• En door!

    Voor alle ervaringen, praat en vragen! Groetjes.

    Huidige topic:
    Wat is jouw raarste seksuele ervaring (persoonlijk of wat je gehoord hebt van een ander indien je zelf geen gekke dingen hebt meegemaakt). Ik wil niet alleen uitgelachen worden om mijn verhaal.


    Oude topic(s):

    Wat zijn jouw moodmakers, en wat zijn jouw moodkillers?

    [ bericht aangepast op 8 feb 2016 - 19:45 ]


    Sarah = ongewoon sexy

    blankendaal schreef:
    Why are you talk about seks? Seks is for making children. Why have you so much funny about seks?\\


    1. Niet correct engels
    2. Wij zijn mensen, geen dieren. :')


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    blankendaal schreef:
    Why are you talk about seks? Seks is for making children. Why have you so much funny about seks?\\


    **Why are you talking about sex? Sex is for making children. Why do you have so much fun about sex?


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Audacity schreef:
    Oh ik vind het ook echt heellllll irritant als hij alles vies vindt.
    Dan heb je hem vol liefde en passie en blowjob gegeven en dan draait hij een uur later nog zijn hoofd weg zodra je hem een kus wil geven. well fuck off.


    Dat is wel echt erg en ik begrijp ook niet waarom iemand dat zou doen. Ik bedoel, dat is ook onderdeel van zijn lichaam dus waarom dan? Zou ie dan vies zijn van zijn eigen lichaam?

    Trouwens, ik zou het ook raar vinden als een meisje weigert om een jongen te zoenen die haar van onderen heeft verwent.


    Physics is awesome

    @Laleah en AtIas; don't feed the troll

    -
    Ik heb er nog 1, of 2.
    Stinken (niet lekker ruiken) is een afknapper, een beetje parfum daarentegen :9~


    Sarah = ongewoon sexy

    Parfum is perfect als je bezig bent. Ohh, zo een lekkere geur :xxx


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Antiheld schreef:
    @Laleah en AtIas; don't feed the troll

    -
    Ik heb er nog 1, of 2.
    Stinken (niet lekker ruiken) is een afknapper, een beetje parfum daarentegen :9~


    Het is alleen zo jammer als je het in de nek proeft als je iemand daar kust :c


    If a writer falls in love with you, you can never die

    blankendaal schreef:
    Why are you talk about seks? Seks is for making children. Why have you so much funny about seks?\\


    Maar hé, niet iedereen wil kinderen lol.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2016 - 15:42 ]


    26 - 02 - '16

    Spotgaai schreef:
    (...)

    Het is alleen zo jammer als je het in de nek proeft als je iemand daar kust :c


    Serieus nooit geproefd. Misschien moet je niet likken (; jk


    Sarah = ongewoon sexy

    Op teveel parfum knap ik ook af, lol.


    26 - 02 - '16

    Dirty talk kan best wel een moodkiller zijn, en moodmaker tegelijk. Ligt er maar net aan he :'D

    Ik word al vreselijk opgewonden bij het ruiken van de natuurlijke geuren van mijn vriend, hij hoeft van mij echt geen parfum op. x: Sowieso als je dan inderdaad iemand in zijn nek kust en je hebt enkel parfumsmaak is het ook wel een beetje weg in mijn ogen.


    I'm your little ray of pitch black.

    Asuka schreef:
    Ik word al vreselijk opgewonden bij het ruiken van de natuurlijke geuren van mijn vriend, hij hoeft van mij echt geen parfum op. x: Sowieso als je dan inderdaad iemand in zijn nek kust en je hebt enkel parfumsmaak is het ook wel een beetje weg in mijn ogen.



    Blegh dikke zweetmeur enzo... Nee afknapper xD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Stelletje grapjassen, als het zweet van je partner je niet opwindt, ben je waarschijnlijk aan het verkeerde adres. D'r zit namelijk een feromoon in zweet wat je partner moet opwinden, tenminste dat is al bewezen bij dieren (;


    Deep inside, I've never felt alive

    Shego schreef:
    Stelletje grapjassen, als het zweet van je partner je niet opwindt, ben je waarschijnlijk aan het verkeerde adres. D'r zit namelijk een feromoon in zweet wat je partner moet opwinden, tenminste dat is al bewezen bij dieren (;


    Thanks voor de hint. Dus vanaf ik onder iemand zijn oksels ruik en ik opgewonden geraak heb ik een match?


    Queer zijn is gewoon alles

    Shego schreef:
    Stelletje grapjassen, als het zweet van je partner je niet opwindt, ben je waarschijnlijk aan het verkeerde adres. D'r zit namelijk een feromoon in zweet wat je partner moet opwinden, tenminste dat is al bewezen bij dieren (;


    Ja als ze 'Arroused' zijn ja, maar niet normale zweetlucht. Gadverdammeeeeee

    En dieren zweten niet btw XD Alleen bij de poten en bek, iig bij honden haha

    [ bericht aangepast op 8 feb 2016 - 16:02 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.