• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2016 - 9:57 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    RIP. I love you so.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het is helemaal niet zo. Je gaat illusies in je hoofd halen, die er niet zijn of gebeuren. Die dingen zijn fout, maar hoe langer je ermee doorgaat, hoe meer waar het wordt. Je drijft me zelf naar een ander op een gegeven moment met zo'n attitude. Stop ermee.

    Het is annoying. En dit neemt al mijn tijd in beslag met je gezeik, terwijl ik het ergens anders aan wilde besteden.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bleh. Ik wil niet uit huis vandaag. D:


    The truth is out there.

    Hmmm ik weet niet helemaal wat ik hiermee moet. Laat ik voor de verandering eens een afwachtende houding aannemen en mijn main focus bij mijn studie houden. Ik zie vanzelf wel wat en of er iets gezegd wordt.


    Happy Birthday my Potter!

    Het is alweer een tijdje geleden dat ik iemand bijna een klap heb verkocht. Maar god, als ik had geweten welke sukkel dat was, dan had hij echt een enorm probleem gehad.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    "Hierbij doen wij u de examenbewijzen toekomen van de cursus HACCP Voedselveiligheid. Wij feliciteren u van harte met het behalen van uw certificaat!"

    YAY.


    26 - 02 - '16

    Fijn dat je alleen maar over jezelf kan praten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Meid, je bent 17 en al 25 weken zwanger. Wat the fuck! ZEVENTIEN!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dorchadais schreef:
    Meid, je bent 17 en al 25 weken zwanger. Wat the fuck! ZEVENTIEN!


    Whut wat wie?
    Ik heb dat ook eens meegemaakt. Zo'n meisje bij wie ik op het middelbare zat, kwam ik een tijd terug tegen op Facebook en toen had ze opeens een kind. Ze was zeventien ook ;x

    [ bericht aangepast op 15 maart 2016 - 11:04 ]


    26 - 02 - '16

    Kut site.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dorchadais schreef:
    Meid, je bent 17 en al 25 weken zwanger. Wat the fuck! ZEVENTIEN!

    ... je zou kunnen zeggen dat ze zelfs te laat was voor sixteen and pregnant.
    *badum tss*


    Ohhh ik heb deze oude muziek zo vreselijk hard gemist. <3 This makes me happy.


    I'm your little ray of pitch black.

    SAWFT schreef:
    (...)
    ... je zou kunnen zeggen dat ze zelfs te laat was voor sixteen and pregnant.
    *badum tss*


    Ohhh ik heb deze oude muziek zo vreselijk hard gemist. <3 This makes me happy.


    Ik moet nu echt aan dit plaatje denken, huehuehuehue.


    26 - 02 - '16

    Sail schreef:
    (...)

    Whut wat wie?
    Ik heb dat ook eens meegemaakt. Zo'n meisje bij wie ik op het middelbare zat, kwam ik een tijd terug tegen op Facebook en toen had ze opeens een kind. Ze was zeventien ook ;x


    Iemand van de middelbare, die in de eerste zat toen ik in de 3e zat en ze ging na dat jaar verhuizen. Maar heb ook geen contact met dr of zo, kwam er achter via mijn beste vriendin.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dorchadais schreef:
    (...)

    Iemand van de middelbare, die in de eerste zat toen ik in de 3e zat en ze ging na dat jaar verhuizen. Maar heb ook geen contact met dr of zo, kwam er achter via mijn beste vriendin.


    Aha. Shocker ;o


    26 - 02 - '16

    Oops en toen was ik ook daar door de voorraad heen... Het wordt tijd dat het april is en ik meer tijd heb.


    Happy Birthday my Potter!