• DIT TOPIC GAAT OVER GAMES. ALLE PLATFORM USERS ZIJN WELKOM HIER. WIL JE IN HET LIJSTJE? VERTEL ONS WELK CONSOLE JE GEBRUIKT. LAAT ONS OOK WETEN WAT JE BIJBEHORENDE ID IS EN WAT VOOR GAMES JE SPEELT.

    Libertalia | PS4 PS3 PC
    Rafe | PS4
    Fuzzypants | PC
    Parley | XBOXONE PC
    Bruch | PS4 PC
    Nakamura | PS3 PC
    HalfBloodPrince | PC
    Nythe | PC
    Blurryface | PS3 PS4
    Cesaro | PS4 PS3 XBOXONE XBOX360 PC
    Vex | XBOXONE PC
    SPECS | PC
    Wolfram | PS1 PS2 XBOX 360 PC
    Daithi | PC
    Apocalyptic | PS3 PS4
    Hawke | PC
    Silvera | PC
    Kuroshitsuji_Me | PS1 PS2 XBOX360 PC
    Bloodborne | PS4 XBOX360 PC
    MrsNeymessi | PS3 PS4
    AriChibi | XBOX360 PC
    RichardSHarmon | PS3 PC
    Aerate | PS3 PC


    [ bericht aangepast op 6 juli 2016 - 11:21 ]

    De steam summer sale bedoel je?

    Ik heb GTA 5, The Witcher 3 en ARK: Survival Evolved gekocht (: Hopelijk gaan de prijzen niet op 4 juli nog naar beneden, dat zou jammer zijn. Maar ik ben al blij met alle korting die er nu was. Kan helaas niet alles nog spelen door gebrek aan ruimte op mijn pc en heb zelfs al Assassin's Creed Unity moeten verwijderen om GTA te kunnen installeren.

    Hoe duur Skyrim ook is, het is een geweldig spel en ik heb er sinds de sale met kerst al 100 uur aan gespeeld.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2016 - 14:36 ]

    Ik heb Ark voor op de xbox. Het is een heel leuk spel al raad ik iedereen wel aan om dit met een vriendengroep te spelen of je bij een tribe aan te sluiten. In je eentje is het echt heel moeilijk om te overleven en om al je beesten gezond te houden en je basis op te bouwen..


    The one thing that doesn’t abide by majority rule is a person’s conscience.

    Ik raad Elder Scrolls Online aan. Nog steeds. :Y)

    Ik kan armours en shit maken voor je. I'll be your friend. (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik heb nu al teveel gekocht haha. Wacht nog even met de rest in de hoop dat de prijzen nog gaan dalen (als ik alles nu namelijk koop en de prijzen gaan nog verder omlaag, dan ga ik echt heel erg balen). Maar ik heb dus nu gekocht

    - Far Cry 3
    - Far Cry 4
    - Fallout New Vegas
    - Fallout 3
    - Rise of the Tomb Raider
    - Just Cause 3
    - GTA V
    - Spore


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Oh, ik game soms wel.
    Life is Strange, Minecraft, inFamous, GTA V, Skate 3 en nog wat dingen. Allemaal op de Playstation.


    Heaven is a place that we all have

    Bruch schreef:
    Ik heb nu al teveel gekocht haha. Wacht nog even met de rest in de hoop dat de prijzen nog gaan dalen (als ik alles nu namelijk koop en de prijzen gaan nog verder omlaag, dan ga ik echt heel erg balen). Maar ik heb dus nu gekocht

    - Far Cry 3
    - Far Cry 4
    - Fallout New Vegas
    - Fallout 3
    - Rise of the Tomb Raider
    - Just Cause 3
    - GTA V
    - Spore

    Geen FC primal? Die is echt gaaf (:
    Of ga je die later kopen?

    Ik wacht nu maar weer tot de kerst met het kopen van dure spellen.

    Grimmie schreef:
    (...)
    Geen FC primal? Die is echt gaaf (:
    Of ga je die later kopen?

    Ik wacht nu maar weer tot de kerst met het kopen van dure spellen.


    Daar wacht ik nog even mee, in de hoop dat die nog iets zakt. Zelfde geldt bijvoorbeeld voor The Division. De reden dat ik nu zoveel aanschaf is omdat ik toevallig laatst een smak geld terug heb gekregen en het me nu nog kan veroorloven hahaha.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Haai mensen, ik dacht ik kom ook maar even een kijkje nemen hier xd Ik ben Katja, heb jaren een ps3 gehad, daarvoor zelfs nog de xbox, niet 360 gewoon xbox haha. Heb nu net een paar weken de PS4 en man wat ben ik verliefd xd. Mijn favorieten tot nu toe zijn Beyond Two Souls en Uncharted 4


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Grimmie schreef:
    De steam summer sale bedoel je?

    Ik heb GTA 5, The Witcher 3 en ARK: Survival Evolved gekocht (: Hopelijk gaan de prijzen niet op 4 juli nog naar beneden, dat zou jammer zijn. Maar ik ben al blij met alle korting die er nu was. Kan helaas niet alles nog spelen door gebrek aan ruimte op mijn pc en heb zelfs al Assassin's Creed Unity moeten verwijderen om GTA te kunnen installeren.

    Hoe duur Skyrim ook is, het is een geweldig spel en ik heb er sinds de sale met kerst al 100 uur aan gespeeld.


    Ah, jaloers! Skyrim heb ik ook op zowel mijn Xbox als op mijn PC helemaal kapot gespeeld :p. Ik heb echt heel veel van die oudere games al in vroegere sales gekocht (130 games in mijn library... bleh...) , dus ik zat ook wel naar de nieuwere titels te kijken :p. Momenteel heb ik alleen niet echt zin om meer dan 15 euro per game uit te geven, dus GTA V enzo zijn een beetje te duur nu... Het is dat ik op vakantie nog wat wil kopen, anders had ik ook nog wel een poging gedaan :)

    Overigens is het misschien een idee om een nieuwe (externe) HDD te kopen? Ik heb één harde schijf van 1TB waar eigenlijk al mijn games en grote programma's op staan en ik heb echt nog 400 GB over of zo :'). Probeer Windows ook op een aparte schijf te zetten, dat scheelt echt veel ruimte. Ik heb het op een 256GB SSD staan, maar die zijn nog best wel duur :p

    Silvera schreef:
    Ik raad Elder Scrolls Online aan. Nog steeds. :Y)

    Ik kan armours en shit maken voor je. I'll be your friend. (cat)


    Ik speel daar wel eens met mijn vriend :p. Alleen tijdens weekenden en vakanties, omdat hij op z'n kamer beperkt internet heeft. Mijn ID is daar hetzelfde als hier :')

    [ bericht aangepast op 27 juni 2016 - 23:24 ]


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    AriChibi schreef:
    (...)

    Ik speel daar wel eens met mijn vriend :p. Alleen tijdens weekenden en vakanties, omdat hij op z'n kamer beperkt internet heeft. Mijn ID is daar hetzelfde als hier :')


    Zal je eens even adden dan. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Grimmie schreef:
    De steam summer sale bedoel je?

    Ik heb GTA 5, The Witcher 3 en ARK: Survival Evolved gekocht


    Ooh oh oh oh, ik heb een eigen server, als je ooit wilt spelen :3


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    BOE. Dat ik dit dus nooit eerder heb gezien..
    Ik heb zowel een XBOX 36O als een Playstation 3.
    Mijn meest gespeelde game en daarbij favoriet is Diablo ||| Reaper of Souls.
    Verder ben ik thuis in GTA, meerdere Call of Duty's, Assasins Creed en Halo.
    Ik wil binnenkort graag ergens een Old school Nintendo 64 wegtoveren en Super Mario 64 weer spelen.
    Verder sta ik altijd open voor suggesties ^^


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Ik heb Life is Strange gespeeld en wat een kut spel. Het is ziek goed maar UGHHHH ik vind het totaal niet leuk. Wat een kut einde :')

    Als er iemand wilt praten met mij:
    Spoilers alert

    oke, dus ik had het hele spel haat aan Nathan tot hij dat voicemail berichtje naar Max had gestuurd voor zijn dood.
    Door dat ene jfjdudhejws scène is Nathan mijn favoriet geworden jsjsjssj :')

    Of wanneer Mark Jefferson Chloe neerschoot. Fucking mind blown.

    Of of dat Chloe Rachel haar lijk had gevonden. Fucking heartbroken.

    UFFFG what have you done to my feelings Life is Strange?!?!??

    Jep... Je raakt te emotioneel gebonden met die personages :') Ooit The walking dead van Telltale gespeeld?


    The one thing that doesn’t abide by majority rule is a person’s conscience.

    Ja season 1 en half season 2 haha ;;;-;
    Al je favo personages gaan dood dus ik haat deze spellen maar ik hou van branching storyline games.

    Dit is gewoon niet goed voor mijn gezondheid hahahha