• Hoi lieve Q-ers!

    Allereerst wensen wij iedereen een heel fijne Pasen toe. Hopelijk gaan jullie leuke dagen tegemoet met brunchen, diners, paaseitjes, eieren schilderen en noem maar op. Pasen brengt ook de nodige gezelligheid met zich mee. En ook op Quizlet! ''Maar hoe dan?'' zul je waarschijnlijk denken. Nou.. door in de sfeer te blijven beginnen we vanaf morgen met een Paaseieren actie!


    Op heel Quizlet hebben wij een aantal paaseieren verstopt. Wanneer je op die pagina komt, verschijnt er een pop-up waardoor je zelf al weet dat je 1 paasei hebt gevonden. Wij zullen niet prijsgeven hoeveel paaseieren verstopt zijn, maar achter de schermen krijgen wij een lijst te zien met het aantal gevonden eieren per user. Dat is des te leuker om heel veel paaseieren te zoeken! Maak er een soort sport van!

    De user die het meeste aantal paaseieren vindt zal maar liefst 100 credits krijgen. Alleen zit er een 'maar' achter. Wanneer de meeste paaseieren gevonden zijn door meerdere users, dan wordt de prijs van 100 credits verdeeld. Zijn er twee gedeelde eerste plekken dan krijgt ieder 50 credits. Zijn er vier gedeelde eerste plekken dan krijgt ieder 25 credits en ga zo maar door.

    26 maart 12.00 zal de paasactie sluiten en gaan wij achter de schermen druk bezig met het nakijken van de gevonden eieren. Wij hopen op goed speurende paashazen dit jaar.

    Hopelijk krijgen jullie de Paaskriebels hierbij te pakken. Begin morgen maar gauw met zoeken en geniet van de Paasdagen!

    Groetjes,
    Het moderatorteam

    Topic 2: [MOD] Quizlet Paasactie (zoek die eieren!) [2]
    Topic 3: [MOD] Quizlet Paasactie (zoek die eieren!) [3]
    Topic 4: [MOD] Quizlet Paasactie (zoek die eieren!) [4]

    [ bericht aangepast op 18 maart 2016 - 17:49 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 maart 2016 - 20:28 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Debbaut schreef:
    WIe heeft er zin in?*O*


    Yaaaaas! Wat een ontzettend leuk idee!^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik zou trouwens ook even mijn eeuwige appreciatie willen uiten tegenover jullie, voor alle leuke dingen die jullie de laatste tijd organiseren. (Dit, de user van de week-topics, et cetera). Ik vind het echt fantastisch.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gandhi schreef:
    Ik zou trouwens ook even mijn eeuwige appreciatie willen uiten tegenover jullie, voor alle leuke dingen die jullie de laatste tijd organiseren. (Dit, de user van de week-topics, et cetera). Ik vind het echt fantastisch.


    (bloos)


    Queer zijn is gewoon alles

    Ohh wat leuk!!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Gandhi schreef:
    Ik zou trouwens ook even mijn eeuwige appreciatie willen uiten tegenover jullie, voor alle leuke dingen die jullie de laatste tijd organiseren. (Dit, de user van de week-topics, et cetera). Ik vind het echt fantastisch.

    Dit ook, echt! Geweldig!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Gandhi schreef:
    Ik zou trouwens ook even mijn eeuwige appreciatie willen uiten tegenover jullie, voor alle leuke dingen die jullie de laatste tijd organiseren. (Dit, de user van de week-topics, et cetera). Ik vind het echt fantastisch.


    Ja, dit dus.


    I don't understand that reference. - Castiel

    Ik vraag me trouwens wel enorm af hoe jullie dit regelen. Hoe is het mogelijk dat je die eieren dan verstopt? Krijgen we dit nog te horen na de actie, of niet? Ben wel heel benieuwd namelijk ^^


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Haha, leuk zeg! (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Whaoooooo, die is zo coool!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Oh gosh wat een super schattig en leuk iets. Ik ben nu heeeeeeeeel nieuwsgierig hoeveel ik er ga vinden ahaha

    Kun je ze ook op de mobiele site zoeken?

    [ bericht aangepast op 18 maart 2016 - 19:24 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Waaah leuk. Vroeger deed ik dat altijd op een andere website en vond ik ze allemaal. Nu hopelijk ook hahahaha


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ook op de mobiele versie kan je op zoek naar paaseitjes! *O*


    What would Emma do?

    Boettgeri schreef:
    Ook op de mobiele versie kan je op zoek naar paaseitjes! *O*


    Yeeessssshhhhh :Y)


    One Who Travels A Higher Path.

    Beste. Idee. Ooit.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Wowie, de mods zijn weer creatief bezig hoor! I'm in. ^-^


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…