• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af


    [ bericht aangepast op 2 maart 2016 - 20:23 ]


    What would Emma do?

    ik moet. TEKENEN.

    Achievement schreef:
    ik moet. TEKENEN.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik word zo zat van alle fucking herhalingen op tv. Zend eens iets nieuws uit en niet iets van de dag er voor!

    [ bericht aangepast op 3 maart 2016 - 16:55 ]

    Gezocht: iemand die mij wat warmte wil schenken want het is hier verdomde koud :'D


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Volgens mij kun jij alleen maar klagen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dit is zo raar...

    Wat boeit het hoe het met mij gaat. Niets toch. Tuurlijk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het kan me niet schelen dat er over me gepraat en geroddeld word, maar als ze me er mee komen lastig vallen...


    kindness is never a burden.

    Oh god, de ggd mailt me. Ze maken zich zorgen. Ik heb het deze keer goed verpest voor mezelf ben ik bang..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Eindelijk iemand die normaal reageert en geen dramaqueen is. Hopelijk speelt hij dit de groep in en laat iedereen me nu met rust.

    Ugggh ik wil schrijven maar ik weet niet waarover (cat) Eerst maar biologie afmaken, dan ga ik daar wel over nadenken.

    Migraine by Twenty One Pilots is one of the best songs ever written...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wauw, ik vraag me echt af waarom ik naar een psycholoog ga als de helft van de afspraken niet doorgaan. Ik los het zelf wel op, zoals ik de eerste 20 jaar van mijn leven deed. Dat ging prima.

    Ik overweeg stoppen nog steeds


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Iedereen hier heeft gesprekken met zijn of haar psycholoog, maar mijne is weer eens zoek. ugh.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik snap echt niet wat je probleem is? Waarom blok je me maar blijft wel steeds mijn profiel checken? Ga gewoon weg, zoek een leven, maar serieus.. Als je een probleem met me hebt wees dan geen pussy: ontblok me en vertel me wat je probleem met mij is, want ik word hier helemaal gestoord van.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2016 - 17:43 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —