• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2016 - 9:57 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Fucking classic fm, draaien alleen de goede shit als ik naar bed moet. Pff.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Waar je allemaal wel mee kan zitten. OCD much?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil gewoon kunnen slapen tot mei muh.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    KapiteinKoek schreef:
    http://www.theladbible.com/articles/microsoft-will-allow-xbox-gamers-to-play-against-ps4-and-pc-players-140316


    Wat gaat dit veel issues voorkomen, finally

    Mag ik ff blij hierover zijn? Ja? Thanks ^^


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik heb nog veel te veel energie.


    16 - 09 - '17

    Trikova schreef:
    (...)
    Mag ik ff blij hierover zijn? Ja? Thanks ^^


    Eindelijk geen gezeur meer en gewoon kiezen wat je fijn vindt (nerd)


    Sarah = ongewoon sexy

    Dirtyd schreef:
    Ik wil gewoon kunnen slapen tot mei muh.


    This. Het is veel te vroeg.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ben gewoon helemaal klaar met mijzelf. Nooit goed genoeg. Altijd moet je weer pijn lijden Mehri. Goedzo. And i don't the fuck know what I'm doing wrong.

    Ga maar gewoon leuk dromen over jou en je crush. Daar gaat nooit wat van komen ook. Just go and fucking cry in a corner. I'm so done with myself.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2016 - 7:18 ]

    Achievement schreef:
    Ik ben gewoon helemaal klaar met mijzelf. Nooit goed genoeg. Altijd moet je weer pijn lijden Mehri. Goedzo. And i don't the fuck know what I'm doing wrong.

    Ga maar gewoon leuk dromen over jou en je crush. Daar gaat nooit wat van komen ook. Just go and fucking cry in a corner. I'm so done with myself.

    Mehri nooo, please don't think that, you're awesome and don't deserve to be sad.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Achievement schreef:
    Ik ben gewoon helemaal klaar met mijzelf. Nooit goed genoeg. Altijd moet je weer pijn lijden Mehri. Goedzo. And i don't the fuck know what I'm doing wrong.

    Ga maar gewoon leuk dromen over jou en je crush. Daar gaat nooit wat van komen ook. Just go and fucking cry in a corner. I'm so done with myself.


    Mehri, nee. Don't do this! Je bent fucking awesome en je doet niks verkeerd. Als die dude niet man genoeg is om de waarheid te zeggen, dan weet je al genoeg. En als je toch gaat huilen; ik heb een knuffel in mijn kamer.


    Heaven is a place that we all have

    Kan je nou echt geen rekening met anderen houden? Ik moet ook vroeg uit bed. Dat zei ik gister nog...

    Geen antwoord. Was wel te verwachten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Achievement schreef:
    Ik ben gewoon helemaal klaar met mijzelf. Nooit goed genoeg. Altijd moet je weer pijn lijden Mehri. Goedzo. And i don't the fuck know what I'm doing wrong.

    Ga maar gewoon leuk dromen over jou en je crush. Daar gaat nooit wat van komen ook. Just go and fucking cry in a corner. I'm so done with myself.


    Whut, no. You are amazing! Hoe kom je erbij dat je nooit goed genoeg bent. Je bent geweldig en je doet helemaal niks verkeerd.


    Happy Birthday my Potter!

    Ah flubberwurmenschijt. Ik merk nu pas dat ik vergeten ben Film Art mee te nemen. Das niet handig nu ik van plan was narratief en mise en scene te gaan analyseren, als ik moet wachten op het overleg en gesprekje omtrent de film analyse opdracht :/ Nou ja, dan maar zoveel mogelijk proberen te doen met mijn aantekeningen en woensdag oid de exacte termen erbij voegen uit het boek die ik nog mis.


    Happy Birthday my Potter!