•       Iedereen maakt wel eens fouten, sommige zijn groter dan andere. Tijdens een druk feest in het midden van California maakten zes meiden, die onder de invloed van veel alcohol waren, de grootste fout van hun leven. Een weddenschap maken met de bekendste criminelen van de stad is niet altijd het beste idee. Zonder echt bewust te zijn van wat ze deden hebben de meisjes hun leven geruild tegen deze weddenschap.

    Dit verhaal gaat over zes meiden die al twee jaar met een paar jongens wonen. Twee jaar geleden hebben ze een weddenschap verloren en ze moeten sindsdien met de jongens leven, en doen wat ze willen. Maar ondanks de mooie villa waar ze in wonen is het niet altijd makkelijk om gevangen te leven.

    LETS TALK


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Anemoia schreef:
    Eventuele voorstellen voor relaties met Adira


    Nikolaj Alexei Novikov •
    “Got to have my guard on with him, because one wrong move and he will break the lock and read the book.”
    Adira zal hem interessant vinden, maar haar afstand behouden. Bij hem zal ze extra opletten aangezien ze het niet fijn om ‘gelezen’ te worden. Ze heeft zelf wel door wanneer hij liegt, maar negeert dit. Adira kan echter niet echt tegen seksisme en zal dan ook tegen hem in gaan voor de sport zelf. Ze weet wel wanneer ze zich terug moet trekken, maar ze zal niet stoppen om hem op een plaats te zetten dichter bij de grond te zetten met slimme of sarcastische opmerkingen zonder de grond onder haar eigen voeten weg te halen.

    Een paar puntjes, sorry dat ik eerder niet op je Gb heb geantwoord, maar ik heb niet veel tijd gehad.
    1. Liegen is Nikolaj's tweede natuur, dus zijn leugens heb je niet zomaar uitgevist en ze zijn alles behalve obvious.
    2. He would not be fazed by her comments. Je krijgt hem niet zo makkelijk op zijn nummer als je denkt te kunnen, en zéker niet als vrouw.

    Dus ik ga eerst jou rol nog eens doorlezen en dan ga ik eens zien of ik suggesties kan geven. Zoals ik het nu zie, kan ze die opmerkingen maken, maar krijgt ze er zeker wel een heel aantal terug naar haar hoofd geslingerd.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Daiki schreef:
    (...)
    Een paar puntjes, sorry dat ik eerder niet op je Gb heb geantwoord, maar ik heb niet veel tijd gehad.
    1. Liegen is Nikolaj's tweede natuur, dus zijn leugens heb je niet zomaar uitgevist en ze zijn alles behalve obvious.
    2. He would not be fazed by her comments. Je krijgt hem niet zo makkelijk op zijn nummer als je denkt te kunnen, en zéker niet als vrouw.

    Dus ik ga eerst jou rol nog eens doorlezen en dan ga ik eens zien of ik suggesties kan geven. Zoals ik het nu zie, kan ze die opmerkingen maken, maar krijgt ze er zeker wel een heel aantal terug naar haar hoofd geslingerd.

    Maakt niet uit en dan zal ik dat eerste wel weglaten. Bij het tweede, ze kan het proberen want ze is wel volhardend en geeft niet zomaar op. Ze is niet onzeker of makkelijk te kleineren vooral als iemand haar niet kent dus een opmerking terug zal ze niet van harte nemen, maar ze doet het zelf ook dus het is logisch dat hij het terug doet.
    Zeg maar wat je verder wil als je de rol hebt doorgelezen


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia

    Anemoia schreef:
    (...)
    Maakt niet uit en dan zal ik dat eerste wel weglaten. Bij het tweede, ze kan het proberen want ze is wel volhardend en geeft niet zomaar op. Ze is niet onzeker of makkelijk te kleineren vooral als iemand haar niet kent dus een opmerking terug zal ze niet van harte nemen, maar ze doet het zelf ook dus het is logisch dat hij het terug doet.
    Zeg maar wat je verder wil als je de rol hebt doorgelezen

    Ik ga even zijn uiterlijk verder afwerken en uitbreiden en dan lees ik hem. Ook even meedelen dat mensen zoals Nikolaj (en Ashton hoort hier ook wel onder), allesbehalve makkelijk te lezen zijn, een psycholoog heeft al moeite met psychopaten zoals zij, dus laat staan dat een gewoon iemand hen helemaal kan uitpluizen. Just so you know ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Daiki schreef:
    (...)
    Ik ga even zijn uiterlijk verder afwerken en uitbreiden en dan lees ik hem. Ook even meedelen dat mensen zoals Nikolaj (en Ashton hoort hier ook wel onder), allesbehalve makkelijk te lezen zijn, een psycholoog heeft al moeite met psychopaten zoals zij, dus laat staan dat een gewoon iemand hen helemaal kan uitpluizen. Just so you know ^^

    Ze zal in de twee jaar dat ze, ze kent ook zeker niet uitgepluist hebben. Ze zal grotendeels gewoon nieuwsgierig zijn en ze willen uitpluizen. De jongens, helemaal Nikolaj en Ashton, zijn geen open boek en ze zal dan ook niet op deze manier kunnen lezen. Ze zal eerder energie steken in het ontdekken en herkennen van behaalde handelingen en feitjes.


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia

    Als iemand Ash zou uitpluizen, mag die het mij komen zeggen, want ik weet het zelf nog niet goed (':

    Ik vind de uitleg prima bij hem (: De quote is wat zij denkt, toch?


    Mhm?

    Lauren's relaties
    Het zijn maar ideeën, die nog niet vast staan, ik ben hier nooit zo goed in dus andere voorstellen zijn altijd welkom! ;D
    (ik moet hem nog afmaken!)


    GUYS
    Over het algemeen heeft Lauren een bloedhekel aan de jongens omdat deze haar - tegen haar zin in - in dat huis houden.


    — GARLAND YOUNG
    Garland en Lauren hebben een soort van haat-liefde relatie. Garland was waarschijnlijk de eerste jongen die Lauren begon te mogen. Hij was relaxt en behulpzaam en dat verwarde haar omdat het een goede jongen leek te zijn maar toch was hij een van de jongens die haar in de villa vasthield. Langzaam maar zeker begon ze hem toch steeds aardiger te vinden, echter was hij de reden die heeft gezorgd dat de knop bij Lauren werd omgezet. Tijdens een moment dat zij op haar kwetsbaar was drukte hij haar op de feiten (tough love). Toen werd ze zo boos dat ze niet zo goed meer weet wat ze nu met hem aan moet.

    — JASON 'ELIJAH' GREENE
    Elijah is sluw en listig maar bemoeit zich zelden tot nooit met de meiden. Hierdoor vindt Lauren hem het minst erg om met hem in het huis te leven. Hij laat haar met rust en zij probeert hem ook met rust te laten.

    — GRAYSON DECLAN GABRIEL MERLIN
    Grayson lijkt niet de allerergste te zijn en zijn uiterlijk is een groot pluspunt. Lauren zou in die twee jaar wel een lichte crush kunnen hebben gehad op deze jongen. Echter zou ze hier nooit openlijk voor uitkomen en zag ze in dat deze liefde onmogelijk zou worden, daardoor speelt ze maar hard to get.

    — ASHTON RICHARD DAY
    Ashton is niets voor niets de leider van de jongens en dat weet Lauren maar al te goed. Vorig jaar zou ze hem het liefst ontlopen en proberen hem te ontwijken. Niet alleen z'n innerlijk maar ook zijn gespierde uiterlijk vond ze intimiderend. Ook al heeft ze nog steeds een lichte angst voor deze jongen, ze laat zich niet meer kennen en gaat steeds vaker de confrontatie met hem aan.

    — NIKOLAJ ALEXEI NOVIKOV
    Door een onverklaarbare reden is Lauren's houding naar deze jongen zeer provocerend. Ze daagt hem, in het openbaar, graag uit en zoekt zijn grenzen op, ookal is deze jongeman geen lieverdje. Wanneer ze met zijn tweeën zijn is ze toch wat angstig voor hem - bang dat hij haar iets aan doet - waardoor ze gewillig is. Hierdoor heeft Nikolaj haar al meerdere malen misbruikt. Want de jongens hun wil, is wet. Toch bewonderd ze zijn muzikalegave op de piano en vindt het heerlijk om samen met hem piano te spelen om even alles om haar heen te vergeten.


    GIRLS
    De relatie tussen Lauren en de meisjes zie ik over het algemeen wel goed zijn, aangezien ze hier samen in terecht zijn gekomen en elkaar steunen?


    — FELINE NOVA ELPIS
    Lauren kon het altijd heel goed met Feline vinden maar na het tweede jaar is dat veranderd. Lauren vindt het erg jammer hoe hun vriendschap ten einde lijkt te zijn en probeert koste wat het kost om toch nog te redden wat er te redden valt. Maar hoe hard ze ook probeert; Feline lijkt verder weg te zijn dan ooit.

    — BETHANY FELICIA HALE


    — AMBERLE "AMBER" SANDLER
    Amber en Lauren zijn erg goede vriendinnen maar staan tegelijkertijd ook recht tegen over elkaar. Doordat hun karakter op veel punten met elkaar overeenstemmen kan het nog wel eens botsen tussen die twee - en als dat gebeurt berg je maar. Wanneer deze twee ruzie met elkaar hebben vliegen ze elkaar letterlijk in de haren of negeren elkaar dood. Echter hebben ze een sterke band en duren deze ruzie's nooit lang. Want doordat ze zo hecht zijn maken ze het vaak snel weer goed.

    — ADIRA RAIN ALEGRE
    Lauren kon het altij erg goed vinden met Adira maar samen met het karakter van Lauren is de vriendschap tussen deze twee meiden ook veranderd. Het contact is stroever geworden maar Lauren zal Adira altijd blijven steunen, want er is zeker nog wel een vriendschap alleen heeft deze tijd nodig om weer sterker te worden dan dat het was.

    — SCARLETT NATALIE ROSE

    [ bericht aangepast op 17 feb 2016 - 1:21 ]


    someone out there feels better because you exist

    Anemoia schreef:
    (...)
    Ze zal in de twee jaar dat ze, ze kent ook zeker niet uitgepluist hebben. Ze zal grotendeels gewoon nieuwsgierig zijn en ze willen uitpluizen. De jongens, helemaal Nikolaj en Ashton, zijn geen open boek en ze zal dan ook niet op deze manier kunnen lezen. Ze zal eerder energie steken in het ontdekken en herkennen van behaalde handelingen en feitjes.

    Ok, dus Nikolaj zal zeker zijn best doen om haar het leven zuur te maken, omdat hij haar alles behalve leuk vindt. Hij zal het ook uitermate irritant vinden als hij doorkrijgt dat ze hem staat te analyseren. Ik vrees dat hij nogal vaak op snerende en denigrerende toen tegen haar zal spreken en hij zijn best gaat doen om op al haar knoppen te duwen zodat ze doorflipt, breekt of beiden.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Sonder schreef:
    Als iemand Ash zou uitpluizen, mag die het mij komen zeggen, want ik weet het zelf nog niet goed (':

    Ik vind de uitleg prima bij hem (: De quote is wat zij denkt, toch?

    Ja het is wat zij denkt ja. Opzich zal ze hem ook wel willen uitpluizen, maar het ligt er ook aan of jij dat ook wel wil.

    Daiki schreef:
    (...)
    Ok, dus Nikolaj zal zeker zijn best doen om haar het leven zuur te maken, omdat hij haar alles behalve leuk vindt. Hij zal het ook uitermate irritant vinden als hij doorkrijgt dat ze hem staat te analyseren. Ik vrees dat hij nogal vaak op snerende en denigrerende toen tegen haar zal spreken en hij zijn best gaat doen om op al haar knoppen te duwen zodat ze doorflipt, breekt of beiden.

    Ik vind het goed al zal dat wel moeite kosten aangezien ze tegen veel kan (al is ooit de maat vol natuurlijk). De nieuwsgierige aard gemengd met koppigheid zal haar dan ook wel de kop gaan kosten.


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia

    Anemoia schreef:
    (...)
    Ik vind het goed al zal dat wel moeite kosten aangezien ze tegen veel kan (al is ooit de maat vol natuurlijk). De nieuwsgierige aard gemengd met koppigheid zal haar dan ook wel de kop gaan kosten.



    Ik vind het geen probleem dat de amdere personaged Ash willen uitvogelen, helemaal niet (: En ook niet dat ze hun conclusies trekken, zolang het in het verhaal blijft (:



    Wanneer beginnen we eigenlijk?


    Mhm?

    @Anemoia;
    Voor Grayson en Adira had ik zoiets in gedachte als dat hij lichtelijk met haar flirt en soms misschien ook wel op haar kont slaat als de situatie erom vraagt, soms een grapje maakt, maar nooit echt de volgende stap zou zetten, behalve in de vorm van een gesprek of dat ze kleine dingen voor hem moet doen, zoals de ketchup pakken (want ze moet wel) en dat Grayson haar dan grijnzend na kijkt, omdat hij haar nooit zozeer iets ergers zou willen laten doen.
    En voor Feline en Adira misschien inderdaad een vriendschap. Maar dat Feline Adira nog wel eens probeerde te behoeden van te open en te brutaal zijn?

    @Bylot, ik vind het prima klinken zo :3.


    We've lived in the shadows for far too long.

    @Bylot, ik vind het perfect zo tussen Amberle en Lauren, maar dat wist je al. (;


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Sonder schreef:
    (...)


    Ik vind het geen probleem dat de amdere personaged Ash willen uitvogelen, helemaal niet (: En ook niet dat ze hun conclusies trekken, zolang het in het verhaal blijft (:



    Wanneer beginnen we eigenlijk?


    Gelukkig is eli more like, als hij wilt praten komt hij wel zelf. Ik ga niet vissen in andermans leven. (':. Hij heeft daarnaast ook rang verschil als gevoel so.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Magari schreef:
    @Anemoia;
    Voor Grayson en Adira had ik zoiets in gedachte als dat hij lichtelijk met haar flirt en soms misschien ook wel op haar kont slaat als de situatie erom vraagt, soms een grapje maakt, maar nooit echt de volgende stap zou zetten, behalve in de vorm van een gesprek of dat ze kleine dingen voor hem moet doen, zoals de ketchup pakken (want ze moet wel) en dat Grayson haar dan grijnzend na kijkt, omdat hij haar nooit zozeer iets ergers zou willen laten doen.
    En voor Feline en Adira misschien inderdaad een vriendschap. Maar dat Feline Adira nog wel eens probeerde te behoeden van te open en te brutaal zijn?

    @Bylot, ik vind het prima klinken zo :3.

    Ik vind dat helemaal prima dan is het een beetje een flirterige relatie aangezien ze het ook terug zal doen. Ze is niet heel erg moeilijk met kleine dingen dus zoiets voor hem doen zal ze niet erg vinden ofzoiets.
    Voor met Feline. Adira is al vrij gesloten en zal niet snel iets blootgeven, maar dat brutaal enzo zijn is wel handig dat ze het probeert te behoeden aangezien Adira soms te hard van stapel kan lopen.


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia

    Ik ben eindelijk aan de trivia aan het werken, dus ik ga waarschijnlijk mijn rol vanavond/vannacht afwerken.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Daiki schreef:
    Ik ben eindelijk aan de trivia aan het werken, dus ik ga waarschijnlijk mijn rol vanavond/vannacht afwerken.


    :'o jouw rol is al tien duizend pagina's... hoe durf je te zeggen 'afwerken' c'x. ik ben jelly.

    Wanneer gaat speeltopic open als ik vragen mag? Sorry als ik deze vraag over het hoofd gezien heb per ongeluk


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya