• Praat hier over seks en alles wat ermee te maken heeft. Heb je interesse in exotische glijmiddelen of wil je beginnen aan de pil? Stel hier je vragen en ze worden (misschien) beantwoord. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Miall schreef:
    Ik weet van de helft niet eens wat het betekent. :')


    Heel veel is gewoon logisch nadenken haha. Maar mijn Engelse woordenschat is ook niet zo mega dus vandaar dat ik sommige dingen niet weet

    Puellae schreef:
    Wat is degredee/degrader?

    Ik durf het niet op google op te zoeken ivn trauma


    Volgens mij is het iets met vernederend/denigreren.


    26 - 02 - '16

    Erlebnis schreef:
    (...)

    Volgens mij is het iets met vernederend/denigreren.

    Ja, iemand vernederen of vernederd worden.

    89% voyeur, 89% switch, 84% experimentalist, 84% dominant, 82% rigger. Oh well...


    Take me to wonderland

    Hah. Accuraat.

    99% Dominant
    98% Rigger
    97% Sadist
    97% Master/Mistress
    91% Degrader
    89% Experimentalist
    88% Brat tamer
    88% Primal (Hunter)
    69% Owner
    60% Non-monogamist
    57% Masochist
    57% Switch
    53% Rope bunny
    27% Primal (Prey)
    25% Brat
    23% Exhibitionist
    19% Submissive
    16% Degradee
    16% Daddy/Mommy
    11% Voyeur
    10% Vanilla
    5% Slave
    2% Ageplayer
    1% Girl/Boy
    1% Pet


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik ben sowieso submissive ahaha.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ninuturu schreef:
    Deed je eerste keer pijn?

    Bij mij doet het zelfs zoveel pijn dat er geen echte eerste keer van komt.
    Het is niet dat ik het niet wil, ik wil het juist heel graag, maar volgens mij gebruiken we de verkeerde techniek ofzo waardoor het zoveel pijn doet bij mij. Het zal voor ons allebei onze eerste keer zijn.)
    En ik zal er geen spijt van krijgen als het eenmaal is gebeurd, omdat ik ontzettend veel van die jongen hou (al drie jaar zelfs).


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    McDonnelly schreef:
    (...)
    Bij mij doet het zelfs zoveel pijn dat er geen echte eerste keer van komt.
    Het is niet dat ik het niet wil, ik wil het juist heel graag, maar volgens mij gebruiken we de verkeerde techniek ofzo waardoor het zoveel pijn doet bij mij. Het zal voor ons allebei onze eerste keer zijn.)
    En ik zal er geen spijt van krijgen als het eenmaal is gebeurd, omdat ik ontzettend veel van die jongen hou (al drie jaar zelfs).

    Heb je al eens glijmiddel geprobeerd?


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    McDonnelly schreef:
    (...)
    Bij mij doet het zelfs zoveel pijn dat er geen echte eerste keer van komt.
    Het is niet dat ik het niet wil, ik wil het juist heel graag, maar volgens mij gebruiken we de verkeerde techniek ofzo waardoor het zoveel pijn doet bij mij. Het zal voor ons allebei onze eerste keer zijn.)
    En ik zal er geen spijt van krijgen als het eenmaal is gebeurd, omdat ik ontzettend veel van die jongen hou (al drie jaar zelfs).

    Het kan ook nog dat je er onbewust heel veel druk op legt en daardoor zenuwachtig wordt. Juist omdat het steeds niet lukt en je daardoor denkt 'het moet nu lukken'. Hierdoor spannen je spieren zich aan, waardoor seks pijnlijk en moeilijk wordt.

    Heel lang voorspel helpt misschien?

    Benevolence schreef:
    (...)
    Heb je al eens glijmiddel geprobeerd?


    En dat ^


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Mod-mededeling: Trollbericht

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 aug 2016 - 13:05 ]


    I’m Rick Harrison and this is my pawn shop.

    Benevolence schreef:
    (...)
    Heb je al eens glijmiddel geprobeerd?

    Nee, nog niet, maar het lijkt me geen slecht idee. x

    Targaryeen schreef:
    Het kan ook nog dat je er onbewust heel veel druk op legt en daardoor zenuwachtig wordt. Juist omdat het steeds niet lukt en je daardoor denkt 'het moet nu lukken'. Hierdoor spannen je spieren zich aan, waardoor seks pijnlijk en moeilijk wordt.


    Dat zou natuurlijk kunnen.
    Ik heb hem ook een keer geprobeerd een handjob te geven, maar toen lukte het ook niet, door de zenuwen. x


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    McDonnelly schreef:
    (...)
    Bij mij doet het zelfs zoveel pijn dat er geen echte eerste keer van komt.
    Het is niet dat ik het niet wil, ik wil het juist heel graag, maar volgens mij gebruiken we de verkeerde techniek ofzo waardoor het zoveel pijn doet bij mij. Het zal voor ons allebei onze eerste keer zijn.)
    En ik zal er geen spijt van krijgen als het eenmaal is gebeurd, omdat ik ontzettend veel van die jongen hou (al drie jaar zelfs).


    Ik had dat probleem dus ook.
    Ik weet niet wat jullie houding is, maar wij hebben het geprobeerd met mij bovenop, zodat ik zelf het tempo ed kon bepalen. Uiteindelijk is het ook op die manier gelukt. Dus misschien werkt dat voor jullie, als jullie dat nog niet hebben geprobeerd?
    En het werkt idd ook om het in een zo stressloze omgeving te doen voor de eerste keer :')


    Stenenlikker

    McDonnelly schreef:
    (...)

    Dat zou natuurlijk kunnen.
    Ik heb hem ook een keer geprobeerd een handjob te geven, maar toen lukte het ook niet, door de zenuwen. x

    Heeeeel lang voorspel om te ontspannen?


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Ohh dat is echt vervelend! En lastig.

    Ik zou sowieso glijmiddel kopen, en misschien een plekje waar alleen jullie zijn? Zodat je je ook geen zorgen maakt om anderen die het horen of binnenkomen etc etc. (Bijv hotelkamer huren) Dan ben je veel vrijer en misschien ook meer ontspannen.

    Veel geluk in de toekomst!

    Bedankt voor de tips Jip en Ashley! Ik kan er zeker wat mee! x


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."