• Leef jullie uit
    - maar wel veilig

    [ bericht aangepast op 8 feb 2016 - 22:08 ]


    i put the fun in funeral

    Virtuoso schreef:
    penis


    Ja inderdaad


    Sarah = ongewoon sexy

    Antiheld schreef:
    (...)

    Dat beeld van die korsetten in de vuilnisbak krijg je nooit meer uit je gedachten volgens mij


    dit is waarom hij geen nieuwe vriendin kan krijgen

    Virtuoso schreef:
    penis


    nee vies


    i put the fun in funeral

    Naz schreef:
    Tbh heb ik mijn orgasmes nooit gevoeld, lol.


    Same. Door dit topic was ik eigenlijk ook een beetje aan het zoeken geslagen naar orgasmes. Ik schreef mijn inabillity om een orgasme te krijgen voornamelijk af aan de medicatie die ik slikte, en mijn depressie. Maar nu ik minder medicatie heb, en me iets beter voel hoop ik toch dat het er nu eens van komt. Ondanks dat de sex met mijn huidige vriend echt geweldig is, ben ik ook bij hem nooit klaargekomen (steeds bijna maar net niet). Nu is het voor mij geen must, maar ik zou het wel graag eens willen. Na wat zoeken op het internet lijkt het er op dat ik toch zelf maar eens op onderzoek uit moet. :Y) Ik weet niet of het heel raar is maar ik masturbeer akelig weinig. Ook toen ik single was. De meeste sites zeggen dat zelf onderzoeken wat jou 'over die edge' heen haalt het beste werkt.


    The truth is out there.


    Moest meteen aan jullie allemaal hier denken!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    @Audacity pff

    @Trikova Ha.



    Als ik het zo lees, is het wel erg makkelijk om man te zijn ;D


    Sarah = ongewoon sexy

    Audacity schreef:
    (...)

    Als je je orgasmes niet voelde, hoe weet je dan wel dat je ze had??/


    Idk er was wel vocht enz


    26 - 02 - '16

    Mijn orgasmes zijn echt helemaal niet zo bijzonder. Ik voel iets opbouwen en plots is het weg, en als ik dan doorga dan voelt het kut. Met seks kan ik ook niet klaarkomen, helaas — al ben ik zeker niet de enige vrouw die hier last van heeft. Ik heb wat meer stimulans nodig.


    I'm your little ray of pitch black.

    Mijn vriend zijn 'staafmixer' is precies van het juiste formaat met een knik op de juiste plek, dus ik kan bij hem wel klaarkomen door alleen seks. En dat voelt goed. Tenzij we al even bezig zijn en ik al tien keer ben klaargekomen, dan krijg ik vaak kramp. Ja. Daar. [/initiateongemakkelijkheid] (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Naz schreef:
    (...)

    Idk er was wel vocht enz


    Ik ben natuurlijk absoluut niet degene die voor jou kan bepalen of je een orgasme hebt of niet, maar weet je zeker dat het om orgasmes gaat? Vocht is er tijdens seks namelijk altijd (als het goed is tenminste), of heb je het echt over squirten?
    Ik kan me gewoon niet zo goed voorstellen dat je niet weet of je een orgasme hebt gehad of niet. Voor mij is het namelijk een heel duidelijk, aangenaam gevoel dat ik onmogelijk zou kunnen verwarren met wat anders.


    i put the fun in funeral

    Malfiore schreef:
    Mijn vriend zijn 'staafmixer' is precies van het juiste formaat met een knik op de juiste plek, dus ik kan bij hem wel klaarkomen door alleen seks. En dat voelt goed. Tenzij we al even bezig zijn en ik al tien keer ben klaargekomen, dan krijg ik vaak kramp. Ja. Daar. [/initiateongemakkelijkheid] (cat)

    Stiekem ben ik hier heel jaloers op, maar bij mij heeft het helaas met meerdere aspecten te maken dan enkel de penis zelf, psychische zooi en zo waardoor penetratie enkel het voor mij niet kan doen. Maar de rollen zijn bij jullie omgedraaid, dat lijkt me best vermakelijk. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Asuka schreef:
    Mijn orgasmes zijn echt helemaal niet zo bijzonder. Ik voel iets opbouwen en plots is het weg, en als ik dan doorga dan voelt het kut. Met seks kan ik ook niet klaarkomen, helaas — al ben ik zeker niet de enige vrouw die hier last van heeft. Ik heb wat meer stimulans nodig.

    Dit precies, lol.


    Deep inside, I've never felt alive

    Shego schreef:
    (...)
    Dit precies, lol.

    Mijn vriend kon in het begin niet geloven dat het zo was, die geloofde er echt in dat ik aan het faken was. Ja, sorry dat ik geen uitbundig orgasme heb waarbij ik als een bezetene aan het trillen ben en je naam uitgil... inmiddels heeft hij het wel geaccepteerd en zo, maar zijn hoofd de eerste paar keer... haha. Had jij dat ook?


    I'm your little ray of pitch black.

    Geen ervaring met het verschil tussen solo en echt seks, maar ik vind het ook wel verrassend dat orgasmes voor zo veel mensen zo "onduidelijk" zijn. Zelfs als het niet echt spectaculair is, kan ik de momenten wel altijd zeer goed pinpointen.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ja het valt mij ook altijd wel op :sss


    Sarah = ongewoon sexy

    Wiarda schreef:
    Geen ervaring met het verschil tussen solo en echt seks, maar ik vind het ook wel verrassend dat orgasmes voor zo veel mensen zo "onduidelijk" zijn. Zelfs als het niet echt spectaculair is, kan ik de momenten wel altijd zeer goed pinpointen.


    Bij mij niet onduidelijk. Meer gewoon echt niet. :'D
    Maar dat begrijp ik ook wel met de medicatie die ik de hele tijd dat ik seksueel actief was heb geslikt. Maar ja, na mijn rondgesnuffel op meerdere websites ben ik er achter gekomen dat vrij vaak blijkt voor te komen dat vrouwen het nog nooit hebben gehad of dat het orgasme zelf heel onduidelijk is.


    The truth is out there.