• DIT TOPIC GAAT OVER GAMES. ALLE PLATFORM USERS ZIJN WELKOM HIER. WIL JE IN HET LIJSTJE? VERTEL ONS WELK CONSOLE JE GEBRUIKT. LAAT ONS OOK WETEN WAT JE BIJBEHORENDE ID IS EN WAT VOOR GAMES JE SPEELT.

    Libertalia | PS4 PS3 PC
    Rafe | PS4
    Fuzzypants | PC
    Parley | XBOXONE PC
    Bruch | PS4 PC
    Nakamura | PS3 PC
    HalfBloodPrince | PC
    Nythe | PC
    Blurryface | PS3 PS4
    Cesaro | PS4 PS3 XBOXONE XBOX360 PC
    Vex | XBOXONE PC
    SPECS | PC
    Wolfram | PS1 PS2 XBOX 360 PC
    Daithi | PC
    Apocalyptic | PS3 PS4
    Hawke | PC
    Silvera | PC
    Kuroshitsuji_Me | PS1 PS2 XBOX360 PC
    Bloodborne | PS4 XBOX360 PC
    MrsNeymessi | PS3 PS4
    AriChibi | XBOX360 PC
    RichardSHarmon | PS3 PC
    Aerate | PS3 PC


    [ bericht aangepast op 6 juli 2016 - 11:21 ]

    Ik wil een ps4, een wii u, een xbox. I want it alllllllll


    26 - 02 - '16

    Mondaze schreef:
    Ik wil een ps4, een wii u, een xbox. I want it alllllllll

    PS4 is for the gamers (cool)


    "If there ever comes a day when we can't be together, keep me in your heart and stay there forever"~ Winnie the Pooh

    MrsNeymessi schreef:
    (...)
    PS4 is for the gamers (cool)


    Maar Wii U heeft Pokken. Een Pokémon Tekken spel. Mijn twee passies, gecombineerd in één game omg!


    26 - 02 - '16

    Mondaze schreef:
    (...)

    Maar Wii U heeft Pokken. Een Pokémon Tekken spel. Mijn twee passies, gecombineerd in één game omg!

    Pokémon is altijd leuk. :9~


    "If there ever comes a day when we can't be together, keep me in your heart and stay there forever"~ Winnie the Pooh

    Who's excited for Watch_Dogs 2? ;D


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik ben echt zo blut, ik ga wachten tot de summer sale van volgend jaar voordat ik iets koop. (Oké, ik leg 15 euro opzij voor de sale van dit jaar, maar gelukkig heb ik de meeste grote games al).

    Overigens ben ik op Steam en meerdere dingen te vinden als AriChibi. Volgens mij op Xbox live niet, want daar heb ik een ander account waar niet eens Xbox live op hoort te staan...
    Meestal speel ik dus op PC, soms op Xbox als er mensen op bezoek zijn en onderweg op mijn 3DS. Favoriete games zijn (fantasy/scifi) RPG/'Open World'-games, gevolgd door farm simulation games zoals Harvest Moon, Stardew Valley, Rune Factory etc. Voor de rest speel ik de generic shooters alleen in multiplayer met vrienden.


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Ben zo benieuwd naar de E3. (:


    ars moriendi

    Ik ook!(hoera)


    The one thing that doesn’t abide by majority rule is a person’s conscience.

    Walking dead season 3 .. Nieuwe red dead redemption Maybe ? Hmmm :9~ Het voelt als kerstmis


    The one thing that doesn’t abide by majority rule is a person’s conscience.

    Jaaa! Hopelijk krijgen we ook meer te horen over Detroit (van de makers van Heavy Rain en Beyond: Two Souls) eeeeen.. *durftedromen*.. Toch nog Silent Hills, desnoods onder een andere naam. Don't lemme down Kojima..


    ars moriendi

    Ik hoop zo erg dat op de E3 een Last of Us 2 wordt aangekondigd. Al duurt het daarna nog drie jaar om hem te maken, idc. I just need to know!


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Oh ja, ook die! Naughty Dog laat altijd hints achter in games over games die nog moeten komen. In Uncharted 4, in de epiloog, is er ook een knipoog naar the Last of Us 2 te vinden.


    ars moriendi

    Bethesda heeft overigens een extra lang praatje in het programma staan, ben benieuwd of ze naast Dishonored 2 en Fallout DLC ook nog een andere game gaan aankondigen. Las op meerdere sites namelijk dat ze rechten hadden gekocht voor merchandise van een nieuwe titel, ben benieuwd.


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Apocalyptic schreef:
    Oh ja, ook die! Naughty Dog laat altijd hints achter in games over games die nog moeten komen. In Uncharted 4, in de epiloog, is er ook een knipoog naar the Last of Us 2 te vinden.


    Één van de motion actors heeft zich een paar maanden geleden al versproken en gezegd dat het inderdaad in de maak is maar totdat het officieel is aangekondigd, ga ik mezelf geen hoop geven :')

    AriChibi schreef:
    Bethesda heeft overigens een extra lang praatje in het programma staan, ben benieuwd of ze naast Dishonored 2 en Fallout DLC ook nog een andere game gaan aankondigen. Las op meerdere sites namelijk dat ze rechten hadden gekocht voor merchandise van een nieuwe titel, ben benieuwd.


    En ik heb nog altijd de hoop op een nieuwe Elder Scrolls (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Bloodborne schreef:
    (...)

    En ik heb nog altijd de hoop op een nieuwe Elder Scrolls (:

    Er zijn geruchten dat ze The Elder Scrolls V: Skyrim gaan remasteren. Als dat the case is, heb ik al een stuk minder hoop op een nieuwe titel dit jaar.. Maar we gaan het zien!


    ars moriendi