• En door!

    Voor alle ervaringen, praat en vragen! Groetjes.

    Huidige topic:
    Wat is jouw raarste seksuele ervaring (persoonlijk of wat je gehoord hebt van een ander indien je zelf geen gekke dingen hebt meegemaakt). Ik wil niet alleen uitgelachen worden om mijn verhaal.


    Oude topic(s):

    Wat zijn jouw moodmakers, en wat zijn jouw moodkillers?

    [ bericht aangepast op 8 feb 2016 - 19:45 ]


    Sarah = ongewoon sexy

    Ohja ik heb al wel een echte moodkiller meegemaakt;
    Als ik nee zeg, bedoel ik ook echt nee. En niet "Oh ja, doe dat vooral tegen mijn zin in, dat zal ik echt gaan waarderen!"

    I should've just kicked him in the face.

    Oh ik vind het ook echt heellllll irritant als hij alles vies vindt.
    Dan heb je hem vol liefde en passie en blowjob gegeven en dan draait hij een uur later nog zijn hoofd weg zodra je hem een kus wil geven. well fuck off.


    i put the fun in funeral

    KyloRen schreef:
    Ohja ik heb al wel een echte moodkiller meegemaakt;
    Als ik nee zeg, bedoel ik ook echt nee. En niet "Oh ja, doe dat vooral tegen mijn zin in, dat zal ik echt gaan waarderen!"

    I should've just kicked him in the face.

    Oh ja. Dit ook inderdaad. Dat was mijn ex inderdaad, en die heeft er wel wat van gevoeld. ^_^
    Audacity schreef:
    Oh ik vind het ook echt heellllll irritant als hij alles vies vindt.
    Dan heb je hem vol liefde en passie en blowjob gegeven en dan draait hij een uur later nog zijn hoofd weg zodra je hem een kus wil geven. well fuck off.

    Hahaha, serieus? Dat zou mijn vriend eens moeten durven. ;D Het is niet zo dat hij er een fan van is, maar ach, ik ook niet.


    I'm your little ray of pitch black.

    Audacity schreef:
    Oh ik vind het ook echt heellllll irritant als hij alles vies vindt.
    Dan heb je hem vol liefde en passie en blowjob gegeven en dan draait hij een uur later nog zijn hoofd weg zodra je hem een kus wil geven. well fuck off.


    Dan is hij wel erg vies van zichzelf zeg


    Sarah = ongewoon sexy

    Een moodkiller was voor mij, dan praten we over drie jaar geleden ofzo, dat hij begon over triootjes voordat we bezig gingen. Dat was echt een turn off voor mij. Sowieso had die gast geen enkele vorm van respect voor mijn grenzen, dus ik ben blij dat hij allang verleden tijd is.


    26 - 02 - '16

    Antiheld schreef:
    (...)

    Dan is hij wel erg vies van zichzelf zeg


    Groot gelijk gadverdamme wat een pad

    Naz schreef:
    Een moodkiller was voor mij, dan praten we over drie jaar geleden ofzo, dat hij begon over triootjes voordat we bezig gingen. Dat was echt een turn off voor mij. Sowieso had die gast geen enkele vorm van respect voor mijn grenzen, dus ik ben blij dat hij allang verleden tijd is.


    Ugh ja. Ik heb niks tegen trio's, maar als de jongen van wie ik hou eraan denkt om een andere vrouw in ons bed uit te nodigen dan steek ik haar met een hark. Maar dat is gewoon omdat ik onredelijk jaloers ben.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Groot gelijk gadverdamme wat een pad.


    Dat weet jij beter dan ik. Maar het is in beginsel gewoon al vreselijk egoistisch


    Sarah = ongewoon sexy

    Hahahaha jongens ik weet geen moodkillers of moodmakers xD Geen ervaring met die shit


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Als je bedpartner over haar grootouders/ouders praat vlak voor je bezig wilt gaan. Grote afknapper, dan zie ik ze voorovergebogen over het bed meekijken


    Sarah = ongewoon sexy

    Een van mijn grootste moodkillers is wanneer dat hij er onmiddellijk invliegt. Bruh, droogliggen much?

    [ bericht aangepast op 8 feb 2016 - 14:30 ]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Ik haat gepraat lol, dat is echt een enorme moodkiller voor mij.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Of wanneer het maar droogjes is. Do it with passion or not at all.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Voor mij is het echt een moodmaker als we ook nog plezier kunnen hebben — niet in de vorm van elkaar uitlachen, maar dat het allemaal niet zo stijfjes en serieus is. Maar dat is ook echt sinds mijn huidige situatie, met mijn ex hield ik daar dan weer totaal niet van, zij was iemand die het zelf ook als iets serieuzer zag. En nieuwe dingen proberen, hoe eng ze soms ook lijken. Al moet ik wel toegeven dat mijn vriend me daarin wel goed stimuleert om ervoor te gaan, bij een ander zou ik het niet gauw durven, ben ik bang.


    I'm your little ray of pitch black.

    Why are you talk about seks? Seks is for making children. Why have you so much funny about seks?\\


    yo people

    blankendaal schreef:
    Why are you talk about seks? Seks is for making children. Why have you so much funny about seks?\\


    Look at the title.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]