• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben bek af. Kom snel thuis please, dan kan ik slapen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kutwijf, stop met zeiken. Ik kan niet aanpassen als jij het niet doorstuurt, ik zei het gewoon maar, mag het nog.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik weet niet waarom, maar ik heb echt het gevoel dat liefde zo'n beetje aan het uitsterven is in onze samenleving. Niemand wordt nog verliefd en zoveel relaties zijn gebaseerd op seks en niet op verliefdheid.* Hoewel ik betwijfel dat het vroeger anders was. Whatever, ik heb niks tegen seks, absoluut niet, je kunt nooit een teveel aan seks hebben en het zorgt ook voor heel leuke ervaringen in je leven, maar wel iets tegen een gebrek van liefde en de verwarring tussen die twee dingen. Of ben ik gewoon ouderwets en/of heb gewoon slechte ervaringen met seks? Idk. Ik word gewoon verdrietig van mensen die zo overduidelijk romantische en seksuele aantrekking en relaties met elkaar verwarren, you know what I mean?

    *: overdrijving, ik zeg NIET dat ik niet in liefde geloof en mensen die wel gewoon gelukkig samen zijn en dolverliefd op elkaar zijn haat of me er misnoegd door voel.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2016 - 23:09 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Dat zijn wat hersenspinsels zo laat op de avond..


    Slightly drunk.

    een emmer vol vis is niets in vergelijking met jou x")


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    I am so sad.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Sorry voor wie zich aangesproken voelen, maar wat zijn corpsmeisjes kut zeg.


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik heb zo niet lekker geslapen.. nu maar weer proberen.

    Just hold on..

    Waarom zijn mensen altijd zo zat op fuiven. Ugh. En over drie uur moet ik opstaan. Whut. :W


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Nog even volhouden tot half zes oid en dan kan ik weer slapen. Dan hoef ik nog maar 1 collegeweek en 2 tentamenweken ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Ik wil de buren met honden nog even aan mijn eerdere lijstje toevoegen. Die blaffen aan één stuk door..

    Neiging om het eerste college over te slaan is zo. groot. op dit moment. ><


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Houd je zenuwen in bedwang. Het is niet alsof dit gesprek je toekomst gaat bepalen.

    Hahaha who you're kidding


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik werd om vier uur wakker en dacht "fuck, ik heb een fout gemaakt bij de aanmelding voor beta". :S

    En toen werd ik daarna om negen uur wakker en besefte ik dat ik iemands leven had gered in mijn droom. Whuuuuut. Heeft mijn EHBO diploma nog wel ergens zin gehad....:S


    Slightly drunk.