• Leef jullie uit
    - maar wel veilig

    [ bericht aangepast op 8 feb 2016 - 22:08 ]


    i put the fun in funeral

    Mag ik even een serieuze vraag stellen aan de dames hier?
    Is het normaal dat in een bepaalde 'hoek' gewoon pijn ontstaat tijdens penetratie? Ik heb altijd al wat pijn gehad bij de seks, maar het gaat nu al een stuk beter. Echter heb ik steeds bij het aanraken van een bepaalde plek, dat het een pijnlijke steek als gevolg heeft. Zelfs als ik het alleen doe, doet die plek gewoon pijn. Ik weet zeker dat het geen wondje is. Is er iemand die hier ervaring mee heeft? (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik heb er geen ervaring mee, maar ik heb wel eens gelezen dat sommige mannen 'te diep' gaan en dan de rand van de baarmoeder aanraken. Dat zorgt dan voor best wel veel pijn en steken; sommige vrouwen kunnen dan ook echt niet meer verder gaan, simpelweg omdat het te veel pijn doet. Kan het misschien zoiets zijn?

    Edit; niet de baarmoeder zelf natuurlijk, maar de hals.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2016 - 23:06 ]


    Tijd voor koffie.

    Ellaria schreef:
    Mag ik even een serieuze vraag stellen aan de dames hier?
    Is het normaal dat in een bepaalde 'hoek' gewoon pijn ontstaat tijdens penetratie? Ik heb altijd al wat pijn gehad bij de seks, maar het gaat nu al een stuk beter. Echter heb ik steeds bij het aanraken van een bepaalde plek, dat het een pijnlijke steek als gevolg heeft. Zelfs als ik het alleen doe, doet die plek gewoon pijn. Ik weet zeker dat het geen wondje is. Is er iemand die hier ervaring mee heeft? (:


    Bij mij doet het eigenlijk helemaal geen zeer meer sinds ik bij mijn huidige vriend ben. Ik weet dat wanneer ik pijn had ik vooral veel last had van spanning en dus zelf alles aanspande, dan deed het meer zeer. Dat kon ook per 'hoek' verschillen. Ik denk dat meerdere dingen een rol kunnen spelen, spanning, standje etc. Maar ik kan hier geen specifiek antwoord op geven. Is het wel goed om altijd wat pijn te hebben? Dat weet ik ook niet.


    The truth is out there.

    Ellaria schreef:
    Mag ik even een serieuze vraag stellen aan de dames hier?
    Is het normaal dat in een bepaalde 'hoek' gewoon pijn ontstaat tijdens penetratie? Ik heb altijd al wat pijn gehad bij de seks, maar het gaat nu al een stuk beter. Echter heb ik steeds bij het aanraken van een bepaalde plek, dat het een pijnlijke steek als gevolg heeft. Zelfs als ik het alleen doe, doet die plek gewoon pijn. Ik weet zeker dat het geen wondje is. Is er iemand die hier ervaring mee heeft? (:


    Dit heb ik ook ja. Dat kan zijn omdat dat plekje hypergevoelig is en daar kan jij helemaal niks aan doen. Het is gewoon een bepaalde prikkel die afgegeven wordt en dat is bij jou dus een pijnprikkel.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Zero ervaring hier, zero verlangen (toch seksueel). Wat ervoor zorgt dat ik altijd versteld staat tijdens 'never-have-i-ever' games...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Chavez schreef:
    Zero ervaring hier, zero verlangen (toch seksueel). Wat ervoor zorgt dat ik altijd versteld staat tijdens 'never-have-i-ever' games...

    Ik wil echt nog een keer dat spel spelen, want niemand in mijn omgeving doet dat ooit, maar ik geloof dat er gewoon best een hoop vreemde dingen heb gedaan waar ik me niet echt meer bewust van ben? Zo kwam ik er vandaag pas weer achter dat ik een paar jaar geleden voor een uur halfnaakt op een verjaardag van een vriend heb rondgehangen (alleen bij onze vriendengroep en geen ouders, maar toch, geen shirt of beha of wat dan ook) en ik realiseer me echt nu pas dat dat een beetje vreemd is.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Ik wil echt nog een keer dat spel spelen, want niemand in mijn omgeving doet dat ooit, maar ik geloof dat er gewoon best een hoop vreemde dingen heb gedaan waar ik me niet echt meer bewust van ben? Zo kwam ik er vandaag pas weer achter dat ik een paar jaar geleden voor een uur halfnaakt op een verjaardag van een vriend heb rondgehangen (alleen bij onze vriendengroep en geen ouders, maar toch, geen shirt of beha of wat dan ook) en ik realiseer me echt nu pas dat dat een beetje vreemd is.


    *schrikt wakker* Haha wat? Dus je liep topless op een verjaardag?


    Sarah = ongewoon sexy

    Antiheld schreef:
    (...)

    *schrikt wakker* Haha wat? Dus je liep topless op een verjaardag?

    Yep. We zaten met z'n allen op zolder chips te eten en cola te drinken en het was er echt verstikkend warm en er waren alleen maar mensen met wie ik al meerdere jaren bevriend was, dus dacht ik van fuck it, als die ene mannelijke vriend topless kan zitten, kan ik dat ook

    Needless to say was het uur dat volgde echt hilarisch want ik heb nog nooit jongens zo nadrukkelijk oogcontact zien maken als toen


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Yep. We zaten met z'n allen op zolder chips te eten en cola te drinken en het was er echt verstikkend warm en er waren alleen maar mensen met wie ik al meerdere jaren bevriend was, dus dacht ik van fuck it, als die ene mannelijke vriend topless kan zitten, kan ik dat ook

    Needless to say was het uur dat volgde echt hilarisch want ik heb nog nooit jongens zo nadrukkelijk oogcontact zien maken als toen


    Wauw impressed. Zoveel durf


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Wat Mgraot zegt. En heel chill dat je je zo comfortabel bij hen kan voelen.


    Tijd voor koffie.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Ik wil echt nog een keer dat spel spelen, want niemand in mijn omgeving doet dat ooit, maar ik geloof dat er gewoon best een hoop vreemde dingen heb gedaan waar ik me niet echt meer bewust van ben? Zo kwam ik er vandaag pas weer achter dat ik een paar jaar geleden voor een uur halfnaakt op een verjaardag van een vriend heb rondgehangen (alleen bij onze vriendengroep en geen ouders, maar toch, geen shirt of beha of wat dan ook) en ik realiseer me echt nu pas dat dat een beetje vreemd is.

    Haha. Dat is inderdaad wel een beetje vreemd. De vraag is - was het onder invloed van drank of niet?

    Onlangs heb ik het nog gespeeld met mijn vriendinnen. Dat zijn de gewoonlijke vragen...
    Na de examens heb ik het ook met 4 jongens gespeeld, die ik niet al te goed ken. Ik heb veel bijgeleerd. Eén van hen is al eens betrapt door zijn oma tijdens het aftrekken. Een ander heeft al seks gehad op school, terwijl hij een pendelaar is. (Okay, ik was de enige die nog geen seks op school gehad heeft, maar goed, onze studentenkamers zijn in het schoolgebouw) Zo'n dingen...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Wiarda schreef:
    (...)
    Ik wil echt nog een keer dat spel spelen, want niemand in mijn omgeving doet dat ooit, maar ik geloof dat er gewoon best een hoop vreemde dingen heb gedaan waar ik me niet echt meer bewust van ben? Zo kwam ik er vandaag pas weer achter dat ik een paar jaar geleden voor een uur halfnaakt op een verjaardag van een vriend heb rondgehangen (alleen bij onze vriendengroep en geen ouders, maar toch, geen shirt of beha of wat dan ook) en ik realiseer me echt nu pas dat dat een beetje vreemd is.


    Mwoah, op zich is dat niet zo heel vreemd. Het is meer het stigma dat er omheen hangt, dat je dan ineens sletterig bent of iets. Al mijn girl en de meeste van mijn guyfriends hebben mijn tiddies al wel eens gezien, I guess. No shame. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Wiarda schreef:
    (...)
    Yep. We zaten met z'n allen op zolder chips te eten en cola te drinken en het was er echt verstikkend warm en er waren alleen maar mensen met wie ik al meerdere jaren bevriend was, dus dacht ik van fuck it, als die ene mannelijke vriend topless kan zitten, kan ik dat ook

    Needless to say was het uur dat volgde echt hilarisch want ik heb nog nooit jongens zo nadrukkelijk oogcontact zien maken als toen


    Haha geef ze eens ongelijk! Sommige dingen kan je gewoon niet negeren


    Sarah = ongewoon sexy

    Nope, compleet nuchter. Ben nooit echt heel erg verlegen over mijn lichaam geweest (wanneer het op naaktheid aankomt, in ieder geval - een beetje onvrede over mijn bouw is wel daar van tijd tot tijd) en zeker niet over borsten, want de demonstratieve feminist in me vindt dat ik net zo goed halfnaakt mag zijn als die mannelijke vriend, maar ik moet zeggen dat ik sindsdien ook wat terughoudender ben geworden in het enthousiast laten zien van nieuwe beha's (bijvoorbeeld) wanneer er meer dan zes mensen bij zijn.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Nee Jip dat is such a wonderful thing, don't hold back. Mijn vrienden zouden het waarschijnlijk niet waarderen als ik er gewoon halfnaakt ging zitten, maar fantastisch dat dat wel ergens kan


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.