• Praat hier over seks en alles wat ermee te maken heeft. Heb je interesse in exotische glijmiddelen of wil je beginnen aan de pil? Stel hier je vragen en ze worden (misschien) beantwoord. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Ook wel van die vieze zomp geluiden. Ik kan het niet echt goed uitleggen, maar lucht en vocht en dan squichy (hoe schrijf je dat?) En zomp zomp

    :D


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    Ook wel van die vieze zomp geluiden. Ik kan het niet echt goed uitleggen, maar lucht en vocht en dan squichy (hoe schrijf je dat?) En zomp zomp

    :D

    Iemand die op flipflops loopt/rent?

    Perffect schreef:
    Ook wel van die vieze zomp geluiden. Ik kan het niet echt goed uitleggen, maar lucht en vocht en dan squichy (hoe schrijf je dat?) En zomp zomp

    :D


    Da's gewoon zo'n sopgeluid. Sopperdesopperdesop. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Om hier even wat leven in te blazen xD

    Hoelang denken jullie zonder sex te kunnen?

    Ik al bijna 20 jaar, want ik ben er nog nooit aan begonnen *ahem*


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Ik had moeite met twee weken zonder seks, lol :/


    26 - 02 - '16

    Geen idee, de laatste keer heb ik het 3 maanden volgehouden. Maar ik denk het komende half jaar geen seks te hebben, dat moet vast wel gaan lukken (:

    Weet niet of deze hier ooit al voorbij is gekomen, maar voor de mensen die het interessant vinden: bdsmtest.org.

    Ik deed hem voor de lol en ik ben 82% vanilla, 52% switch, 47% dominant en 42% submissive. (Als in in hoeverre je daar bij past.) De rest is bij mij allemaal superlaag.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Childs schreef:
    Weet niet of deze hier ooit al voorbij is gekomen, maar voor de mensen die het interessant vinden: bdsmtest.org.
    Ik deed hem voor de lol en ik ben 82% vanilla, 52% switch, 47% dominant en 42% submissive. (Als in in hoeverre je daar bij past.) De rest is bij mij allemaal superlaag.

    Well, ik scoor vrij hoog op veel dingen (':

    Ninuturu schreef:
    Om hier even wat leven in te blazen xD

    Hoelang denken jullie zonder sex te kunnen?

    Ik al bijna 20 jaar, want ik ben er nog nooit aan begonnen *ahem*



    bijna 21 jaar al, nooit verder gekomen dan zoenen. :X


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Childs schreef:
    Weet niet of deze hier ooit al voorbij is gekomen, maar voor de mensen die het interessant vinden: bdsmtest.org.
    Ik deed hem voor de lol en ik ben 82% vanilla, 52% switch, 47% dominant en 42% submissive. (Als in in hoeverre je daar bij past.) De rest is bij mij allemaal superlaag.


    80% submissive, 64% dominant, 53% Switch ;3


    26 - 02 - '16

    Childs schreef:
    Weet niet of deze hier ooit al voorbij is gekomen, maar voor de mensen die het interessant vinden: bdsmtest.org.
    Ik deed hem voor de lol en ik ben 82% vanilla, 52% switch, 47% dominant en 42% submissive. (Als in in hoeverre je daar bij past.) De rest is bij mij allemaal superlaag.

    Ik scoor hoger dan verwacht op veel meer dan ik had verwacht, haha. Oké dan.

    Alhoewel, de 92% non-monogamist verrast me dan weer niet.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Childs schreef:
    Weet niet of deze hier ooit al voorbij is gekomen, maar voor de mensen die het interessant vinden: bdsmtest.org.
    Ik deed hem voor de lol en ik ben 82% vanilla, 52% switch, 47% dominant en 42% submissive. (Als in in hoeverre je daar bij past.) De rest is bij mij allemaal superlaag.

    95% Switch, 87% Dominant en 86% Vanilla. :'D Niks verrassends.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Childs schreef:
    Weet niet of deze hier ooit al voorbij is gekomen, maar voor de mensen die het interessant vinden: bdsmtest.org.
    Ik deed hem voor de lol en ik ben 82% vanilla, 52% switch, 47% dominant en 42% submissive. (Als in in hoeverre je daar bij past.) De rest is bij mij allemaal superlaag.


    91% Submissive
    81% Degradee
    80% Rope bunny
    62% Vanilla


    Op de tweede na verbaast het me eigenlijk niet heel erg :')


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Wat is degredee/degrader?

    Ik durf het niet op google op te zoeken ivn trauma

    [ bericht aangepast op 12 aug 2016 - 11:35 ]

    Ik weet van de helft niet eens wat het betekent. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.