• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af


    [ bericht aangepast op 2 maart 2016 - 20:23 ]


    What would Emma do?

    Achievement schreef:
    (...)
    HAHA, je hebt +1 viewer erbij *partyhard*


    Haha, jij ook nu! :Y) Haha, het zal wel komen zeker?


    What would Emma do?

    Wiarda schreef:
    Oké nee ik dacht dat imagine me and you een snoezige romcom zou zijn over lesbiennes maar nee? het gaat honderd procent over een snoes van een kerel die keihard bedrogen wordt door zijn vrouw met een andere vrouw die ze oP HAAR BRUILOFT MET DIE MAN HEEFT ONTMOET mijn hemel ik wil hem in een deken wikkelen arm kind


    IMAGINE ME AND YOU, yes yes yes. Het is een tijdje geleden dat ik dat voor het laatst heb gezien, maar die film voelde echt als iedere suffe femslash AU die ik ooit heb gewild. Mijn soort tv. :9~
    YOU'RE A WANKER NUMBER NINE


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Boettgeri schreef:
    (...)

    Haha, jij ook nu! :Y) Haha, het zal wel komen zeker?

    hahaha, vaaaast wel!

    Zucht. Hoofdpijn...


    I'm your little ray of pitch black.

    Square schreef:
    (...)

    IMAGINE ME AND YOU, yes yes yes. Het is een tijdje geleden dat ik dat voor het laatst heb gezien, maar die film voelde echt als iedere suffe femslash AU die ik ooit heb gewild. Mijn soort tv. :9~
    YOU'RE A WANKER NUMBER NINE


    FUCK OFF WITH YOUR FUCKING CANDLES

    Hij was ook redelijk perfect maar om een of andere reden kon ik niet op de leuke femslash focussen want ze had eeN PERFECTE MAN EN HIJ HIELD ZO VAN HAAR EN HIJ HAD DIT LEED ZO ZO ZO NIET VERDIEND emorant over ok bye


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Derek D:


    What would Emma do?

    Ik probeer mezelf te vertellen dat dit de beste keuze is voor mezelf maar ik kan alleen maar huilen en huilen. Waarom doet dit zo'n pijn?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Beste bedreiging ooit: If you ever do that again, I will remove your organs in alfabetical order.


    What would Emma do?

    Trikova schreef:
    Ik probeer mezelf te vertellen dat dit de beste keuze is voor mezelf maar ik kan alleen maar huilen en huilen. Waarom doet dit zo'n pijn?

    You can cry on my shoulder <3


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Wiarda schreef:
    (...)

    FUCK OFF WITH YOUR FUCKING CANDLES

    Hij was ook redelijk perfect maar om een of andere reden kon ik niet op de leuke femslash focussen want ze had eeN PERFECTE MAN EN HIJ HIELD ZO VAN HAAR EN HIJ HAD DIT LEED ZO ZO ZO NIET VERDIEND emorant over ok bye


    En opnieuw moeten fictieve personage leiden omdat de schrijvers weigeren polyamorie te overwegen. :')

    Maar ach, Friends begint ook met Ross die gedumpt is door zijn vrouw omdat ze opeens beseft dat ze lesbisch is, en Ross is een man die het bloed onder mijn nagels vandaan haalde en krijgt toch uiteindelijk zijn Rachel, dus ik wed dat deze perfecte man ook zijn perfecte vrouw wel vindt. Dat is gewoon het andere cliché fanfic verhaal, dat niet in deze film zit.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    En opnieuw moeten fictieve personage leiden omdat de schrijvers weigeren polyamorie te overwegen. :')

    Maar ach, Friends begint ook met Ross die gedumpt is door zijn vrouw omdat ze opeens beseft dat ze lesbisch is, en Ross is een man die het bloed onder mijn nagels vandaan haalde en krijgt toch uiteindelijk zijn Rachel, dus ik wed dat deze perfecte man ook zijn perfecte vrouw wel vindt. Dat is gewoon het andere cliché fanfic verhaal, dat niet in deze film zit.


    Ja, precies. Positief blijven denken, want dit is de ultieme Mr. Goodguy die in andere Britse zwijmelfilms altijd uiteindelijk het meisje krijgt, ook al doet het meisje in het begin veel te moeilijk hierover (kuch iedere film met Colin Firth EVER), dus het komt vast allemaal wel weer goed. Of zo.

    // ik had kunnen weten dat een hoop romantische films kijken geen goed plan was want ik kan hier helemaal niet mee omgaan en dan slaap ik straks weer niet


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    En toch voel ik me niet voldaan. Het is blijkbaar toch niet helemaal ik om dingen zo aan te pakken. Ik praat het liever gewoon op een volwassen manier uit, maarja..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Jij bent zeker de beste in je vak? Overdrijven staat je.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Up all night to get Bucky.


    What would Emma do?

    Nieuwe kleding voelt zo goed. *-*


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •