• DIT TOPIC GAAT OVER GAMES. ALLE PLATFORM USERS ZIJN WELKOM HIER. WIL JE IN HET LIJSTJE? VERTEL ONS WELK CONSOLE JE GEBRUIKT. LAAT ONS OOK WETEN WAT JE BIJBEHORENDE ID IS EN WAT VOOR GAMES JE SPEELT.

    Libertalia | PS4 PS3 PC
    Rafe | PS4
    Fuzzypants | PC
    Parley | XBOXONE PC
    Bruch | PS4 PC
    Nakamura | PS3 PC
    HalfBloodPrince | PC
    Nythe | PC
    Blurryface | PS3 PS4
    Cesaro | PS4 PS3 XBOXONE XBOX360 PC
    Vex | XBOXONE PC
    SPECS | PC
    Wolfram | PS1 PS2 XBOX 360 PC
    Daithi | PC
    Apocalyptic | PS3 PS4
    Hawke | PC
    Silvera | PC
    Kuroshitsuji_Me | PS1 PS2 XBOX360 PC
    Bloodborne | PS4 XBOX360 PC
    MrsNeymessi | PS3 PS4
    AriChibi | XBOX360 PC
    RichardSHarmon | PS3 PC
    Aerate | PS3 PC


    [ bericht aangepast op 6 juli 2016 - 11:21 ]

    Bloodborne schreef:
    (...)

    En ik heb nog altijd de hoop op een nieuwe Elder Scrolls (:


    Jaaaaaaaa!! Dat is ook al echt te lang geleden. Ik had ondertussen wel ESO gehaald, maar zo'n MMO is dan toch wel weer wat anders. Vraag me dan ook af in welke provincie het zich gaat afspelen :')

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Er zijn geruchten dat ze The Elder Scrolls V: Skyrim gaan remasteren. Als dat the case is, heb ik al een stuk minder hoop op een nieuwe titel dit jaar.. Maar we gaan het zien!


    Vaak doen ze dat wel om tijd te rekken, dus laten we maar stiekem hopen dat ze al bezig zijn aan de zesde en hem gewoon nog beter aan het maken zijn ;')

    [ bericht aangepast op 12 juni 2016 - 13:37 ]


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Oh, en Telltale's Game of Thrones season 2.. :x Waarschijnlijk gaat daar ook over gesproken worden. Weet niet of iemand anders deze ook heeft gespeeld, but I loved season 1.


    ars moriendi

    Bloodborne schreef:
    Ik hoop zo erg dat op de E3 een Last of Us 2 wordt aangekondigd. Al duurt het daarna nog drie jaar om hem te maken, idc. I just need to know!
    TLOU2 is allang geconfirmed volgens mij, haha.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik wil echt The Last of Us 2, Uncharted 4 story DLC, The Last Guardian en Red Dead Redemption 2 zien op E3


    I live for the applause, you will die for it.

    Rafe schreef:
    (...)TLOU2 is allang geconfirmed volgens mij, haha.


    Nope, niet officieel :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    AriChibi schreef:
    (...)

    Vaak doen ze dat wel om tijd te rekken, dus laten we maar stiekem hopen dat ze al bezig zijn aan de zesde en hem gewoon nog beter aan het maken zijn ;')


    Hammerfell, hoor ik echt overal om me heen. Ik hoop op Elsweyr!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Khal schreef:
    (...)

    Hammerfell, hoor ik echt overal om me heen. Ik hoop op Elsweyr!


    Jaaaa, Elsweyr, of anders lijkt Valenwood me ook wel leuk :p. Misschien niet nu, aangezien we in Skyrim ook al genoeg bomen hebben gezien, maar voor de volgende dan maar? :)


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Nice, Nuka World is in ieder geval confirmed. Ik wacht al jaren op een pretpark in Fallout (nerd)


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Ik had zoooo ontzettend erg gehoopt op een nieuwe Elder Scrolls. Ik hoef heel die kaartgame niet :c


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    I'm more than excited for Ubisoft and Sony this night ughhhghhHH

    SamuelDrake schreef:
    I'm more than excited for Ubisoft and Sony this night ughhhghhHH


    Same though hehe. Ik kan echt niet wachten tot Watch_Dogs c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Bruch schreef:
    (...)

    Same though hehe. Ik kan echt niet wachten tot Watch_Dogs c:

    ik verwacht serieus ook een nieuwe Assassin's Creed trailer. Want Assassin's Creed is de zuurstof van Ubisoft. Ookal komt het dit jaar niet uit.

    SamuelDrake schreef:
    (...)
    ik verwacht serieus ook een nieuwe Assassin's Creed trailer. Want Assassin's Creed is de zuurstof van Ubisoft. Ookal komt het dit jaar niet uit.


    Assassins Creed in Egypte gaat het worden, geloof ik. Blegh, ze mogen er inmiddels wel mee ophouden. De tijd dat het echt goede games waren, is allang voorbij.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Bloodborne schreef:
    (...)

    Assassins Creed in Egypte gaat het worden, geloof ik. Blegh, ze mogen er inmiddels wel mee ophouden. De tijd dat het echt goede games waren, is allang voorbij.


    Well, mij hoor je niet klagen want ik vind AC nog steeds fantastisch c: Na Unity zonk de moed me wel even schoenen, moet ik toegeven, maar Syndicate was een redelijk goede come back. Ik hoop wel dat ze nu meer energie gaan stoppen in de verhaallijn.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Bloodborne schreef:
    (...)

    Assassins Creed in Egypte gaat het worden, geloof ik. Blegh, ze mogen er inmiddels wel mee ophouden. De tijd dat het echt goede games waren, is allang voorbij.

    i know! Ik wil er een trailer van haha. Maar ik heb er een goed gevoel over. Deze Assassin's Creed gaat beter worden dan de laatste 3 delen.