• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af


    Laat ik eens volwassen doen en niet reageren, maar braaf een glaasje water voor mezelf gaan halen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Thanks for the support. Not.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jinxxx schreef:
    (...)
    Wens in vervulling. Hehehe.


    Wondering what you bought

    I wish you a happy day <3


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    annafeline schreef:
    Depressie, angst, Je ex-vriend die zelfmoord wil gaan plegen en daar bloedserieus mee is, een vriendin die zichzelf pijn doet. Iedere dag moet ik sterk zijn voor iedereen. Het is best zwaar om iedereen te helpen, zeker als je weet dat opgeven geen optie is. Al maanden praat ik hen de moed in. Ik luister naar ze en probeer alles te doen wat in mijn macht ligt om ze te helpen. Bij de vriendin dring ik door en kan ik haar helpen. Mijn ex vriend is een ander verhaal. Hij heeft een zwaar verleden gehad en heeft een aantal problemen waardoor het leven voor hem heel zwaar is. Hij praat er steeds meer en vaker over. Ik weet dat hij het zou doen aangezien hij het eerder heeft geprobeerd. Ik kan hem niet verliezen, hij betekent ontzettend veel voor mij. Hij haalde me uit de diepste donkerste put waar ik ooit in heb gezeten. Hij kreeg het zwaarder en maakte het uit. Vanaf dat moment werd het erger en erger. Ik probeer er voor hem te zijn, hem doelen te geven waar hij aan vast kan houden. In het begin hielp het. Nu niet meer en hij wil niks meer doen of proberen. Niks dringt tot hem door. Hij heeft professionele hulp maar het helpt helaas niet, omdat hij weigert dingen te vertellen aan zijn psycholoog. Ik moet hem helpen. Alleen hoe help je iemand die niet geholpen wil worden?


    - Een meisje met een ingewikkeld verleden, een zwaar heden en een onzekere toekomst.


    O well, ik zie mezelf ook weleens zo eindigen. Als die ex van je, dan. Niet als jou.

    Dit helpt niet echt


    Slightly drunk.

    Trees schreef:
    (...)

    Wondering what you bought


    Ik wacht ook nog geduldig op de foto's c:


    - Meh, ik voel me niet echt aangesproken.. Ajah, misschien komt het wel doordat ik nog altijd wel een beetje het gevoel heb er niet helemaal bij te horen hier.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik zit hier echt met een twee mensen die aandacht willen van papa, maar als het zo door gaat, ben ik bang dat het steeds slechter met me zal gaan en ik wil me niet zo voelen ugh.

    //

    Hou je wel van me?

    [ bericht aangepast op 10 maart 2016 - 22:49 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    De nieuwe whatsapp emoji's zijn mega adorable. Vooral de oogrollende en de op de kop emoji.
    En yaay de vrouw kust vrouw en man kust man emoji's zijn er ^^ en alle mogelijke manieren van gezinnen; twee vaders plus kinderen, twee moeders met kinderen.


    // Reageer nou, ik wil slapen.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2016 - 22:51 ]

    Ik heb bijna zo'n lelijk handschrift als een 23 jarige extreem sarcastische jongen (huil)


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Trikova schreef:
    Ik heb bijna zo'n lelijk handschrift als een 23 jarige extreem sarcastische jongen (huil)

    Arme shania (baby) mijn oprechte medelijden

    [ bericht aangepast op 10 maart 2016 - 22:59 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik voel mezelf leeg, gewoon leeg.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oh noooo
    Oooh noooooo

    [ bericht aangepast op 10 maart 2016 - 23:03 ]


    i put the fun in funeral

    Mijn google staat helemaal dooreeeeeeen. De nadelen zijn me even teveel, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Shania is just a sweet person

    Achievement schreef:
    Shania is just a sweet person

    Me agrees


    LaAt ZiEn WiE jE bENt