• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2016 - 9:57 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het is prima dat je m'n moeder bent, dat je van me houdt en dat je - je zorgen maakt om me, maar er is een grens weet je. Alsjeblieft, bemoei je even met je fucking eigen leven en laat mij gewoon in mijn waarde. Als ik besluit om een nacht bij mijn vriend te logeren, met hem naar het zwembad te gaan, of wat dan ook, dan wil ik gewoon geen scheve blikken van jou. VROEG OF LAAT GEBEURT HET TOCH WEL en je moet het gewoon LOSLATEN, L-O-S-L-A-T-E-N. Ik ben twintig jaar oud, word dit jaar 21 - helemaal volwassen dus - en je behandelt me nog altijd als een kind wat minstens 19 jaar jonger is. Laat me gewoon leven. Mijn lichaam, mijn leven, get over yourself ffs.


    26 - 02 - '16

    ProngsPotter schreef:
    Ik ben zo happyyyy ^^
    Het is geweldig om andere mensen blij te maken, met bijna 4K aan liefde ^^ Yay *O*
    And nowww, who's nextt (wbw)


    Je bent echt een extreem geweldig lief persoon weet je dat. Echt zo bedankt. Dit was echt precies wat ik nodig had om de komende vier weken nog even kei hard door te werken. (heart2)(bloos)(K)


    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Je bent echt een extreem geweldig lief persoon weet je dat. Echt zo bedankt. Dit was echt precies wat ik nodig had om de komende vier weken nog even kei hard door te werken. (heart2)(bloos)(K)


    Mhihi You're welcome ^^


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik wil stoppen met niezen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Yay, mijn oma heeft een plantenkas met 4 verdiepingen voor me gekocht ^^ kan niet wachten om groenten en fruit uit te zoeken om te kweken. :3 dit jaar geen katten die er in kunnen plassen (6)

    [ bericht aangepast op 14 maart 2016 - 18:00 ]

    Well... Als ik dit elke dag voor twee weken moet doen, dan ga ik serieus dood... Wat een saaie boel ;(


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wacht, ik heb de hele dag voor mijn crush in de klas gezeten in plaats van achter hem. En ik heb het niet eens gemerkt, yay :'D


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Yay mijn zus heeft een date met een hele leuke man zo te zien. Ik hoop zo dat het wat wordt, want na al dat gezeik verdient ze echt een leuke slimme gezellige dude ipv zo'n domme muggle.


    Happy Birthday my Potter!

    En mn telefoon gaat weer mega snel leeg. Fijn.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Lily_Evans schreef:
    Yay mijn zus heeft een date met een hele leuke man zo te zien. Ik hoop zo dat het wat wordt, want na al dat gezeik verdient ze echt een leuke slimme gezellige dude ipv zo'n domme muggle.


    Ohhh keep me updated^^ wat leuk dat ze een date heeft^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lily_Evans schreef:
    Yay mijn zus heeft een date met een hele leuke man zo te zien. Ik hoop zo dat het wat wordt, want na al dat gezeik verdient ze echt een leuke slimme gezellige dude ipv zo'n domme muggle.


    Yaay voor je zus! Ik hoop met je mee! c:

    OTOFT: Ghehe Toby gaat woensdag mee naar de winkels in de tas. Ben benieuwd hoe dat gaan zal. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Lily_Evans schreef:
    Yay mijn zus heeft een date met een hele leuke man zo te zien. Ik hoop zo dat het wat wordt, want na al dat gezeik verdient ze echt een leuke slimme gezellige dude ipv zo'n domme muggle.


    Oewh, wat leuk!!
    (Met je muggle :'D Echt, awesome you (H) )


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Oewh, wat leuk!!
    (Met je muggle :'D Echt, awesome you (H) )


    Het is een goede vervanging voor de grove scheldwoorden die ik in mijn hoofd heb meestal :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Het is een goede vervanging voor de grove scheldwoorden die ik in mijn hoofd heb meestal :Y)

    Hahahaahah truee


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Pls kom online en geef me de antwoorden van de toets tnx, voorbeeldleerling :W


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.