• Hoi lieve Q-ers!

    Allereerst wensen wij iedereen een heel fijne Pasen toe. Hopelijk gaan jullie leuke dagen tegemoet met brunchen, diners, paaseitjes, eieren schilderen en noem maar op. Pasen brengt ook de nodige gezelligheid met zich mee. En ook op Quizlet! ''Maar hoe dan?'' zul je waarschijnlijk denken. Nou.. door in de sfeer te blijven beginnen we vanaf morgen met een Paaseieren actie!


    Op heel Quizlet hebben wij een aantal paaseieren verstopt. Wanneer je op die pagina komt, verschijnt er een pop-up waardoor je zelf al weet dat je 1 paasei hebt gevonden. Wij zullen niet prijsgeven hoeveel paaseieren verstopt zijn, maar achter de schermen krijgen wij een lijst te zien met het aantal gevonden eieren per user. Dat is des te leuker om heel veel paaseieren te zoeken! Maak er een soort sport van!

    De user die het meeste aantal paaseieren vindt zal maar liefst 100 credits krijgen. Alleen zit er een 'maar' achter. Wanneer de meeste paaseieren gevonden zijn door meerdere users, dan wordt de prijs van 100 credits verdeeld. Zijn er twee gedeelde eerste plekken dan krijgt ieder 50 credits. Zijn er vier gedeelde eerste plekken dan krijgt ieder 25 credits en ga zo maar door.

    26 maart 12.00 zal de paasactie sluiten en gaan wij achter de schermen druk bezig met het nakijken van de gevonden eieren. Wij hopen op goed speurende paashazen dit jaar.

    Hopelijk krijgen jullie de Paaskriebels hierbij te pakken. Begin morgen maar gauw met zoeken en geniet van de Paasdagen!

    Groetjes,
    Het moderatorteam

    Topic 2: [MOD] Quizlet Paasactie (zoek die eieren!) [2]
    Topic 3: [MOD] Quizlet Paasactie (zoek die eieren!) [3]
    Topic 4: [MOD] Quizlet Paasactie (zoek die eieren!) [4]

    [ bericht aangepast op 18 maart 2016 - 17:49 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 maart 2016 - 20:28 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Ohhhh wat doen jullie me aan. Nu moet ik tussen het stressen voor tentamens door mezelf elke vijf minuten studeren belonen door een uur lang op Quizlet eieren te gaan zoeken. (cat)


    She's imperfect but she tries

    Gandhi schreef:
    Kan elk ei trouwens maar één keer gevonden worden? Als in, stel dat ik in topic A een ei vind en even later opent Jan topic A ook, vindt hij dat ei dan ook?

    Ja, iedereen kan alle eieren vinden. Dus hopelijk vindt niet iedereen alle eieren, want dan hebben we een probleem met de prijs. (krul)


    Pretty is just a pretty word.

    Leuk idee!


    <3

    Mignon schreef:
    Ohhhh wat doen jullie me aan. Nu moet ik tussen het stressen voor tentamens door mezelf elke vijf minuten studeren belonen door een uur lang op Quizlet eieren te gaan zoeken. (cat)

    Oh, oh. Wat heb je het zwaar. (cat)(bloos)


    Pretty is just a pretty word.

    Charbonneau schreef:
    (...)
    Wanneer je een paasei vindt, dan krijgen wij dat achter de schermen te zien op een bepaald programma. (Heb er ook niet bijster veel verstand van). Dus je hoeft echt niets door te geven. Wij volgen jullie op de voet. :Y) Verder hoef je niet op de pop-up te klikken.[/quot]

    Ah oké! Dan is het duidelijk! Dankje! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Charbonneau schreef:
    (...)
    Ja, iedereen kan alle eieren vinden. Dus hopelijk vindt niet iedereen alle eieren, want dan hebben we een probleem met de prijs. (krul)


    En ik neem aan dat je niet meerdere keren op het ei kan klikken of dat hij dan niet geldt


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Je krijgt een eenmalige pop-up te zien, je hoeft er niet eens op te klikken. Dus dat lukt niet. c:


    Pretty is just a pretty word.

    Meride schreef:
    Oh ik,doe zeker mee!!


    Puntje, puntje DUBBELPUNT





    Wat leuk dat je gaat stoppen, maar wel nog meedoet met een actie hier op quizlet.


    Het klinkt botter dan ik het bedoel, sorry


    You are my piece of paradise.

    Werken die popups ook op de mobiele versie? Anders is dat echt zwaar klote


    You are my piece of paradise.

    Op de vraag met of het ook werkt op de mobiele telefoon komen we nog terug!


    Pretty is just a pretty word.

    WIe heeft er zin in?*O*


    Queer zijn is gewoon alles

    Wat een schattig idee! Ik krijg nu helemaal de paaskriebels


    My fake plants died because I did not pretend to water them

    Debbaut schreef:
    WIe heeft er zin in?*O*


    Ik!




    (Krijg ik nu een sticker?)


    You are my piece of paradise.

    Debbaut schreef:
    WIe heeft er zin in?*O*


    Driedubbeldik!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wat leuk! *O* May the odds be in everyone's favour! :Y)

    [ bericht aangepast op 18 maart 2016 - 18:27 ]


    I don't understand that reference. - Castiel