• 'You don't really know what you're made of until a moment like that, you know, when it's kill or be killed, and there's just nothing between you and the tip of the spear.'


    De serie speelt zich 97 jaar na een nucleaire oorlog af. De enige overlevenden zijn de circa 4000 inwoners van ruimtestations die rondcirkelen boven de Aarde. De ruimtestations hebben zich gebundeld tot een geheel; "De Ark". Hulpmiddelen zijn schaars en op elk misdrijf staat de doodstraf, tenzij de dader de leeftijd van achttien nog niet heeft bereikt. 100 jeugdige bewoners, veroordeeld voor wat op de vooroorlogse Aarde relatief kleine misdaden en misdrijven zouden zijn geweest, worden nu beschouwd als "overtollig" en worden op een missie gestuurd om te testen of het aardoppervlak weer bewoonbaar is geworden.





    Die-hard fans:
    The100 • Kelly • 20 • seizoen 3 • Jasper, Monty, Octavia, Bellamy, Marcus, Abby, John, Lincoln, Harper, Emori, Bryan, Nathan • Jonty, Linctavia, Mabby, Marper, Jemori, Nyan •
    Bayley • Sylvie • 22 • seizoen 3, afl 9 • Bellamy, Jasper, Monty, Octavia, John, Lincoln, Lexa • Loctavia, Mabby, Flarke, Jaya •
    Nundu • Fanny • 16 • seizoen 3 • Raven, Octavia, Wells, Bellamy, Marcus Kane, John Murphy, Monty, Lexa • Clexa, Bellarke, Mabby, Nathan Miller and his dude, Jemori •
    Yugen • Addie • 13 • seizoen 3, alf 1 • Octavia, Raven, Wells, Murphy, Bellamy, Jasper, Monty, Abby, Lincoln, Emori, Lexa, Harper, Nathan, Bryan • Clexa, Bellarke, Linctavia, Mabby, Rawick, Jonty, Nyan •
    Papiliones • Filiz • 23 • seizoen 3 • Bellamy, Clarke, Lexa, Monty, Octavia, Murphy • Clexa, Bellarke •
    Skaikru • Lotte • 19 • seizoen 3, half • Bellamy, Octavia, Lincon, Murphy, Jasper, Raven, Clarke • Octavia/Lincon , Bellamy/Raven, Bellamy/Clarke •
    SIytherin • Elise • 22 • seizoen 3 • Lexa, Jasper, Murphy, Monty, Octavia, Lincoln • Linctavia, Lextavia, Ravick, Jonty, Clurphy •


    Want to join?
    Naam (optioneel):
    Leeftijd:
    Personage(s):
    Seizoen:
    Ship(s):

    • Spoilers worden onder het spoiler knopje gezet. Ook wanneer je twijfelt. •
    • Naamsveranderingen doorgeven alstublieft. •

    [ bericht aangepast op 24 feb 2017 - 13:04 ]


    16 - 09 - '17


    Jus drein jus daun...
    Jasons volgersaantal op twitter is al met 40k verminderd.
    Alycia's blijft stijgen.
    Wereldwijd trending op Twitter nu:



    [ bericht aangepast op 4 maart 2016 - 21:35 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Wanheda schreef:
    (...)

    To be honest? Nee.


    Omg... ik ga kijken.


    16 - 09 - '17

    Chavez schreef:

    Jus drein jus daun...
    Jasons volgersaantal op twitter is al met 40k verminderd.
    Alycia's blijft stijgen.
    Wereldwijd trending op Twitter nu:





    Serieus? Waar slaat dat op.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Noooooooooo ;(
    Ik moest me inhouden om niet te gaan huilen.


    16 - 09 - '17

    Wanheda schreef:
    (...)

    Serieus? Waar slaat dat op.

    Dat ze doen wat ze willen. Ik snap hun keuze. Als stil protest...
    Maar er zitten er nog steeds tussen die hate sturen naar hem. Dat vind ik niet kunnen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Fuck that episode.


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can

    Chavez schreef:

    Jus drein jus daun...
    Jasons volgersaantal op twitter is al met 40k verminderd.
    Alycia's blijft stijgen.
    Wereldwijd trending op Twitter nu:





    Wacht, wie is Jason?


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Galavant schreef:
    (...)

    Wacht, wie is Jason?


    Jason is de schrijver/producer van de serie.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    Ergens kon je er vanuit gaan dat zoiets ooit zou gebeuren, er is geen ontkomen aan en geen enkel personage is veilig in deze serie.
    Maar toch vond ik inderdaad ook dat het anders had mogen gaan. Pluspunt... Ze is tenminste wel gestorven in 'de armen' van de persoon waarvan ze hield.

    Hoe mensen Jason nu behandelen vind ik echt zielig, ik snap het ook wel dat ze deze aflevering haten, maar op dat af te reageren op de maker vind ik zielig. Die man doet ook alleen maar zijn baan en het is ook nog eens een moeilijke baan. Je kan niet altijd iedereen gelijk plezieren, anders gaan alle series alleen nog maar over eenhoorns en regenbogen.

    Interessante wending van dat Lexa de AI E.L.I.E. 2 met zich meedraagt. Ben benieuwd hoe dit verder uit gaat spelen in de serie.
    Ik vond het ook mooi om te zien hoe de ramp zoveel jaar geleden heeft plaatsgevonden. Is het raar dat ik daar wel een traan bij weg moest pinken en niet bij Lexa's dood? Ik vraag me af of zij nu ook in 'The City of Light' is...


    Credendo Vides

    Just gonna leave this here;


    — Inner peace, it's hard to find. —

    DreamerN schreef:

    Ergens kon je er vanuit gaan dat zoiets ooit zou gebeuren, er is geen ontkomen aan en geen enkel personage is veilig in deze serie.
    Maar toch vond ik inderdaad ook dat het anders had mogen gaan. Pluspunt... Ze is tenminste wel gestorven in 'de armen' van de persoon waarvan ze hield.

    Hoe mensen Jason nu behandelen vind ik echt zielig, ik snap het ook wel dat ze deze aflevering haten, maar op dat af te reageren op de maker vind ik zielig. Die man doet ook alleen maar zijn baan en het is ook nog eens een moeilijke baan. Je kan niet altijd iedereen gelijk plezieren, anders gaan alle series alleen nog maar over eenhoorns en regenbogen.

    Interessante wending van dat Lexa de AI E.L.I.E. 2 met zich meedraagt. Ben benieuwd hoe dit verder uit gaat spelen in de serie.
    Ik vond het ook mooi om te zien hoe de ramp zoveel jaar geleden heeft plaatsgevonden. Is het raar dat ik daar wel een traan bij weg moest pinken en niet bij Lexa's dood? Ik vraag me af of zij nu ook in 'The City of Light' is...


    Ik zat nogal te janken bij dat: 'zeg gedag tegen jullie geliefde' en dat die man belde en de verbinding stopte... mehh...
    Bij Lexa's dood had ik ook moeite, maar ik zat minder te janken dan dat voor die ramp, wat me overigens aan een film deed denken waarvan ik de naam kwijt ben..


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb alleen aflevering 1 gezien. Ik was niet heel erg impressed maar ik wil het nog wel een kans geven. Is het de moeite waard? Zoja, waar kijken jullie het dan?


    The truth is out there.

    Briseis schreef:
    Ik heb alleen aflevering 1 gezien. Ik was niet heel erg impressed maar ik wil het nog wel een kans geven. Is het de moeite waard? Zoja, waar kijken jullie het dan?

    In de bovenste post staat waar iedereen zit. Maar ik heb het gevoel dat er meer mensen zijn die al mee zijn met de show, dus aan episode 'thirtheen' 3x7 zit.
    Ikzelf sta trouwens niet in de lijst, omdat ik niet kan zeggen dat ik hier frequent zal komen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Chavez schreef:
    (...)
    In de bovenste post staat waar iedereen zit. Maar ik heb het gevoel dat er meer mensen zijn die al mee zijn met de show, dus aan episode 'thirtheen' 3x7 zit.
    Ikzelf sta trouwens niet in de lijst, omdat ik niet kan zeggen dat ik hier frequent zal komen.


    Ik bedoelde als in waar mensen het downloaden etc. (:

    Maar, de moeite waard? Of niet?


    The truth is out there.

    Briseis schreef:
    (...)

    Ik bedoelde als in waar mensen het downloaden etc. (:

    Maar, de moeite waard? Of niet?

    Oh. Zo. Gewoon waar je al je andere shows en films download. De show is populair genoeg dat je er wel genoeg torrents van vindt. Kat.cr dus

    Goh ja, ik vind het de moeite waard om te kijken. Soms is het frustrerend. Why can't they just live in peace? Maar het is ça va.

    Edit: sorry, inderdaad, ik heb het verkeerd gelezen.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2016 - 12:12 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please