• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2016 - 9:57 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.


    i put the fun in funeral

    Buuh.


    kindness is never a burden.

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Ja, ja en ja. Hoewel ik haar dat laatste niet helemaal kwalijk neem, want er like 3 mensen die artikelen schrijven voor het onderwerp dat het college heeft.


    maaaar het onderwerp is zo extreem specifiek dat ik elke keer denk 'huh hoe kun je hier een heel college over geven' en dat ik letterlijk ook vier keer heb gelezen wat jullie precies voor onderzoek moesten doen, maar dat ik het toen gewoon nog steeds niet snapte


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Mommy schreef:
    laat maar ik heb je liever soms dan helemaal niet


    saaar, it sucks that you're having a hard time (joehoe)
    kusjes en knuffels en liefde

    [ bericht aangepast op 14 maart 2016 - 19:58 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Hello? Is it me you're looking for?


    26 - 02 - '16

    pffff mijn blinde darm begint echt een probleem te worden. Aub niet tijdens mijn eerste stage. Ik wil mijn crush nog zien.

    Blub, het is echt heel moeilijk om nu aan mijn studie te gaan ipv iedereen die lief is persoonlijk te bedanken en liefde terug te schenken :/ En verder dingen op Q te doen. Maar ja, anders heb ik wéér veel tekort slaap en ik stort al bijna in :W


    Happy Birthday my Potter!

    Sandberg schreef:
    (...)

    saaar, it sucks that you're having a hard time (joehoe)
    kusjes en knuffels en liefde


    zenkjoe
    Love can be so great but it can also suck dick


    i put the fun in funeral

    BOOOOORN, BORN TO BE ALIVE


    26 - 02 - '16

    SOMEONE NEED A HUG? Ik ben weer zooooo hyperactief en ik heb altijd aandacht te kort op kot. Schildpad, wees actiever (zeg je dan tegen de meest actieve schildpad van België).


    What would Emma do?

    come and take a walk on the wild side
    let me kiss you hard in the pouring rain
    you like your girls insane


    letterlijk marge je bent eindelijk supergelukkig en dan ben je weer totaal down omdat je je gevoelens niet onder woorden kunt krijgen, hoe pathetic ben je nou precies


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Boettgeri schreef:
    SOMEONE NEED A HUG? Ik ben weer zooooo hyperactief en ik heb altijd aandacht te kort op kot. Schildpad, wees actiever (zeg je dan tegen de meest actieve schildpad van België).

    Ik kom een hug claimen, is dat goed?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Boettgeri schreef:
    SOMEONE NEED A HUG? Ik ben weer zooooo hyperactief en ik heb altijd aandacht te kort op kot. Schildpad, wees actiever (zeg je dan tegen de meest actieve schildpad van België).


    Hugs zijn leuk dus gimmeeeee
    *Huggeliewuggelie*


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Boettgeri schreef:
    SOMEONE NEED A HUG? Ik ben weer zooooo hyperactief en ik heb altijd aandacht te kort op kot. Schildpad, wees actiever (zeg je dan tegen de meest actieve schildpad van België).


    I'll take the lot :Y)

    Haha, hugs for everyone! :3

    Ik krijg nog steeds nachtmerries van Kirikou en de heks...


    What would Emma do?