monty, Lexa • Clexa, Bellarke, Mabby, Nathan Miller and his dude, Jemori •
    Yugen • Addie • 13 • seizoen 3, alf 1 • Octavia, Raven, Wells, Murphy, Bellamy, Jasper, Monty, Abby, Lincoln, Emori, Lexa, Harper, Nathan, Bryan • Clexa, Bellarke, Linctavia, Mabby, Rawick, Jonty, Nyan •
    Papiliones • Filiz • 23 • seizoen 3 • Bellamy, Clarke, Lexa, Monty, Octavia, Murphy • Clexa, Bellarke •
    Skaikru • Lotte • 19 • seizoen 3, half • Bellamy, Octavia, Lincon, Murphy, Jasper, Raven, Clarke • Octavia/Lincon , Bellamy/Raven, Bellamy/Clarke •
    SIytherin • Elise • 22 • seizoen 3 • Lexa, Jasper, Murphy, Monty, Octavia, Lincoln • Linctavia, Lextavia, Ravick, Jonty, Clurphy •


    Want to join?
    Naam (optioneel):
    Leeftijd:
    Personage(s):
    Seizoen:
    Ship(s):

    Spoilers worden onder het spoiler knopje gezet. Ook wanneer je twijfelt.
    • Naamsveranderingen doorgeven alstublieft. •

    [ bericht aangepast op 24 feb 2017 - 13:04 ]


    16 - 09 - '17

    Soms zijn achternamen beter haha. Ik heb ook vrienden die ik bij hun achternaam noem. ;p


    Every villain is a hero in his own mind.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Haha, maar dat is zijn achternaam D:
    Net als Miller, die heet ook Nathan ;')
    \

    Kane is bijv. ook een goed voorbeeld (: Marcus.
    Hier nog een paar :
    Jaha (Thelonious)
    Pike (Charles)
    Emerson (Carl)


    Credendo Vides

    Yoo, dit is zo'n goede trowback op alle seizoenen! En mijn god, dit maakt me zo nieuwsgierig naar de nieuwe "vijand" D:

    Klikos

    [ bericht aangepast op 22 juli 2016 - 22:25 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aerodactyl schreef:
    Yoo, dit is zo'n goede trowback op alle seizoenen! En mijn god, dit maakt me zo nieuwsgierig naar de nieuwe "vijand" D:

    Klikos


    Sowieso alle nucleare shit, maar het lijkt me niet dat ze enkel daar een heel seizoen lang een oplossing voor gaan zoeken en er inderdaad ook 'menselijke' vijanden tevoorschijn komen. Misschien een oorlog onderling de grounders. Zeker aangezien er nu geen Heda meer is, geen king or queen voor de ice nation en alles waarschijnlijk vervalt in totale chaos.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Sowieso alle nucleare shit, maar het lijkt me niet dat ze enkel daar een heel seizoen lang een oplossing voor gaan zoeken en er inderdaad ook 'menselijke' vijanden tevoorschijn komen. Misschien een oorlog onderling de grounders. Zeker aangezien er nu geen Heda meer is, geen king or queen voor de ice nation en alles waarschijnlijk vervalt in totale chaos.


    Sowieso wordt het één chaotische shit en ik ben bang voor de dood van sommige personages. Ja er moet een nieuwe Heda komen en ik hoop eigenlijk dat we ook in dat opzicht meer van de Grounders gaan zien, ook hun verleden wat meer. Jrot heeft gezegd dat hij na aan het denken is over een 5e seizoen, dus wie weet is dit nog niet het einde. C:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    The feels

    [Quote]



    Zullen we dit topic weer actief krijgen?

    JRot gaat een boek schrijven over de serie. Hij gaat dieper op de personages in en geeft heel veel meer uitleg, zodat je meer zult gaan begrijpen waarom sommige beslissingen worden genomen. Ben nieuwsgierig! c:

    [ bericht aangepast op 16 nov 2016 - 21:39 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    De première datum van seizoen 4 staat!
    1 februari 2017 is het zover!

    [ bericht aangepast op 16 nov 2016 - 21:40 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oeh oeh ik ga gewoon alles weer opnieuw kijken op Netflix hehehe


    — Inner peace, it's hard to find. —

    IK GA STRAKS KIJKEEEEEEEEEEH
    VOOR HET ALLEREEEEERST WOEHOEW

    [ bericht aangepast op 17 nov 2016 - 7:39 ]


    Heaven is a place that we all have

    Malanaphy schreef:
    IK GA STRAKS KIJKEEEEEEEEEEH
    VOOR HET ALLEREEEEERST WOEHOEW


    Have fuuun!
    Ik moet straks om 12 uur naar stage tot iets van 20 uur xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik zal morgen de beginpost eens aanpakken.


    16 - 09 - '17

    ik zit denk ik bij aflevering 6 in seizoen 1. ZOVEEL FEELS UGH


    Heaven is a place that we all have

    AFLEVERING 10 WOOOHOOOWW I LIKE DIS SO MUch


    Heaven is a place that we all have

    SEIZOEN 2 AFLEVERING 5


    Heaven is a place that we all have

    Malanaphy schreef:
    SEIZOEN 2 AFLEVERING 5


    Haha, dat gaat goed zo te merken. (:


    Credendo Vides