• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    I'm content with loneliness


    because i knew you, i have been changed for good

    2016 wordt het jaar van het slaaptekort. Dat merk ik nu al.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Twee woorden: warme schildpad.


    What would Emma do?

    Diplodocus schreef:
    Twee woorden: warme schildpad.


    Erg poëtisch.

    Dit verdient een uitleg, hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wanheda schreef:
    (...)

    Erg poëtisch.

    Dit verdient een uitleg, hahah.


    Haha, ik heb een warmtekussen in de vorm van een schildpad voor mijn verjaardag gekregen. (hoe zouden ze daar toch zijn opgekomen? :'D)



    En dat ligt nu lekker warm in mijn nek. :3


    What would Emma do?

    Wanheda schreef:
    Ew, dat kind komt uit zuidlaren. Ew, daar woont een van de grootste losers die er bestaat en zij woont daar dichtbij, ew, ew ,ew ,ew.

    Eerste waar ik aan moest denken was een Berend Botje haatbericht :')

    [ bericht aangepast op 19 feb 2016 - 23:38 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    De drang om je te appen is te groot, maar ik ga me inhouden. Ik wil namelijk niet hopeloos lijken...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Nummer 40.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zou beter eens gaan slapen want anders overleef ik morgennacht niet.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    ik wil al mijn frustratie en gevoelens er tegelijkertijd uit gooien, maar ik weet niet echt waar ik het kwijt kan. En ik wil deels alles, elke miliseconde delen, en deels alles voor mezelf houden zodat het van mij is. Ik haat mezelf en mijn gedachtenwereld


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    En dan loop je over met ideeën voor verhalen maar vindt je de woorden niet om ze fatsoenlijk op te schrijven :c


    because i knew you, i have been changed for good

    Waarom denk je dat het oke is om aan elke persoon al mijn lichamelijke imperfecties te vertellen? Houdt je mond eens...

    // Nee, we gaan om deze tijd niet meer bellen. Iedereen ligt al op bed hier.

    time to smack a bitch up


    i put the fun in funeral

    -frustratie-
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH.

    Kak.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ugh. Just ugh.


    What would Emma do?