• Leef jullie uit
    - maar wel veilig

    [ bericht aangepast op 8 feb 2016 - 22:08 ]


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Ik ben natuurlijk absoluut niet degene die voor jou kan bepalen of je een orgasme hebt of niet, maar weet je zeker dat het om orgasmes gaat? Vocht is er tijdens seks namelijk altijd (als het goed is tenminste), of heb je het echt over squirten?
    Ik kan me gewoon niet zo goed voorstellen dat je niet weet of je een orgasme hebt gehad of niet. Voor mij is het namelijk een heel duidelijk, aangenaam gevoel dat ik onmogelijk zou kunnen verwarren met wat anders.


    Squirten niet, nee.

    Maar ik blijf bij het feit dat het gewoon super onduidelijk is voor mij..


    26 - 02 - '16

    Medicatie kan overigens een rol spelen. Ik kon met antidepressiva niet klaarkomen. Alsof het allemaal nog niet deprimerend genoeg was.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Medicatie kan overigens een rol spelen. Ik kon met antidepressiva niet klaarkomen. Alsof het allemaal nog niet deprimerend genoeg was.


    Ja precies dit. Ik heb drie jaar lang best wel zware antidepressiva gehad. Nu slik ik nog wel eentje in een lage doses, maar dat is voor mijn chronische pijn. Hoe ging dat voor jou toen het 'ineens' wel weer lukte nadat je gestopt was met die medicatie. Duurde dat lang? Ik zit nu dus net in de eerste maand na de hoge dosering antidepressiva.


    The truth is out there.

    Antiheld schreef:
    Ja het valt mij ook altijd wel op :sss


    omaigodd, you made my day

    Hawke schreef:
    (...)

    Ja precies dit. Ik heb drie jaar lang best wel zware antidepressiva gehad. Nu slik ik nog wel eentje in een lage doses, maar dat is voor mijn chronische pijn. Hoe ging dat voor jou toen het 'ineens' wel weer lukte nadat je gestopt was met die medicatie. Duurde dat lang? Ik zit nu dus net in de eerste maand na de hoge dosering antidepressiva.


    Ik en antidepressiva is nogal een raar verhaal en ik slikte het niet consequent genoeg om daar een uitspraak over te doen ben ik bang. Maar bij mij heeft het hooguit een paar dagen geduurd voor alles weer back to normal was.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Ik en antidepressiva is nogal een raar verhaal en ik slikte het niet consequent genoeg om daar een uitspraak over te doen ben ik bang. Maar bij mij heeft het hooguit een paar dagen geduurd voor alles weer back to normal was.


    Okay. Dankjewel. (:


    The truth is out there.

    Asuka schreef:
    (...)
    Mijn vriend kon in het begin niet geloven dat het zo was, die geloofde er echt in dat ik aan het faken was. Ja, sorry dat ik geen uitbundig orgasme heb waarbij ik als een bezetene aan het trillen ben en je naam uitgil... inmiddels heeft hij het wel geaccepteerd en zo, maar zijn hoofd de eerste paar keer... haha. Had jij dat ook?

    Nuja, ik ga wel ontzettend trillen, maar ik ben ook geen kreuner of schreeuwer. Met name dat "daarna is het kut", slaat heel erg op mij. We waren er mee bezig en toen wilde verder gaan met zijn "beurt", maar daar had ik geen zin meer in. Hij was een beetje teleurgesteld x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Antiheld schreef:
    (...)

    "Fuck dit, ik ben een gierige hollander die dit niet steeds opnieuw gaat kopen voor een nieuw pleziertje. Dus beter doen we het rustig uit en dan mag je het bij de eerst volgende gelegenheid wel weer aan doen. kthanks"


    WEET JE HOE FIJN HET IS OM MOOI ONDERGOED AAN TE HEBBEN EN HOE JAMMER HET IS ALS HET KAPOT GAAT


    Mijn vriend vertelde me net dat hij een slijmvliesontsteking in zn vagina kan krijgen van zn antibiotica c:


    Spinning around, I'm weightless.

    Skadi schreef:
    (...)

    omaigodd, you made my day


    My pleasure (haha letterlijk en figuurlijk in deze context)


    Sarah = ongewoon sexy

    PecuIiar schreef:
    (...)

    WEET JE HOE FIJN HET IS OM MOOI ONDERGOED AAN TE HEBBEN EN HOE JAMMER HET IS ALS HET KAPOT GAAT


    Mijn vriend vertelde me net dat hij een slijmvliesontsteking in zn vagina kan krijgen van zn antibiotica c:



    JA DAT SNAP IK, IK BEGREEP HET JUIST MAAR ATIAS NIET


    En die zin eronder, wait whut? Je vriend zn vagina?


    Sarah = ongewoon sexy

    PecuIiar schreef:
    (...)

    WEET JE HOE FIJN HET IS OM MOOI ONDERGOED AAN TE HEBBEN EN HOE JAMMER HET IS ALS HET KAPOT GAAT


    Mijn vriend vertelde me net dat hij een slijmvliesontsteking in zn vagina kan krijgen van zn antibiotica c:


    Hahaha ik ging echt stuk om die smiley op het einde. "Ja, slijmvliesontsteking in z'n vagina. Leukkk, #happytimes." :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Antiheld schreef:
    (...)


    JA DAT SNAP IK, IK BEGREEP HET JUIST MAAR ATIAS NIET


    En die zin eronder, wait whut? Je vriend zn vagina?



    OH OKJAY GOEDZO

    En ja, dat vertelde hij me net :D Of in zn mond of kont, maar ik vond vagina het leukste dus ik heb de rest maar weggelaten


    Spinning around, I'm weightless.

    PecuIiar schreef:
    (...)


    OH OKJAY GOEDZO

    En ja, dat vertelde hij me net :D Of in zn mond of kont, maar ik vond vagina het leukste dus ik heb de rest maar weggelaten


    Ha.


    Sarah = ongewoon sexy

    Antiheld schreef:
    (...)

    My pleasure (haha letterlijk en figuurlijk in deze context)

    Hahaha, je bent echt geweldig XD

    Skadi schreef:
    (...)
    Hahaha, je bent echt geweldig XD


    Ik moet mijn ego onder controle houden, maar thanks


    Sarah = ongewoon sexy