• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af


    Kenways schreef:
    (...)

    Ik heb het idee dat je die al onder ogen ziet, alleen zijn de problemen groter dan jij in je eentje aankunt. Het accepteren van hulp is enorm lastig though, ik weet er alles van..


    Niet echt, ik ben het aan het ontduiken en verdrukken geloof ik :') Anders haal ik mijn school niet.

    @ Erieka en Cherona,
    thanks. I don't deserve your awesomeness ^^

    Kootra schreef:
    Het is vreemd hoe het leven van anderen doorgaat terwijl dat van ons voor een gedeelte in elkaar stort. En ik wil zoveel zeggen maar ik heb er eigenlijk geen kracht of energie meer voor en ik weet ook niet waarom ik het hier neer zet maar ik moet het even kwijt. Opa, ik ben zo trots dat ik jouw passie voor schrijven heb geërfd en dat anderen dit ook zien. Ik hoop dat je trots op me kunt zijn daarboven. Zorg goed voor mijn zusjes. <3

    Wait, what happened? ö Ik... gecondoleerd... denk ik? Wat erg om te horen. <3

    Trees schreef:
    (...)

    Niet echt, ik ben het aan het ontduiken en verdrukken geloof ik :') Anders haal ik mijn school niet.

    @ Erieka en Cherona,
    thanks. I don't deserve your awesomeness ^^

    Pff... just awesome? Gekkie. <3 Remember what I told you.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2016 - 21:39 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Trees schreef:
    (...)

    Niet echt, ik ben het aan het ontduiken en verdrukken geloof ik :') Anders haal ik mijn school niet.

    @ Erieka en Cherona,
    thanks. I don't deserve your awesomeness ^^


    Dat idee heb ik anders niet echt, als ik je zo hier in LJH hoor tenminste. Al is dat natuurlijk via een computerschermpje lastig te beoordelen. I just hope one day you'll be able to accept the help you deserve.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Trees schreef:
    (...)

    Niet echt, ik ben het aan het ontduiken en verdrukken geloof ik :') Anders haal ik mijn school niet.

    @ Erieka en Cherona,
    thanks. I don't deserve your awesomeness ^^


    Of course you do! <3


    26 - 02 - '16

    SAWFT schreef:
    (...)
    Wait, what happened? ö Ik... gecondoleerd... denk ik? Wat erg om te horen. <3

    Gisteravond. Gelukkig zijn we er allemaal tot op het laatste moment bij geweest.


    Caution first, always.

    Kootra schreef:
    (...)
    Gisteravond. Gelukkig zijn we er allemaal tot op het laatste moment bij geweest.

    Oh, wat erg. ö Het spijt me om dit te horen... heel veel sterkte natuurlijk! <3


    I'm your little ray of pitch black.

    Kootra schreef:
    (...)
    Gisteravond. Gelukkig zijn we er allemaal tot op het laatste moment bij geweest.


    Gecondoleerd hee.. :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Asdfghjkl you so cuuuuuuute!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kenways schreef:
    (...)

    Dat idee heb ik anders niet echt, als ik je zo hier in LJH hoor tenminste. Al is dat natuurlijk via een computerschermpje lastig te beoordelen. I just hope one day you'll be able to accept the help you deserve.


    Ja, dat klopt, er glipt regelmatig wat tussen mijn vingers door en dat is niet heel slim, want dat leid alleen maar tot meer problemen. Het is alleen best lastig :')

    Sorry for spamming with depressive shit people

    Trees schreef:
    (...)

    Ja, dat klopt, er glipt regelmatig wat tussen mijn vingers door en dat is niet heel slim, want dat leid alleen maar tot meer problemen. Het is alleen best lastig :')

    Sorry for spamming with depressive shit people


    Don't be. Het is het LJH topic. Daar is het voor bedoeld. Bovendien ben je er geloof ik ook niemand mee tot last c: Please, I didn't mean it that way..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    SAWFT schreef:
    (...)
    Oh, wat erg. ö Het spijt me om dit te horen... heel veel sterkte natuurlijk! <3


    Kenways schreef:
    (...)

    Gecondoleerd hee.. :c


    Bedankt allebei!


    Caution first, always.

    Depressie, angst, Je ex-vriend die zelfmoord wil gaan plegen en daar bloedserieus mee is, een vriendin die zichzelf pijn doet. Iedere dag moet ik sterk zijn voor iedereen. Het is best zwaar om iedereen te helpen, zeker als je weet dat opgeven geen optie is. Al maanden praat ik hen de moed in. Ik luister naar ze en probeer alles te doen wat in mijn macht ligt om ze te helpen. Bij de vriendin dring ik door en kan ik haar helpen. Mijn ex vriend is een ander verhaal. Hij heeft een zwaar verleden gehad en heeft een aantal problemen waardoor het leven voor hem heel zwaar is. Hij praat er steeds meer en vaker over. Ik weet dat hij het zou doen aangezien hij het eerder heeft geprobeerd. Ik kan hem niet verliezen, hij betekent ontzettend veel voor mij. Hij haalde me uit de diepste donkerste put waar ik ooit in heb gezeten. Hij kreeg het zwaarder en maakte het uit. Vanaf dat moment werd het erger en erger. Ik probeer er voor hem te zijn, hem doelen te geven waar hij aan vast kan houden. In het begin hielp het. Nu niet meer en hij wil niks meer doen of proberen. Niks dringt tot hem door. Hij heeft professionele hulp maar het helpt helaas niet, omdat hij weigert dingen te vertellen aan zijn psycholoog. Ik moet hem helpen. Alleen hoe help je iemand die niet geholpen wil worden?


    - Een meisje met een ingewikkeld verleden, een zwaar heden en een onzekere toekomst.

    Trikova schreef:
    (...)
    Héél veel succes toegewenst!!

    Thankss<3


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Jinxxx schreef:
    Eigenlijk hoop ik dat het morgen aankomt in plaats van zaterdag. D:

    Wens in vervulling. Hehehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Google in 't Hebreeuws. Well, het zal me wel helpen de taal te leren, zeker? :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried