• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Weet je, ik ga wel gewoon slapen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zo daar heb ik echt veel aan.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wanneer de roze haarverf niet van je handen gaat. Bleek en nagellakremover werken niet, help.


    United we stand, divided we fall.

    Best inspirerend.

    Wanneer je de kat de kamer uit zet en je je benen weer kan strekken, in plaats van ze opgetrokken te hebben in bed.

    [ bericht aangepast op 29 feb 2016 - 4:37 ]

    Ja, leuk, om twee uur wakker worden door deze vreselijke krampen. Vooral als ze nu nog gaande zijn...


    I'm your little ray of pitch black.

    Leonardo zal het internet overnemen, zo verdient though.

    En nu wachten tot mijn ouders opstaan, doei zeggen en het bed induiken lol

    Today marks the beginning of a new era: the era of Leo the Oscarwinner.

    RIP meme

    [ bericht aangepast op 29 feb 2016 - 7:23 ]


    kindness is never a burden.

    Ik wil echt niet naar school.. Ik wil de bus de andere kant op pakken en naar hem toe, maar dat gaat godverdomme niet.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Nightblood schreef:
    Today marks the beginning of a new era: the era of Leo the Oscarwinner.

    RIP meme

    Yup. Ik vond alle meme's met de presentator van Miss weetikveelwat (dat "verkeerd" ging) wel grappig.,.

    // well, jij komt lekker laat met een flut reactie. Lol

    Haha oh God, ik heb net Minion koekjes gegeten (don't judge, they are so tasty) en nu een van die gele dingen met één oog die op de voorkant van het zakje staat me heel erg eng aan te staren vanuit de prullenbak :')

    [ bericht aangepast op 29 feb 2016 - 9:15 ]

    Ah dus vandaag wordt zo'n dag.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Haha, ik had niet eens door dat Q er anders uit zag voor iemand die is uitgelogd. Lol.

    //Blij met mijn aankomen bij de Kruidvat en blij dat ik eindelijk een afspraak heb bij een psycholoog, ook al vind ik het vreemd omdat ik mij nu prima voel.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    ik wil geen vakantie want ik ga mijn baby heel erg missen nu :( ik praat al niet tegen hem ommmmggg

    "Ik bel om je in te plannen voor een mentorgesprek."
    ... ik ben in januari met mijn studie gestopt.
    universiteit van niks jezus.


    i put the fun in funeral