• Leef jullie uit
    - maar wel veilig

    [ bericht aangepast op 8 feb 2016 - 22:08 ]


    i put the fun in funeral

    Ik wou dat ik dat ook kon doen. Alleen als ik bv. op reis ben en een kamer deel (of iemand bij mij op mijn studentenkamer blijft overnachten), durf ik wel eens mijn bloot bovenlijf te tonen. Bij meer mensen, of andere 'gelegenheden' zou ik dat wellicht niet durven.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Zou bij ons ook nooit gebeuren. Je zag natuurlijk je vriendin (of voor de dames een vriend) in bed of wat dan ook wel naakt. Maar als iemand anders publiekelijk naakt was, dan was dat echt bijzonder zegmaar. Dan werd er nog weken over de boobies van X gesproken :")

    Dan voel je je achteraf wel vrij simpel


    Sarah = ongewoon sexy

    Bij mijn vriendinnen no shame, maar ik geloof niet dat een van mijn mannelijke vrienden mijn borsten heeft gezien, behalve de knul waarmee ik ooit (zo zo zo veel spijt) heb geslapen


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Zojuist de hel gevonden. SM is er niets bij:
    http://www.vice.com/nl/read/killer-tampons-en-penisgrijpers-een-korte-geschiedenis-van-anti-verkrachtingsapparaten-294?utm_source=vicefbned

    Op de website staan nog meer voorbeelden


    Killer-tampons en penisgrijpers: een korte geschiedenis van antiverkrachtingsapparaten
    Killer-tampons en penisgrijpers: een korte geschiedenis van antiverkrachtingsapparaten
    Door Lola Blanc

    februari 9, 2016
    De Zuid-Afrikaanse arts Sonnet Ehlers kwam voor het eerst op het idee voor een antiverkrachtingsapparaat toen ze een slachtoffer van verkrachting behandelde, dat zei dat ze had gewild dat ze "daar beneden tanden had". Ehlers vond daarop de 'Rape-aXe' uit – een soort vrouwencondoom dat weerhaakjes aan de binnenkant heeft. Hierdoor kan een ongewenste penis zonder problemen de vagina betreden, maar als de verkrachter zich terugtrekt, grijpen de weerhaakjes zich vast aan de penis. Dit veroorzaakt een helse pijn.

    Rape-aXe blijft naderhand aan de penis vastzitten, en als de dader het grijpcondoom probeert los te maken, bijten de haakjes zich alleen maar dieper vast. Het is onmogelijk om te plassen met de Rape-aXe, en het apparaat moet dus verwijderd worden door een arts – waardoor de verkrachter meteen opgepakt kan worden. Ik vroeg Ehlers of de Rape-aXe echt werkt, en ze zei dat het apparaat getest was, en dat het uitstekend had gewerkt. "Die man had intens veel pijn en kon zich niet bewegen," zei ze.

    Rape-aXe is nog nergens te koop, maar is toch al jaren een bron van controverse op internet. Sommigen maken bezwaar tegen het gewelddadige karakter van de Rape-aXe; anderen noemen het apparaat "middeleeuws". Ehler reageert hierop op de website van Rape-aXe: "Een middeleeuwse daad verdient een middeleeuwse straf."


    Sarah = ongewoon sexy

    Jaap Haumann, een Zuid-Afrikaanse arts, vond de "killer-tampon" uit: een harde, plastic cilinder met daarin een mesje dat het topje van de binnendringende penis afsnijdt.

    Ik vind het wel een toffe straf voor verkrachters.


    Sarah = ongewoon sexy

    Hopelijk komt dat condoomding er dan wel uit (staat niet in de tekst namelijk), anders blijft de verkrachter vastzitten aan het meisje :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Een middeleeuwse daad verdient een middeleeuwse straf...

    Nou, van mij mag het. Lekker rigoreus, hou ik van.:Y)


    The truth is out there.

    Hahaha jip dat is echt geweldig. Ik denk niet dat mijn jongensvrienden erg chill zouden zijn als ik dat zou doen. Al hebben een paar me wel zonder bh en in weinig verhullende shirts gezien omdat ik thuis vaak te lui ben om een bh aan te doen en ze dan onverwachts voor mijn deur staan. Maar dan heb ik het wel over mijn beste vrienden.
    Van de zomer chillde ik wel topless op het strand, wat echt fucking fijn is. Alleen met vriendinnen weliswaar, en vreemdelingen maar dat boeit me dan weer niet zoveel. Als zeventienjarige wilde ik het niet doen omdat het toch wat vreemd voelde dat men mijn minderjarige memmen kon zien. Idk.


    i put the fun in funeral

    Ik heb saaie vriendinnen merk ik al wel.

    Oh en minderjarige memmen haha, als strandbezoeker heb je dat serieus niet door if you ask me.


    Sarah = ongewoon sexy

    Op Slam een leuke stelling: zou je seks voor een jaar opgeven voor een jaarsalaris (laten we zeggen €30.000)


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik hoef niets op te geven; dus ja :Y)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Galinda schreef:
    Ik hoef niets op te geven; dus ja :Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Oke laat ik deelname aan deze stelling dan uitsluiten voor de maagdelijke topicvolgers


    Sarah = ongewoon sexy

    Wat zou jij dan doen? :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Voor 30k zou ik best een jaar seks skippen. Voorspel en BDSM-spel valt niet onder seks, so yeah. (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)