• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Als hij je ware is, stopt hij.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    LittIe schreef:
    Het kan ook dat hij onderweg is teruggekeerd omdat hij het fornuis niet heeft afgezet.

    Ik weet niet hoe ik me moet voelen als Deadpool mijn prins op het witte paard zou zijn

    Nippon schreef:
    Als hij je ware is, stopt hij.


    Exactly.


    Heaven is a place that we all have

    KyloRen schreef:
    (...)
    Ik weet niet hoe ik me moet voelen als Deadpool mijn prins op het witte paard zou zijn


    Deadpool is mijn prins op het witte paard. Ik ben echt een beetje verliefd vrees ik. :') Ach ja, witte paard...


    What would Emma do?

    KyloRen schreef:
    (...)
    Ik weet niet hoe ik me moet voelen als Deadpool mijn prins op het witte paard zou zijn


    Blij want Deadpool is life and love and the essence of fab


    Heaven is a place that we all have

    Nippon schreef:
    Als hij je ware is, stopt hij.


    Well that explains why nobody ever stops, I don't believe in the 'true one' :')

    Well if there's one I hope he'll find me soon


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Oké, deze aflevering was heftig. Ik ben zo boos nu >;c

    En nu douchen, want mijn beste vriendin kan elk moment voor de deur staan ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nooo, this made it even worse. Ga weer normaal doen Q O:

    Ik heb behoefte aan koekjesdeeg, maar geen powers om naar de supermarkt te gaan en de ingrediënten te halen


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Trees schreef:
    (...)

    Well that explains why nobody ever stops, I don't believe in the 'true one' :')

    Ik ook niet, maar ik geloof niet dat niemand voor je zou stoppen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nah, na alle verkniptheid die ik heb meegemaakt, begin ik te twijfelen of er überhaupt een geschikt iemand voor mij bestaat ugh.


    26 - 02 - '16


    What would Emma do?

    Wat een kleuter, zeg. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Hahahahahahah. Wat een lachertje is dit


    26 - 02 - '16