• En door!

    Voor alle ervaringen, praat en vragen! Groetjes.

    Huidige topic:
    Wat is jouw raarste seksuele ervaring (persoonlijk of wat je gehoord hebt van een ander indien je zelf geen gekke dingen hebt meegemaakt). Ik wil niet alleen uitgelachen worden om mijn verhaal.


    Oude topic(s):

    Wat zijn jouw moodmakers, en wat zijn jouw moodkillers?

    [ bericht aangepast op 8 feb 2016 - 19:45 ]


    Sarah = ongewoon sexy

    Diplodocus schreef:
    (...)

    BDSM is iets waarbij beide partijen genieten en dat gevoel heb ik toch niet bij 50 shades. En het is ook iets dat gemeenschappelijk is (hoe leg je dat juist uit? :'D), niet een verplichting van de ene partij tegenover de andere. Laten we het er op houden dat ik het geen goed boek vond. :W


    Het hoofdpersonage voelt wel degelijk iets voor Grey en ze vindt hem fantastisch in bed. Hij is enkel een enorme sadist/masochist. Dus ze geniet ook wel.

    -als dit offtopic is, dan spijt het me-


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Antiheld schreef:
    (...)

    Ik ben serieus benieuwd hoe een libido kan verdwijnen. Heb zelf echt na een tijdje dat ik het hard mis :")

    Het aanrecht is in ieder geval een toffe plek. Hoop wel dat jullie achteraf hebben schoongemaakt.

    Nuja, als je hoofd andere dingen belangrijker vind, of als hormonen je lijf beïnvloeden, willen andere hormonen wel eens overgeslagen worden. Het is ook best frustrerend.

    Het was niet echt comfortabel, dus we zijn weer naar het bed verhuisd, haha. En het was op vakantie, dus heel erg schuldig voelde ik me niet, hehe.


    Deep inside, I've never felt alive

    AtIas schreef:
    (...)

    Het hoofdpersonage voelt wel degelijk iets voor Grey en ze vindt hem fantastisch in bed. Hij is enkel een enorme sadist/masochist. Dus ze geniet ook wel.

    -als dit offtopic is, dan spijt het me-


    Het boek en BDSM gaan over seks, dus ik denk dat het oke is. :') Ik heb het eigenlijk maar tot de helft gelezen, want ik vond het ook niet goed geschreven, to be honest.


    What would Emma do?

    Shego schreef:
    (...)
    Mijn libido is een beetje nul, waardoor mijn zin in seks nogal weg is. Ik heb geen idee, maar ben bang dat mijn dip die in mijn hoofd zat is overgeslagen. Maar ik heb denk ik met iets meer dan 2,5 "ervaring". Mijn wildste plek is het aanrecht... (;


    Je libido komt vast wel terug en anders kun je altijd nog een afrodisiacum uitproberen. Heb je dat ook vertelt aan de mensen die dat aanrecht ook gebruikten of je heb het aanrecht schoon gemaakt en nooit wat gezegd?


    Physics is awesome

    Diplodocus schreef:
    (...)

    Het boek en BDSM gaan over seks, dus ik denk dat het oke is. :') Ik heb het eigenlijk maar tot de helft gelezen, want ik vond het ook niet goed geschreven, to be honest.

    Ben ik het helemaal mee eens (;


    Deep inside, I've never felt alive

    Shego schreef:
    (...)
    Nuja, als je hoofd andere dingen belangrijker vind, of als hormonen je lijf beïnvloeden, willen andere hormonen wel eens overgeslagen worden. Het is ook best frustrerend.

    Het was niet echt comfortabel, dus we zijn weer naar het bed verhuisd, haha. En het was op vakantie, dus heel erg schuldig voelde ik me niet, hehe.


    Touche! Nou ik hoop voor je dat het weer snel terug komt, toch een part of life if you ask me

    Dat is nou precies de reden waarom ik niet op vakantie wil koken :P


    Sarah = ongewoon sexy

    Diplodocus schreef:
    (...)

    Het boek en BDSM gaan over seks, dus ik denk dat het oke is. :') Ik heb het eigenlijk maar tot de helft gelezen, want ik vond het ook niet goed geschreven, to be honest.


    Het gebruik van woorden was wat droogjes en de verhaallijn was flauw. Ik heb enkel wat deeltjes gelezen en uiteindelijk keek ik de film. Niet dat die better was tho.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    AtIas schreef:
    (...)

    Het gebruik van woorden was wat droogjes en de verhaallijn was flauw. Ik heb enkel wat deeltjes gelezen en uiteindelijk keek ik de film. Niet dat die better was tho.


    Haha, inderdaad dit dus! :'D Ik wil de film eigenlijk niet zien, ik denk niet dat het beter zou kunnen zijn. Dus ik laat het maar zo. Ik denk alleen persoonlijk niet dat het een echt goede representatie is van BDSM, om het zo te zeggen. ^^


    What would Emma do?

    Diplodocus schreef:
    (...)

    Haha, inderdaad dit dus! :'D Ik wil de film eigenlijk niet zien, ik denk niet dat het beter zou kunnen zijn. Dus ik laat het maar zo. Ik denk alleen persoonlijk niet dat het een echt goede representatie is van BDSM, om het zo te zeggen. ^^


    Denk dat een echte bdsm ervaring dan een teleurstelling gaat worden. Of juist een plezier. Whatever floats your goat


    Sarah = ongewoon sexy

    Diplodocus schreef:
    (...)

    Haha, inderdaad dit dus! :'D Ik wil de film eigenlijk niet zien, ik denk niet dat het beter zou kunnen zijn. Dus ik laat het maar zo. Ik denk alleen persoonlijk niet dat het een echt goede representatie is van BDSM, om het zo te zeggen. ^^


    Uhhuh. Ik vond de hype er rond maar niks. BDSM is meer omdat ze het beiden willen.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Antiheld schreef:
    (...)

    Denk dat een echte bdsm ervaring dan een teleurstelling gaat worden. Of juist een plezier. Whatever floats your goat


    Het is boat, darling :')


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    AtIas schreef:
    (...)

    Het is boat, darling :')




    Say what?



    Iemand nog een leuke vraag of dilemma ofzo?


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik sluit me aan bij Thomas, het is goat. :')

    Ik ben zelf niet echt 'in to' BDSM, maar k vind het af en toe wel eens interessant.


    What would Emma do?

    Liever seks in de nacht of in de dag? En waarom?


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    http://www.urbandictionary.com/define.php?term=whatever+floats+your+boat


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]