•       Iedereen maakt wel eens fouten, sommige zijn groter dan andere. Tijdens een druk feest in het midden van California maakten zes meiden, die onder de invloed van veel alcohol waren, de grootste fout van hun leven. Een weddenschap maken met de bekendste criminelen van de stad is niet altijd het beste idee. Zonder echt bewust te zijn van wat ze deden hebben de meisjes hun leven geruild tegen deze weddenschap.

    Dit verhaal gaat over zes meiden die al twee jaar met een paar jongens wonen. Twee jaar geleden hebben ze een weddenschap verloren en ze moeten sindsdien met de jongens leven, en doen wat ze willen. Maar ondanks de mooie villa waar ze in wonen is het niet altijd makkelijk om gevangen te leven.

    LETS TALK


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Ik ben klaar met Nikolaj :'D 7415 woorden is het ding geworden. Mijn nieuwe monster.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Jee, daar valt mijn langste rol zelfs bij in het niet. :')


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Philip schreef:
    (...)

    :'o jouw rol is al tien duizend pagina's... hoe durf je te zeggen 'afwerken' c'x. ik ben jelly.

    Wanneer gaat speeltopic open als ik vragen mag? Sorry als ik deze vraag over het hoofd gezien heb per ongeluk


    Hier ben ik ook wel nieuwsgierig naar, zeker omdat het nu zo akelig stil is (x


    Mhm?

    Moeten we niet nog een jongen voordat we kunnen beginnen?


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia

    Heey, srry dat ik een tijdje nier reageerde :/ Ik was bezig met school enzo.
    Het speeltopic wordt dit weekend geopend (:. Ik zoek nog relatie's voor Bethany.


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Arioline schreef:
    Heey, srry dat ik een tijdje nier reageerde :/ Ik was bezig met school enzo.
    Het speeltopic wordt dit weekend geopend (:. Ik zoek nog relatie's voor Bethany.

    Ik had dit bedacht bij Adira, maar ik weet niet wat bethany zal denken over Adira.
    Bethany Felicia Hale •
    “She is like a porcelain doll in a harsh world where everyone can drop and break her. ”
    Ondanks Adira niet perse beschermend is over mensen zal ze zich wel beschermend voelen over Bethany. In Adira’s ogen kan ze nogal onschuldig lijken door haar naïviteit en onhandigheid. Ook zal ze het niet fijn vinden dat ze zo kwetsbaar en beïnvloedbaar en zal haar proberen af te schermen zodat ze niet gekwetst zal worden omdat ze gevoelig is.


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia

    Magari schreef:
    Eventuele voorstellen. Vaste relaties staan schuin.

    Feline
    Grayson— "He sometimes seems to cute to be a criminal, but then his dominant side shows."
          Grayson en Feline zitten vaak op een lijn, al kan Grayson soms nog wel meer verwachten van Feline dan zij klaar voor is.

    Bethany — "Even though the reason we live together is fucked up, I still value her all the same."
          Bethany is Feline haar beste vriendin in het huis, al heeft Feline toch het idee dat ook buiten het huis ze Bethany niet zomaar zou vergeten.

    Lauren — "She used to be so okay, but this life probably did something to her. "
          Feline kon her eerst echt nog wel vinden met Lauren, maar zodra Lauren meer bitchy werd verdween dit volledig. Feline vindt het nog wel jammer en probeert soms nog iets van contact te zoeken, maar irriteert zich meestal dan alleen maar.

    Amberle — "If I hadn't been a bit too insecure, we could have been best friends, so now we're just great ones."
          Feline kan het prima vinden met Amberle, al weet Feline dat ze soms iets te onzeker is in hun vriendschap.

    Scarlett — "I don't quickly dislike people, but I suppose she isn't my kind of people."
          Door hun verschillende karakters hebben Feline en Scarlett vaak commentaar op elkaar en kunnen ze het ook niet goed vinden.

    Adira— "She's one of my friends, I just wish she would step down sometimes."
          Als Feline een girl Crush zou hebben zou Adidas zeker wel in aanmerking komen, ze beschouwd het meisje dan ook als een goede vriendin. Feline probeert haar alleen soms te behoeden van te brutaal zijn tegen de jongens.

    Nikolaj — "Quote"
          Feline zou waarschijnlijk een beetje terug trekken van deze jongen, al zou ze wel heel nieuwsgierig zijn als ze hem ooit per ongeluk heeft horen zingen of schetsen van hem gezien heeft en een goede kant van hem proberen te vinden.

    Ashton — "He scares me a bit sometimes and I still haven't figured out whether I like him because he's interested in what I write or because he touches me. "
          Feline vindt Ashton een beetje eng kwa Uiterlijk, maar is erachter gekomen dat de man nog niet zo erg is zodra hij haar schrijfsels ging lezen. Ashton is ook een van de jongens in het huis waar Feline wel eens het bed in mee duikt, al vergeet ze soms of het verplicht of vrijwillig is.


    Jason — "He's distant, it intrigues me. He's different, I want to know why."
          Feline is allang blij dat Elijah haar niet totaal negeert, wat misschien ook is omdat zij contact met hem probeert te zoeken.

    Garland — "He's the one who can take me outside, without having to be afraid I'll run."
          Feline heeft een weak spot voor Garland, wat merendeels komt omdat hij haar mee op motor ritjes neemt en haar verjaardag onthoudt. Feline probeert daarom ook wel kleine dingen terug te doen.

    Heer vijf — "Quote"
          Uitleg.


    Grayson
    Feline— "She's cute, but so shy."
          Grayson en Feline zitten vaak op een lijn, al kan Grayson soms meer verwachten dan Feline klaar voor is.

    Bethany — "She's doesn't often say no, but that's okay cause she's my type anyway. "
          Grayson weet precies wat hij wil en met een beetje manipulatie trapt de naive, maar volgens hem beeldschone Bethany overal in, al begint hij langzaam het wel steeds moeilijker vinden om haar op die manier te gebruiken.

    Lauren — "Quote"
          Grayson zou niet veel met het meisje hebben, al zijn ze beide bang in het donker. Ik denk dat hij haar vooral haar gang zou laten gaan, tenzij hij wat van haar nodig heeft.

    Amberle — "First I just wanted her to be there, but slowly I start wanting her to stay."
          Grayson vindt Amberle een mooi uitzicht en aangezien ze moest doen wat hij van haar vraagt maakte hij daar maar al te graag gebruik van, al begint hij langzaam om haar te geven. Steeds vaker wil hij ook wel Is gewoon knuffelen of film kijken, soms zelfs voor haar koken.

    Scarlett — "Quote"
          Uitleg.

    Adira— "Just a bit too perfect, a bit too out of my league as my old friends would have said it. "
          Grayson wist eerst niet goed wat hij met het brutale meisje aanmoet, maar hij komt een heel eind door haar soms kleine klusjes te laten doen, zoals de ketchup voor hem pakken, en met haar te flirten.

    Nikolaj — "Quote"
          Grayson zou het denk ik niet moeilijk vinden om aan Nikolaj 's goede kant te blijven, en de twee zouden in dat geval misschien zelfs wel een soort van vrienden zijn? Misschien even iets origineels bedenken.

    Ashton — "I hope that he won't be on to me, as long as I treat him as my friend.
          Grayson houdt Ashton over het algemeen te vriend, omdat hij bang is dat Ashton er anders achter komt dat Grayson van plan is de jongens ooit te verlaten voor een leven in Engeland.

    Jason — "Somehow he makes the dark a little better. "
          Ondanks dat Elijah niet heel veel aansluiting lijkt te vinden bij de jongens naar Grayson zijn mening, beschouwd hij Elijah wel als een goede vriend, omdat de jongen hem helpt met zijn angst voor het donker.

    Garland — "He's s douche and thinks he's funny, he is amazing.
          Zelfs al heeft Garland zijn hond geleerd om appels naar Grayson te brengen, mag Grayson Garland heel erg. Hij weet dan ook dat het allemaal gewoon grappig bedoelt is.

    Heer vijf — "Quote"
          Uitleg.


    De aangepaste versie, al zal ik vast nog wel iets vergeten zijn :').


    We've lived in the shadows for far too long.

    @magari ik vind relaties tussen je persoonages en mijne wel goed. Evt kan grayson wel met Elijah over zijn hele plan vertellen om weg te gaan. Eli ziet hier geen kwaad in. Hij vind het echter rustgevend als mensen over zulke dingen praten gezien eli alleen maar het slechte ziet in toekomsten enzo.



    Ik vul morgen mijn lijstje met relaties volledig in! Oude lijstje staat volgens mij twee pagina's terug, dus als iemand nog iets met Jason/Elijah wil ^^

    [ bericht aangepast op 20 feb 2016 - 13:06 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Noemen de jongens hem eigenlijk Jason of Eli?
    Want Ash wordt enkel Ash genoemd (x


    Mhm?

    Sonder schreef:
    Noemen de jongens hem eigenlijk Jason of Eli?
    Want Ash wordt enkel Ash genoemd (x


    In principe weten de jongens naar mijn mening niet dat hij Jason heet. Enkel Elijah. Hij kan dus Eli, El, Elijah of Ellie genoemd worden. Dat laatste vind hij niet erg maar kan de persoon in kwestie wel een speelse stomp opleveren xd.

    Eli is daarnaast ook erg gesloten over zijn heden. Garland weet het meest van El, maar ook niet alles.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Anemoia schreef:
    (...)
    Ik had dit bedacht bij Adira, maar ik weet niet wat bethany zal denken over Adira.
    Bethany Felicia Hale •
    “She is like a porcelain doll in a harsh world where everyone can drop and break her. ”
    Ondanks Adira niet perse beschermend is over mensen zal ze zich wel beschermend voelen over Bethany. In Adira’s ogen kan ze nogal onschuldig lijken door haar naïviteit en onhandigheid. Ook zal ze het niet fijn vinden dat ze zo kwetsbaar en beïnvloedbaar en zal haar proberen af te schermen zodat ze niet gekwetst zal worden omdat ze gevoelig is.


    Ze zal haar vast mogen hierdoor. Maar waarschijnlijk zal ze ook niet toegeven dat ze haar hulp nodig heeft ^^


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Ik wil niet ongeduldig doen maar... :x


    Mhm?

    Ik had nogal veel werk sorry :x Is het goed als ik het speeltopic deze avond open ? Of komt dat niet goed uit ?


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Geen probleem, ik had ook een druk weekend (:
    Voor mij is dat prima ^^


    Mhm?

    Gewoon openen die handel, er zal altijd wel iemand reageren ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque