• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I thought I was in heaven.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    En dan droom je dat je vader iemand met zijn voet reanimeert en dat Adele van een flat springt.


    Slightly drunk.

    De mensen uit mijn klas vinden me een sadist, om een stuk wat ik heb geschreven voor CKV, and I like it hehe ^.^


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Twee ladders in mijn panty die ik nog maar een uur draag. I'm not good at this, help :')

    I'm not okay [ I promise ]

    [ bericht aangepast op 17 maart 2016 - 10:21 ]

    Haha, eindelijk uit de contactlijst van de paardrijclub waar ik al jaren niet meer ga verwijderd. :'D


    What would Emma do?

    Even though it was a fake one,
    Your smile to me was beautiful..

    Yeah ga maar weer verbouwen, buren. Heel fijn. Binnenkort tentamen.


    Slightly drunk.

    Ach mens je moet dood. Je hebt alleen maar de pik op mij. Elke les zeik je tegen mij omdat ik 1 dingetje fout schijn te zeggen. Let me tell you something; Ik praat gewoon normaal. Dat jij met je kuthoofd het niet begrijpt kan ik niets aan doen, dus wat nou praat met respect tegen me, dat doe ik hoor. Tyfus hoer.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2016 - 11:06 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Beste meneer de glazenwasser, fuck off.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Officieel afgemeld van NJAO. Dit doet me meer dan afmelden bij het AAO, terwijl ik hier maar 2 keer ben geweest. Lol. Maar tis te duur, helaas.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    hou toch eens op met tegen elkaar te zeggen; "Wat ben je toch een autist zeg.", "Weet je wie een autist is, die en die."
    Rot gewoon een eind op. Waarom voel ik me ze aangesproken hierdoor. Fuck off.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dat dit een christelijke school is is fijn. Maar ga niet je leerlingen een geloof in hun strot duwen.

    Badabim badaboom, examen Frans achter de rug. Op naar natuurwetenschappen en geschiedenis!


    Heaven is a place that we all have

    wie ben je zelfs? :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys