• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af


    [ bericht aangepast op 2 maart 2016 - 20:23 ]


    What would Emma do?

    Wanheda schreef:
    Iedereen hier heeft gesprekken met zijn of haar psycholoog, maar mijne is weer eens zoek. ugh.


    Ik wil ook wel maar het duurt al bijna drie weken en ik moet nog iets minder dan een week wachten tot ik eindelijk kan :')

    // Je hebt mijn profiel de laatste dagen nog bezocht, maar je praat niet tegen me? Like, I still mean something to you but not enough to say hi?

    [ bericht aangepast op 3 maart 2016 - 17:53 ]

    Ghehe, Chevy heeft zo'n piepbal. Piep, piep, piep. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik zou zó graag eens een jaar terug de tijd in gaan. Nog eens een schooldag met een les Latijn en dan mijn beste vriendin naast mij, en 's avonds een zwemtraining.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    * Leest de ggd mail nog eens goed door *

    Wacht even, ze hebben er problemen mee dat ik met die gast uit Schotland praat?! What the actual ***?! Ja, hij is een aantal jaar ouder, so what. Als je denkt dat ik me door z'n persoon laat beïnvloeden, dan heb je het mis. Ga lekker serieuze problemen oplossen i.p.v. kritiek leveren op mijn vrienden, verdomme.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    La la la la la laaa

    [ bericht aangepast op 3 maart 2016 - 19:29 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    S—A—W—F—T, SAAAAAWFT. Gosh, love these guys.


    I'm your little ray of pitch black.

    Neee, op één kill na had ik Godlike (huil) stomme surrender van de enemies.. ik was fricking 12-0

    [ bericht aangepast op 3 maart 2016 - 19:03 ]

    Olaf <3


    26 - 02 - '16

    Ik zweer je, als die douche dadelijk WEER koud wordt halverwege dan ga ik nog iets slopen. Gelukkig ben ik over een maand weg.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ara schreef:
    Neee, op één kill na had ik Godlike (huil) stomme surrender van de enemies.. ik was fricking 12-0


    Smite?


    Heaven is a place that we all have

    LittIe schreef:
    (...)

    Smite?


    of LoL C:


    26 - 02 - '16

    Sail schreef:
    (...)

    of LoL C:


    Ze zijn eigenlijk hetzelfde, mwhehe.


    Heaven is a place that we all have

    LittIe schreef:
    (...)

    Ze zijn eigenlijk hetzelfde, mwhehe.



    26 - 02 - '16

    Sail schreef:
    (...)



    Smite is denk ik wel met goden en LoL met Champions.


    Heaven is a place that we all have

    I'm so done, the sad part is when I look sad, my sis tells me "She's thinking about him again"
    God fucking yes I am thinking of him, and this fucking starts to hurt me. I. AM. DONE.