• Hoi lieve Q-ers!

    Allereerst wensen wij iedereen een heel fijne Pasen toe. Hopelijk gaan jullie leuke dagen tegemoet met brunchen, diners, paaseitjes, eieren schilderen en noem maar op. Pasen brengt ook de nodige gezelligheid met zich mee. En ook op Quizlet! ''Maar hoe dan?'' zul je waarschijnlijk denken. Nou.. door in de sfeer te blijven beginnen we vanaf morgen met een Paaseieren actie!


    Op heel Quizlet hebben wij een aantal paaseieren verstopt. Wanneer je op die pagina komt, verschijnt er een pop-up waardoor je zelf al weet dat je 1 paasei hebt gevonden. Wij zullen niet prijsgeven hoeveel paaseieren verstopt zijn, maar achter de schermen krijgen wij een lijst te zien met het aantal gevonden eieren per user. Dat is des te leuker om heel veel paaseieren te zoeken! Maak er een soort sport van!

    De user die het meeste aantal paaseieren vindt zal maar liefst 100 credits krijgen. Alleen zit er een 'maar' achter. Wanneer de meeste paaseieren gevonden zijn door meerdere users, dan wordt de prijs van 100 credits verdeeld. Zijn er twee gedeelde eerste plekken dan krijgt ieder 50 credits. Zijn er vier gedeelde eerste plekken dan krijgt ieder 25 credits en ga zo maar door.

    26 maart 12.00 zal de paasactie sluiten en gaan wij achter de schermen druk bezig met het nakijken van de gevonden eieren. Wij hopen op goed speurende paashazen dit jaar.

    Hopelijk krijgen jullie de Paaskriebels hierbij te pakken. Begin morgen maar gauw met zoeken en geniet van de Paasdagen!

    Groetjes,
    Het moderatorteam

    Topic 2: [MOD] Quizlet Paasactie (zoek die eieren!) [2]
    Topic 3: [MOD] Quizlet Paasactie (zoek die eieren!) [3]
    Topic 4: [MOD] Quizlet Paasactie (zoek die eieren!) [4]

    [ bericht aangepast op 18 maart 2016 - 17:49 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 maart 2016 - 20:28 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Wat een leuk idee!! :3


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Yay *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Oh, dat is echt leuk!


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Dit is echt een super leuk ideeeee! (lol)(nerd)


    Real girls ain't Perfect and Perfect girls ain't Real

    Oeh, :Y) super veel zin in. Even een vraagje:
    Zijn er een aantal paaseieren verstopt (dus bijv. 20 over de hele site, dus dat er een maximum aantal paaseitjes is dat je kan vinden) en dat als je er bijvoorbeeld een op je profiel vindt dat je er dan geen meer daar kan vinden of dat het gewoon random overal kan zitten en dat je ook twee eitjes op je profiel kan vinden? (en dat er niet echt een maximum is dat je kan vinden)
    Ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben :')

    [ bericht aangepast op 18 maart 2016 - 20:12 ]


    “Some beautiful paths can't be discovered without getting lost.”

    Dit is echt fantastisch!

    maar hoe willen jullie het aanpakken met het aangeven van de paaseieren?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Super leuk!!!

    Boettgeri schreef:
    Ook op de mobiele versie kan je op zoek naar paaseitjes! *O*

    *Doet vreugdedansje*


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    HalfBloodPrince schreef:
    Dit is echt fantastisch!

    maar hoe willen jullie het aanpakken met het aangeven van de paaseieren?


    Hebben ze al gezegd, ze hebben een programmaatje die dat telt. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Werkt dit ook voor mobiel/tablet en verplaatsen de eieren per uur of per dag ofzo?


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Werkt dit ook voor mobiel/tablet en verplaatsen de eieren per uur of per dag ofzo?


    Jep!
    Nee, die blijven een week lang op dezelfde plaatsen 'zitten'. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Dirtyd schreef:
    Wat een leuke actie! (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Jep!
    Nee, die blijven een week lang op dezelfde plaatsen 'zitten'. (:


    Ik ben nu al gedreven om dit te winnen.(':


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ik ben nu al gedreven om dit te winnen.(':

    Ik ook. En ik heb toch geen leven, dus ik kan al mijn tijd steken in paaseieren zoeken XD (Oké, al mijn tijd is misschien een tikkeltje overdreven :'))


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    De eieren kun je dus op heel Quizlet vinden? Morgen begint het al?
    (Beeld zich nu in hoe iedereen straks vannacht om 12 uur precies op quizlet zit en starten met zoeken) Haha. d:


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella