• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2016 - 9:57 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sail schreef:
    (...)

    Aha. Shocker ;o

    Jup. Iedereen is ook vet blij voor haar, dr oma helemaal. Wtf. Nou, als ik op mijn 17e zwanger zou zijn geweest zou mijn oma niet zo blij zijn hoor :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dorchadais schreef:
    (...)
    Jup. Iedereen is ook vet blij voor haar, dr oma helemaal. Wtf. Nou, als ik op mijn 17e zwanger zou zijn geweest zou mijn oma niet zo blij zijn hoor :')


    Mijn ouders zouden eerst vet over de zeik zijn, maar mijn moeder zou voor mij stoppen met werken zei ze tegen mij. Zij zou dan helpen met het opvoeden van het kind, maar ja, ze hoopt natuurlijk niet dat - dat nu al moet hahahah.


    26 - 02 - '16

    Wauw, zit ik echt zo tegen college op dat ik bijna in huilen uitbarst? Wat is deze emotionele staat toch?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    Wauw, zit ik echt zo tegen college op dat ik bijna in huilen uitbarst? Wat is deze emotionele staat toch?


    Awh :c

    Wat maakt dat je er zo tegenop ziet?


    26 - 02 - '16

    NoodleMonster schreef:
    (...)
    Mehri nooo, please don't think that, you're awesome and don't deserve to be sad.



    Sorry. Ik voel me gewoon worthless, ugly and a retard.

    LittIe schreef:
    (...)

    Mehri, nee. Don't do this! Je bent fucking awesome en je doet niks verkeerd. Als die dude niet man genoeg is om de waarheid te zeggen, dan weet je al genoeg. En als je toch gaat huilen; ik heb een knuffel in mijn kamer.


    Ik ben gewoon te zwak om hem te vertellen dat ik hem leuk vindt. Hij weet van niks. Maar ik probeer mijn best te doen vrienden te zijn):
    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Whut, no. You are amazing! Hoe kom je erbij dat je nooit goed genoeg bent. Je bent geweldig en je doet helemaal niks verkeerd.

    that's really sweet of you sugar. Maar mijn onzekerheid beheerst mijn hersenen, dus nooit gaat iets goedkomen.

    Sail schreef:
    (...)

    Awh :c

    Wat maakt dat je er zo tegenop ziet?


    Ik weet niet. De docenten willen praten over mijn essay, waar ik eigenlijk nauwelijks over na heb kunnen denken de laatste tijd, omdat ik niet verder kon kijken dan een week en doordat ik m zo rot voelde. En het is weer 2 uur opletten en presteren en sociale interactie en ik wil nu gewoon even niet. Maar die keuze heb ik niet.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Achievement schreef:
    (...)
    that's really sweet of you sugar. Maar mijn onzekerheid beheerst mijn hersenen, dus nooit gaat iets goedkomen.


    Muh, maar waarom ben je zo onzeker dan? Je bent super talentvol, ontzettend lief, je foto's in het foto topic zijn altijd beeldschoon!


    Happy Birthday my Potter!

    Ik vertel mijn grootste geheim en jij vraagt zonder reden of ik soms DEEL TWEE VAN DAT FUCKING BOEK HEB GELEZEN.

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Muh, maar waarom ben je zo onzeker dan? Je bent super talentvol, ontzettend lief, je foto's in het foto topic zijn altijd beeldschoon!

    you're gonna make me cry haha

    Im just a weak person. Ik zie nooit t goede in mijzelf. Helaas

    Oké, ik heb gekloot met Face Swap app. Priceless.


    26 - 02 - '16

    Ik heb óf de grootste fout ooit gemaakt, of de beste keuze van mijn leven.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mensen die denken dat als je in een winkel werkt met rookwaren, je zelf ook een roker bent en perfect weet welke merken er allemaal zijn en waar ze in het schap zitten. En dan ook nog boos worden als ik het niet meteen kan vinden.

    Wat jammer dat in de huidige maatschappij 99% van de mensen er van uitgaat dat iedereen rookt.

    In fucking drie uurtjes een dik verslag over voeding en autoimmuunziekten geschreven! Ik ben zo trots op mezelf! Tweedejaars geneeskundestudent zijn is echt een voordeel als je toelating doet voor biomedische wetenschappen


    Slightly drunk.

    Progression schreef:
    In fucking drie uurtjes een dik verslag over voeding en autoimmuunziekten geschreven! Ik ben zo trots op mezelf! Tweedejaars geneeskundestudent zijn is echt een voordeel als je toelating doet voor biomedische wetenschappen


    Welke autoimmuunziektes?

    [ bericht aangepast op 15 maart 2016 - 13:43 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Voornamelijk graves, maar als er een positief verband uitkomt kan het worden uitgebreid naar nog veel meer, zoals crohn en hashimoto (:


    Slightly drunk.