• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2016 - 9:57 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sandberg schreef:
    (...)

    maaaar het onderwerp is zo extreem specifiek dat ik elke keer denk 'huh hoe kun je hier een heel college over geven' en dat ik letterlijk ook vier keer heb gelezen wat jullie precies voor onderzoek moesten doen, maar dat ik het toen gewoon nog steeds niet snapte


    Dat geldt voor haar hele klas, geloof me.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Dat geldt voor haar hele klas, geloof me.


    Haha rip klas


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Muh ik heb echt problemen met het bedenken van een goede onderzoeksvraag bij een discours analyse. Ik ben veel handiger en bedrevener in textuele analyses. Ik krijg echt gewoon de neiging om te zeggen "iets met gamification bij Pottermore als markterm en het discours eromheen ik ben slecht in vragen sorry Joost". KOM HIER INSPIRATIE. Ik heb like al veel meer woorden dan nodig voor nu, maar ik moet echt die specifieke vraag hebben!


    Happy Birthday my Potter!

    Dit liedje raakt me echt nu... Oh shit.
    //
    Am I fading from your mind
    Has the distance blurred the lines?
    They say all things heal with time
    But it's untrue
    I will linger on every word
    I know it's more than I deserve
    Chances are I'll make it worse,
    But I need to
    Tell you that I'm sorry..

    [ bericht aangepast op 14 maart 2016 - 20:55 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Hallo waar zou ik me kunnen aanmelden voor het dertig dagen crush daten try out pakket om er even achter te komen of deze knul nou werkelijk zo afschuwelijk perfect is of dat ik gewoon een ding heb voor androgyne mensen en dan allerlei rare romantische dingen op ze projecteer


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ugh mijn rug doet zo veel pijn maar ik wil niemand teleurstellen ugh


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Volgens mij ben ik alleen goed genoeg voor je als je iemand nodig hebt om tegenaan te praten en ik blijf dr nog voor je zijn ook terwijl je nooit interesse toont in mij. Goed bezig, Yo. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik weet gewoon dat je nu aan het smoken bent of andere shit doet omdat de enige manier is waarop je met emoties omgaat.


    i put the fun in funeral

    Deze prijzen zijn interessant... Hmm, pakket 2 klinkt voor mij haalbaar.
    Tja, of 10 lessen meer voor 50 euro. Hmmm.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2016 - 21:23 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Deze jeuk op mijn buik is niet grappig meer...

    Twijfels: opblijven en tot minstens 22.30 wachten om Hamilton live te zien met als risico boze ouders of op tijd naar bed en hopen dat ik het terug kan kijken? :'D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Mijn kastdeur staat al 4 dagen open en ik hoop elke avond dat hij toch magisch dicht gaat zodat ik mn bed niet uit hoef


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Mijn kastdeur staat al 4 dagen open en ik hoop elke avond dat hij toch magisch dicht gaat zodat ik mn bed niet uit hoef


    Doe 'm dicht zodra je je kamer binnen komt lopen? :p

    OTOFT: Okeee, je doet vaag. Ben je nu wel oprecht geïnteresseerd of zoek je gewoon iemand om tegen aan te zeiken? Guys are weird.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    (...)

    Doe 'm dicht zodra je je kamer binnen komt lopen? :p

    OTOFT: Okeee, je doet vaag. Ben je nu wel oprecht geïnteresseerd of zoek je gewoon iemand om tegen aan te zeiken? Guys are weird.


    Maar dan zie ik het niet. Ik heb er alleen last van als ik in mn bed lig D;


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Maar dan zie ik het niet. Ik heb er alleen last van als ik in mn bed lig D;


    Doe het dan wanneer je 's morgens op staat? :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •