• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Meh, je doet maar.


    What would Emma do?

    Diplodocus schreef:


    Hehe zo flauw

    Tijd voor Weet ik veel. Want in het weekend is er nooit wat leuks op en ik ben te lui om een film te downloaden of netflixen.

    Creeeeepy.


    What would Emma do?

    Zo leuk dat we zo een bassbox in de woonkamer hebben en dat ik mijn muziek via mijn laptop > bluetooth daarop kan zetten en ik half weg zit te trillen hier ;')

    [ bericht aangepast op 20 feb 2016 - 20:05 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    So unfair


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Meh.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2016 - 20:10 ]


    What would Emma do?

    Muziek aan het downloaden voor in de bus naar de meeting morgen ^^ Kan er alleen niet uitkomen wat ik morgen wil gaan luisteren....


    — Inner peace, it's hard to find. —

    HAHAH. Ik heb dus een match met een jongen die me gewoon kan zien op stage, dol is op katten en gamen. Wow.


    26 - 02 - '16

    Diplodocus schreef:
    ....



    Dit had ik ooit gekregen :')

    Hey vraagje, maak jij al die foros& artworks allemaal? Zo ja vroeg ik me af of ik misschien een x langs zou kunnen komen om iets tofs te maken van mij en een maatje van me Mvg en sorry van m'n geen foto enzoo maar ben ff op mijn privacy xD

    [ bericht aangepast op 20 feb 2016 - 20:11 ]

    Ik wed dat al jullie prinsen gewoon van hun paard gevallen zijn en nu te voet moeten.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Achievement schreef:
    (...)


    Dit had ik ooit gekregen :')

    Hey vraagje, maak jij al die foros& artworks allemaal? Zo ja vroeg ik me af of ik misschien een x langs zou kunnen komen om iets tofs te maken van mij en een maatje van me Mvg en sorry van m'n geen foto enzoo maar ben ff op mijn privacy xD


    Omg, ja dit is een van de minst erge. :') Op mijn veertiende kreeg ik geregeld van dat soort dingen. Toen heb ik mijn instellingen eens grondig aangepast. Ik ben eens door mijn oude berichten aan het gaan. Ik ben net mijn twee oude stalkers weer tegen gekomen...


    What would Emma do?

    Diplodocus schreef:
    (...)

    Omg, ja dit is een van de minst erge. :') Op mijn veertiende kreeg ik geregeld van dat soort dingen. Toen heb ik mijn instellingen eens grondig aangepast. Ik ben eens door mijn oude berichten aan het gaan. Ik ben net mijn twee oude stalkers weer tegen gekomen...


    ewwww that's so creepy :')

    SonOfGondor schreef:
    Ik wed dat al jullie prinsen gewoon van hun paard gevallen zijn en nu te voet moeten.


    Of ze hebben een schildpad als alternatief vervoersmiddel.


    26 - 02 - '16

    Oncilla schreef:
    (...)

    Of ze hebben een schildpad als alternatief vervoersmiddel.


    Als ze daar niet van af stappen om te gaan lopen, zijn het idioten.


    Rest in Peace, Son of Gondor