• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Dear poetically challenged self, don't try to poem at 3 in the morning.


    because i knew you, i have been changed for good

    Wanheda schreef:
    Ew, dat kind komt uit zuidlaren. Ew, daar woont een van de grootste losers die er bestaat en zij woont daar dichtbij, ew, ew ,ew ,ew.


    Hey, Zuidlaren is awesome. Daar heb ik jaren gewoond, hehe. Maar heet deze persoon toevallig Rianne? Dan ga ik gillen. :')


    The truth is out there.

    Eerste rijles over enkele minuten. The nerves...


    26 - 02 - '16

    Oké m'n vader heeft iets besteld voor onze verjaardag... en ik weet 99% zeker dat het een soort doek is wat opgehangen moet worden. Uhhh. Hopelijk is het geen doek waar onze hoofden op staan wat voor het huis gehangen wordt. :')

    The Division is zo leuk

    Morgenahdjcjdjbdjdj


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    areumdawo schreef:
    I'm content with loneliness

    Mijn eerste rijles ging goed. Heb bij stoppen en wegrijden de auto niet een keer af laten slaan, vind ik eigenlijk wel knap van mezelf. Klinkt heel arrogant, I know, maar als je weet hoe onzeker ik in die auto stapte..


    26 - 02 - '16

    Huh wtf. Het ziet er nu echt vaag uit met die gebroken icoontjes hier op Quizlet. Ben ik de enigste die dat heeft?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nippon schreef:
    Huh wtf. Het ziet er nu echt vaag uit met die gebroken icoontjes hier op Quizlet. Ben ik de enigste die dat heeft?

    Ah ik begon al te denken dat het aan mijn internet lag haha

    Oncilla schreef:
    Mijn eerste rijles ging goed. Heb bij stoppen en wegrijden de auto niet een keer af laten slaan, vind ik eigenlijk wel knap van mezelf. Klinkt heel arrogant, I know, maar als je weet hoe onzeker ik in die auto stapte..


    Zo. Daar mag je naar mijn idee dan zeker wel trots op zijn. Yaay! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik wil echt een paar maanden gaan slapen..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Soms heb ik het idee dat niemand hier mij op lijkt te merken


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    lol, je begint het gesprek met 'Vrienden worden?' en dan praat je non-stop tegen me. Als ik dan zeg dat ik kinda maybe een vriendin heb, is het gedaan met praten. Geen vrienden dan, neem ik aan? :'D


    kindness is never a burden.

    Wat is er ineens gebeurd met de mobiele versie?


    <3