• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Ik heb het bij sommige van mijn foto's..


    26 - 02 - '16

    En nu zijn ook de topic titels helemaal verkloot. Noooooooh.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Misschien cookies ff verwijderen of history wissen? Hoewel t me een probleem van Q lijkt doordat meerdere mensen t hebben.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Verlanglijst maken voor mijn verjaardag is toch nog makkelijker dan ik had verwacht. Normaal kan ik nooit wat verzinnen.

    Wat heb je aan schoolboeken als je er geen enkele info over soorten maskers in kan vinden?

    Ik hou van series <3 okay bye


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Wat is dit nou weer. Bol. com heeft gewoon elk album van mijn favoriete bands. the fuck is this. Nou ja, dan weet ik tenminste wat ik van die kaart kan kopen ;D

    [ bericht aangepast op 20 feb 2016 - 13:56 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik heb het alleen op mijn mobiel dat die icoontjes kapot zijn. Op mijn laptop heb ik nergens last van.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik voel me zo overbodig overal..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Te veel suikerbrood buh

    Ik heb hier absoluut geen zin meer in. Zal ik gewoon niet meer gaan?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Sinds wanneer schrijf je Kosmetisch ipv Cosmetisch ?

    Soms is mijn moeder zo irritant zeg. Já, ik weet verdomme wel dat ik na het boodschappen doen het muntje uit het karretje moet halen en ik weet ook wel zelf of ik mijn medicijnen heb gehad of niet. Ik heb autisme ja, maar dat wil niet zeggen dat ik zelf niet logisch na kan denken. Daarbij ben ik 20 jaar en niet op mijn achterhoofd gevallen, dus behandel me even normaal ja.


    26 - 02 - '16

    Skadi schreef:
    Sinds wanneer schrijf je Kosmetisch ipv Cosmetisch ?


    Lol. Dat klopt volgens mij niet.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2016 - 14:46 ]


    26 - 02 - '16